Lubię Cię..

110 13 3
                                    

Obudziłam się w łóżku..hmm..to nie było łóżko Olivera, czyli było to łóżko Jayana..Pewnie mnie zaniósł , bo Oliver spał u siebie .To gdzie jest Jayan ?Przeszłam się po mieszkaniu i zauważyłam , że Jayn robi sobie śniadanie.. O 

 

-Gdzie spałeś , skora ja byłam u Ciebie ?

-Z Tobą -odpowiedział ze spokojem w głosie

-Co ?! Dlaczego ?!

-Oliver zaniósł Ciebie do mnie , a Ally do siebie.On spał na kanapie i ja nie miałem gdzie spać więc.. spałem z tobą

-Ale..! Ugh  !!!

-Nie złość się skarbie.. 

-Spadaj !

-Jesteś jeszcze śliczniejsza jak się złościsz 

-Ughhh ! Zrobie Ci krzywde jak nie wyjde stąd za chwile !

-Masz rację .. idź.Będę miał okazję popatrzeć na twój zgrabny tyłeczek -Zaśmiał się , a ja wybiegłam z kuchni.Usłyszałam jego głośny śmiech.Rzeczywiście jest dupkiem. ! 

 

Zadzwoniłam do Luke'a i zapytałam się go czy zechciałby przyjść do Olivera i Dupka  ze swoją dziewczyną Kate.Oczywiście zgodził się .Umówiliśmy się , że na 18 przyjdą.Pojechałam więc do domu zabrałam ze sobą rzeczy i wróciłam do Olivera.Była dopiero 15, ale chciałam być ubrana wcześniej.Poszłam się wykąpać , umalować i ubrać.Efekt końcowy był niezły.Przyszedł Luke z Kate.

 

-Hej.To jest Kate ,Kate to są wszyscy -zaśmiał się

-Siemka , ja jestem Nataly to jest Ally , Oliver i Du..Jayan -szybciutko się poprawiłam

-Miło was poznać-Kate była naprawdę bardzo miła..

-Słuchajcie..wybieramy się do klubu i pomyśleliśmy , że mozglibyście iść z nami.Co wy na to ?

-Brzmi świetnie -pisnęłam z Ally

-To ja jestem już naszykowana

 

Dałam Ally sukienkę i zbieraliśmy się do wyjścia ,założyłam jeszcze tylko czarne szpilki.Po chwili zauważyłam , że Jayan siedzi na kanapie..

 

-Jayan..? -zapytałam

-No ?

-Idziesz z nami ?

-Nie chcę wam psuć zabawy.. -posłał mi sztuczny uśmiech

-No chodź ! Podnoś dupe i idziemy !

-Eh.. no okej 

 

Poszliśmy do klubu.Było tam ciemno i świeciły kolorowe światełka.Ale tutaj fajnie.. Co jakiś czas spoglądałam na Jayana.. widziałam , że mu się podoba , ponieważ cały czas się uśmiechał.Poszliśmy wszyscy do baru.Ja poprosiłam o drinka razem z Ally i Oliverem , Jayan postanowił pić tylko wodę , a Luke i Kate poprosili o lekkiego drinka.Poszliśmy na parkiet i zaczęliśmy tańczyć , Ja z Ally i Kate tańczyłyśmy razem , a chłopaki przyglądali się nam.Zaprosiłyśmy ich do tańca.Oliver podbiegł do Ally , Luke do Kate , a Jayan zrezygnowany odszedł ode mnie.Zrobiło mi się smutno..bardzo smutno.Dlaczego nie chciał ze mną tańczyć..? Poczułam jak łzy napływają mi do oczu.Pobiegłam do łazienki i niewiem dlaczego ale zaczęłam płakać..nigdy nie miałam takiej sytuacji , że z powodu praktycznie obcego chłopaka płaczę.Ogarnęłam się i wróciłam na swoje miejce.Od razu podbiegła do mnie Ally, zaczęła pytać co się stało , dlaczego płakałam i wgle,ale ja nie chciałam o tym gadać..Postanowiłam , że zatańczę z Oliverem.Kiedy do niego podeszłam piosenka automatycznie zmieniła się na jakiś wolny smutny kawałek.Wtuliłam się w jego ramię, zamknęłam oczy i zaczęłam po cichutku szlochać.Wyszłam z dyskoteki , a za mną wybiegł Jayan.

 

-Dlaczego płakałaś ? - spytał

-Dlaczego Cię to wogóle interesuje..-próbowałam zatrzymać łzy.

-Bo..bo ja cię lubie..-powiedział speszony

-Co?!-nie spodziewałam się  tego-ja myślałam ,że.. nie ważne.Dlaczego nie chciałeś ze mną zatańczyć ?

-Chciałem , ale.. bałem się okej ?-zaśmiałam się cicho

 

Po chwili przytuliłam go.Poszliśmy do domu,wyykąpałam się i zasnęłam na kanapie.Wnocy czułam jak Jayan przenosi mnie do siebie do pokoju..

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 26, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

The first timeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz