Všichni jsme pozorně poslouchali a nikdo moc nemluvil.
Když to po celkem dlouhé době skončilo, zase jsme se všichni vydali zpět do tříd. Harry se se mnou ještě rozloučil, při čemž jsem se musel usmívat jako puberťačka.
Venku to potom řeknu Niallovi.
Konečně jsme ven vyšli a s Niallem jsme tam jen stáli.
Zase mezi posledními vyšel i Harry s jeho kamarády. Celkem jsem se divil, když šel Harry směrem ke mně.
„Ahoj," pozdravil.
Taky jsem ho pozdravil a Niall udělal to samé, jen mnohem více nejistěji než já.
„Co máte teď v plánu?" zeptal se nás.
„Nevím, asi půjdu domů a budu spát, jsem celkem unavený," řekl jsem.
Viděl jsem, jak k nám přichází ta holka, se kterou se baví Niall.
„Co ty tady děláš, Harolde?" řekla.
Wow, je na něj nějaká ostrá, ne?
„A co tady děláš ty, sestro?" povytáhnul obočí. Aha, takže je to nejspíše jeho sestra.
„Já jsem přišla tady za Niallem."
„No, já jsem přišel tady za Louisem," řekl Harry.
2No vidíš, tak jsme si kvit. Rodiče teď prý nebudou tejden doma, ale nestihli ti to nějak říct," oznámila mu.
„Fajn," odpověděl a otočil se k ní skoro zády.
„Koukám, že sestra si zabrala tvého kamaráda," řekl a trochu se zasmál.
„Jo, trochu se bojím, že pro něj za chvilku bude existovat jen ona," řekl jsem v klidu i když byl Niall hned vedle mě, ale on byl zažraný do rozhovoru s tou holkou. Stále vlastně ani nevím, jak se jmenuje.
„Tak tady pro tebe zůstanu já," mrknul na mě a já stoprocentně celý zčervenal.
„Louisi, jdeme?" zeptal se Niall vedle mě.
„Jo, můžeme," souhlasil jsem.
„Tak se měj, Harry," rozloučil jsem se s ním.
„Ahoj," usmál se.
Pomalu jsme od nich odcházeli a já jsem si začínal uvědomovat, že na to jak extrémně málo ho znám, tak jsem se nejspíše stačil zamilovat. Chci se s tím svěřit Niallovi.
„Nialle nechceš jít teď po škole k nám? Chtěl bych ti něco říct," zeptal jsem se ho.
„Jo klidně bych přišel," odpověděl.
Tak jsme se vydali k nám domů, kde je jsme si vlezli do mého pokoje a sedli si na postel.
„Tak povídej," pobídl mě.
„i když se s ním neznám dlouho, jen dva dny a ani jsem se s ním pořádně moc nebavil, mám pocit že cítím něco víc k Harrymu," řekla jsem na rovinu.
„Nějak nevím co ti na to mám říct. Taky jsem si Gemmu oblíbil skoro hned co jsem jí poznal," odpověděl.
„Takže ta holka se jmenuje Gemma?"
zeptal jsem se abych se ujistil.„Jop," odpověděl.
---
Niall ode mě odešel, protože říkal, že mu psala mamka, aby už šel domů.
Po chvilce co jsem jen tam projížděl instagram, mi z něj přišlo upozornění.
Harry mě začal sledovat. Cože?
Hned jsem ho samozřejmě začal sledovat nazpátek.
harrystyles: Ahoj :)
Cože? On mi hned i napsal? Co se to sakra děje?
louist: Ahoj :)
harrystyles: Jak se máš? :D
louist: Ale jo, celkem to jde až na to, že se nudím, protože ode mě před chvilkou odešel Niall :D ty?
harrystyles: jo, taky se celkem nudím a Niall šel myslím ven s mojí sestrou :D
louist: To je hajzlík, říkal, že mu psala mamka, aby už šel domů :D
harrystyles: Lhář jeden :D
louist: No, to teda :D
potom už naše konverzace skončila. Došel jsem dolů a vzal jsem si do misky trošku zapečených těstovin, které mamka uvařila.
ČTEŠ
Sázka - Larry Stylinson CZ
FanfictionHarry Styles má za úkol vyspat se se všemi prvačkami, kteří přijdou nově na jejich školu. Jeden rok se jeho úkol lehce změní.