7. You're Baby (မင္းက ကေလးေလး / မင်းက ကလေးလေး)

227 19 10
                                    

You're Baby (မင္းက ကေလးေလး)

"ပါတီပြဲစရေအာင္"
Yan Liက လက္ခုပ္တီးၿပီး ခြက္ေတြထဲကို ေသာက္စရာေလး ေလာင္းထည့္လိုက္သည္။

သူငယ္ခ်င္း ၄ ေယာက္ဟာ ဧည့္ခန္းမွာထိုင္ေနၿပီး ညအိပ္ဝတ္စုံဝတ္ထားၾကေလသည္။

"ဒါကေယာက္်ားေလးပါတီနဲ႕လည္းမတူဘူး"
Chengက ညည္းတြားသည္။

"ok Cheng"
Yan li တစ္ခုခုေျပာဖို႔အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီ။
"ဒီမွာၾကည့္ေလ၊ ငါက ေယာက္်ားေတြကို ႀကိဳက္တယ္၊ ငါတို႔အားလုံးသိတဲ့အတိုင္းဆို Yiboကလည္း ငါ့အစ္ကိုကို လိုခ်င္ေနတာ ခ်ာခ်ာကိုလည္လို႔၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုလည္း အစစ္ေကာင္ေတြျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ငါကေတာ့ မထင္ပါဘူးေနာ္"

"တခါတေလ တိတ္တိတ္ေလးေနရတာ ပိုေကာင္းတယ္ ငါ့သူငယ္ခ်င္း "
Haikuan အရယ္ရပ္ၿပီး Cheng ရဲ႕ေက်ာကိုပုတ္လိုက္သည္။

"ဒါနဲ႔ေလ jiejie၊ ဒါ ဘာအရည္ေတြလဲ ? တအားျပင္းတာေရာ္၊ ငါ့ပါးေတြ ပူေနၿပီ"

"ဒါက Yibo နင္႔ရဲ႕ခင္ပြန္းေလာင္း စုေဆာင္းထားတဲ့ထဲက ဝီစကီေတြ"

"သူ ငါတို႔ကိုသတ္ေတာ့မွာပဲ ?"

"ျပႆနာမရွိဘူး၊ သူငါ့ကို ဘာမဆိုလုပ္ခြင့္ျပဳတယ္။ ok ငါတို႕'အေမးအေျဖ'ဂိမ္းကစားရေအာင္၊ ဘယ္သူမဆို ယမကာေသာက္မိရင္ အမွန္ေတြပဲေျပာေတာ့တာဆိုေတာ့ေလ"

ပထမေမးခြန္း "နင္တို႕အိမ္မက္က ဘာလဲ၊ ငါ့သူငယ္ခ်င္းေတြ"

Haikuan "ငါက တိရစၦာန္ေဆးကုဆရာဝန္ ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ငါငယ္ငယ္တုန္းက ငါ့ေခြးေပါက္ေလးဖ်ားၿပီး ငါတို႔သူ႕ကိုမကယ္နိုင္ခဲ့ဘူး။ငါတအားငိုခဲ့ရတာ မွတ္မိေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ အနာဂတ္မွာ အိမ္ေမြးတိရိစၦာန္မ်ားစြာကို ကယ္တင္နိုင္ပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳမိတာေပါ့၊ ဒါမွလည္း ငါ့လိုမ်ိဳးခံစားရမယ့္ ကေလးအရည္အတြက္ နည္းသြားမွာမလား "

Cheng "ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ကစားသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔က ငါ့အိပ္မက္ေလ၊ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္၊ ငါအႀကိဳက္ဆုံးကိုလုပ္မယ္၊ ေငြရွာမယ္ "

Yibo "ငါက စီးပြားေရးကို သင္ယူေနေပမယ့္ ငါ့အိမ္မက္က idolတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔ေလ။ ငါက ကခုန္ရတာမ်ိဳး၊ သီခ်င္းဆိုရတာမ်ိဳးကို ႐ူးသြပ္တယ္။ ငါမၾကာခင္မွာ idol company တစ္ခုခုကို ဝင္ရေတာ့မွာပါ"

BF FOR GEGE 💓💚 (ZSWW ျမန္မာဘာသာျပန္ / မြန်မာဘာသာပြန် ) (Ongoing)Where stories live. Discover now