3

408 34 4
                                    

Harryho pohled

Ráno jsem vstal tak nějak normálně. asi hodinu před tím, než měla začít škola, abych se stihl připravit a potom si s klukama dát ještě ranní cigaretu.

Dnes mi buď dají zase ten samý úkol, který bych teď měl už třetím rokem, nebo mi dají nějaký jiný.

Ptáte se, jaký jsem vždy odstával úkol? Měl jsem se do konce roku vyspat alespoň s pěti holkama z prváku. Zatím jsem to vždy zvládnul, protože si umím vybírat snadný cíl. Holky po mě jedou, já jim dám co chtějí, i když nějaké se ke mně potom stále hrnou a myslí si, že s nimi budu chodit. 

Vždy je ale nějak zvládnu odstrčit. 

Upravil jsem se, oblékl jsem se, vzal si tašku a mohl jsem vyrazit před školu, kde se s klukama setkáváme deset minut před tím, než začíná vyučování.

Došel jsem tam a oni už tam prý dávno čekali a já jsem byl poslední. 

Vytáhl jsem si jednu cigaretu a zapálil jsem si jí. Vychutnával jsem si ji co nejvíce to šlo, protože potom mě čeká až za dvě hodiny. Normálně chodíme kouřit o přestávkách na školní zahradu, ale už jsme za to dostali minulý rok ředitelskou důtku.

„Tak co, jaký budou úkoly tenhle rok?" zeptal jsem se.

„No, než jsi přišel, tak jsme se domluvili, že tobě dáme to samý, co už máš třetím rokem. Takže vyspat se s pěti holkama z prváku," řekl Liam. Jen jsem na to pokrčil rameny, protože jsem to asi tak nějak čekal.

„Zaynovi jsem přemýšlel že bychom dali něco jako schovat třídnici, protože by to mohla být prdel," řekl Liam a já přikývl.

„A Liam by si mohl vzít na starosti to, že alespoň jednou za rok vyhodí školu od pojistek," řekl Zayn s úšklebkem.

„Hej, ale jestli na to přijdou a vyhodí mě, tak já za to nemůžu," řekl Liam.

„Fajn, takže úkoly rozdaný?" ujišťoval jsem se.

„Jo, úkoly rozdané," ujistil mě Liam.

Těsně před osmou jsme vešli do školy a posedali si na svoje místa, která se od prváku ještě nezměnila. 

Sakra, zapomněl jsem, že teď jde do prváku i moje sestra, kterou jsem sem měl dovést, kdyby potřebovala. Kdyby potřebovala, třeba by mi zavolala, tak si asi poradila.

Učitelky nám zase vyprávěli něco, co se bude dít tenhle rok a hlavně stále připomínala maturitu, která se blíží. Je mi maturita celkem jedno. Nepočítám s tím, že jí udělám. Chodím sem spíše od toho abych se doma neflákal a navíc, ve škole je občas i zábava.

Konečně byla přestávka a tak jsme se s klukama vydali ke třídám, kde mají být prváci. 

Nejprve jsme šli k jedné, ale tam byl dozor a povídal si tam s ním nějaký učitel, tak jsme tam jen nakoukli a šli jsme dál.

Na konci chodby je béčko, tak tam asi strávíme zbytek naší přestávky, která dneska výjimečně trvá dvacet minut, prý když je to ten první den. 

Nakouknul jsem tam a očima jsem přejížděl po celé třídě. Mojí sestru jsem neviděl, takže bude nejspíše v áčku.

Nakonec jsem očima skončil na jednom klukovi.

Sázka - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat