කුෂියි නම්ජුනුයි දෙන්නාම එයාලාගේ සම්බන්ධය ගැන ගෙදර අයට කිව්වා....හැබැයි කුෂිට මේක ගැන කියන්න ඉන්චියොන් වලට යන්න වෙච්ච නිසා එයා ඉක්මන්ට එහේ ගියා ........
නම්ජුන් ඒ කාලේ පුරාවටම කරේ කිලර් ගැන සෝදිස්සි කරා....එයාට ඒ වැඩ එක්ක බිසි වෙලා හිටියේ දවස පුරාම සෝල් වල එක එක තැන් වලට ගියා ........
හැබැයි මොන වැඩේ කරත් අනිවාර්යයෙන්ම එයා කුෂිට මැසෙජ් කරා.....හැබැයි නම්ජුන්ට කුෂි ගේ වෙනසක් තේරුනා ඒ කෙල්ල කිසිම වේලාවක එයාට කෝල් කරේ නෑ මැසෙජ් කරා විතරයි ........නම්ජුන්ට මේක මාර ප්රශ්නයක් කෝච්චිය වගේ කොච්චරවත් කියවන කෙල්ල එයාට කෝල් ගන්නේ නෑ කිව්වාම.....
" ජුන් ඔයා මොකක් හරි ප්රශ්නයක් ද "!! 🤨
" නෑ ඔම්මා ඇයි එහෙම ඇහුවේ "!! 😁
" ජුන් මට බොරු කියන්න විතරක් එන්න එපා කුෂි ගිය දවසේ ඉදලා ඔයා මුණ එල්ලගෙන "!! 😐
" ඔම්මා එයාට කරදරයක් කියලා මට හිතෙනවා "!! 😥
" එහෙනම් මෙහෙට වෙලා මොකද කරන්නේ ආ "!! 😥 ගිහින් ඒ ළමයාගේ ගෙදර අයව හම්බ වෙලා බලන්න "!! 😁
ඔම්මා කිව්ව දේ හරි කියලා නම්ජුන්ට හිතුනා.....නම්ජුන් නිවාඩුවක් අරන් ඉක්මන්ට ඉන්චියොන් වලට ගියා ....නම්ජුන් එහෙට යද්දී නම්ජුන්ලාගේ කම්පැනි එකේ අය ඇවිල්ලා එයාව පිළිගත්තා ......
නම්ජුන් කියන්නේ කොරියාවෙම සල්ලිකාරයෙක්....
නම්ජුන් කුෂිගේ ගෙදර හොයාගෙන ගියා ....ඒ පැත්ත ගොඩක් දුප්පත් අය හිටිය තැනක් එයා එහෙට ගියාම එයා දැක්කා සුපර් මාකට් එකක් ගාව හිටිය කුෂිව කෙල්ල නිකම් මැළවිලා වගේ එයාගේ කුෂිමද කියලා හිතාගන්න බැරි තරමට .....
නම්ජුන් වාහනයෙන් බැහැලා කුෂිට කතා කරා...කුෂි ඒ පැත්ත බැලුවාම නම්ජුන්ට කියන්න වචන අමතක වුණා ....
" කුෂි ඔයාගේ මුණේ මෙහෙම "!! 😥
නම්ජුන් දැක්කෙ කුෂි ගේ කම්මුලක් රතුවෙලා ඉදිමිලා ගිහින් තියෙනවා .....
කුෂි නම්ජුන්ව දැක්කාම ඇඩුම් ආවා...
කෙල්ල හොදටම අඩනවා 😭😭" නම්ජුන් ඔයා මොකද මෙහේ "!! 😭😭
" ඔයාව බලන්න ආවේ ඔයාට කවුද මෙහෙම දෙයක් කරේ උගේ අඩු කඩනවා මම "!! 😡😡 මුලින්ම එන්න මෙතන ඔයාට ඉන්න බෑ ....
YOU ARE READING
Queen @ King
Fanfictionදාම ඝාතකයෙක් ගෙන් තම පෙම්වතියව බේරාගැනිමට උත්සහා කරන CID ඔෆිසර් කෙනෙක් .....තම හිටපු පෙම්වතිය නිසා වේදනාවෙන් හිටිය ඔහු අලුත් පෙම්වතියව රැකගැනිමට ගන්නා උත්සාහය සාර්ථක වේවිද... වට්පෑඩ් එකට දාන පලවෙනි කතාව හොද කියලා නම් දන්නේ නෑ 😊