9. Won't you stay? (မေနေပးေတာ့ဘူးလားဟင္)

147 9 0
                                    

Won't you stay? (မေနေပးေတာ့ဘူးလားဟင္)

ေကာလိပ္မွ ေက်ာင္းသားအုပ္စုအခ်ိဳ႕သည္ စခန္းခ်ခရီးစဥ္သို႔ သြားခဲ့ၾကၿပီး "အပ်ိဳစင္ဂိုဏ္း"လည္း ပါ၀င္ခဲ့သည္။ Chengႏွင့္ Haikuanတို႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ ရွိေနစဥ္တြင္ Yanli ႏွင့္ Yibo တို႔ဟာ ဘတ္စ္ကားေပၚတြင္ မရပ္မနား ေလေပါေနၾကေလသည္။ အကုန္လံုး အေျခခ်ၿပီးေနာက္ Yanliဟာ တဲအတြင္းမွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေပါင္းၿပီး ႏႈတ္ခမ္းစူကာျဖင့္

"ငါတို႔ ေကာလိပ္က ေကာင္မေလးေတြက သိပ္ပ်င္းစရာေကာင္းလြန္းပါ့ဟယ္။ သူတို႔မွာ အလုပ္ဆိုလို႔ မိတ္ကပ္အေၾကာင္းရယ္၊ ေယာက္်ားေလးေတြနဲ႕ ခ်ိန္းေတြ႕ၾကတဲ့အေၾကာင္းရယ္ ေျပာေနၾကတာပဲ႐ွိတယ္။ နင္တို႔နဲ႔ေပါင္းရတာကမွ ပိုေပ်ာ္စရာေကာင္းၿပီး ပိုစိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းဦးမယ္"

"ငါလည္း တစ္ခါတစ္ေလဆို မင္းကို ငါတို႔လို ေယာက္်ားေလးလို႔ထင္သြားတာဟ၊ ေတာ္ေတာ္လွေနတာက လြဲလို႔ေပါ့ ဟား ဟား"
Chengဟာ ရယ္လ်က္ ဆိုေလသည္။

"ငါတို႔ပါတီအေၾကာင္း ျပန္ေတြးမိတိုင္း ရွက္ေနတုန္းပဲဟယ္၊ Yubinက အခုဆိုငါ့အေၾကာင္း ဘာေတြေတြးေနမလဲ အံ့ၾသမိတယ္ တကတည္း"

"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မင္းသူ႕အတြက္ ခံစားခ်က္ရွိသလား ?"
Yiboက ေမးေလရာ။

"ငါ့မွာ ခံစားခ်က္႐ွိတယ္ဆိုရင္ေတာင္ မျဖစ္နိုင္ဘူးေလ၊ gegeက အဲ့ဒီအေၾကာင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ငါ့ကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္လြန္းပါတယ္ဟယ္"
Yanliရဲ႕မ်က္ႏွာက ဝမ္းနည္းပံုေပါက္လာေလသည္။
"သူတို႔က သူငယ္ခ်င္းအရင္းႀကီးေတြေလ၊ ညီအကိုေတြအတိုင္းပဲဆိုေတာ့ Yu Binကလည္း ငါ့ကို ညီမေလးလိုပဲ ျမင္မွာ ေသခ်ာတယ္ေလ"

"စိတ္ပူမေနပါနဲ႕ေတာ့ ရန္းလီ"
Yiboက Yan Liအနားကို တိုးလာၿပီး သူ႔ကို ဖက္ကာ
"ငါ Zhan ရဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္လာၿပီးရင္ မင္းကို ကူညီမွာေပါ့ဟ၊ မင္း ငါ့ကို ကူညီေပးခဲ့သလိုပဲေလ"

"ဒီယုံၾကည္ခ်က္ရွိေနတဲ့ေကာင္စုတ္ေလးကိုၾကည့္စမ္း၊ Zhan က သူ႕ကိုရိုက္ခြင့္ျပဳ႐ုံပဲ႐ွိေသးတယ္၊ မင္းကိုကူညီဖို႔ စဥ္းစားေနၿပီ"

"ေနပါဦး၊ ဘုရားေရ၊ yu bin က ငါ့ကို ဖုန္းေခၚေနတယ္ေတာ့"
Yanliက ဝမ္းသာအားရ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ဖုန္းကို ေကာက္ကိုင္လိုက္ၿပီး
"ဘာေျပာလိုက္တာ ? gege ဘာျဖစ္တာလဲ႐ွင့္ ? ဟုတ္ သိပါတယ္။ ကြ်န္မဆီ ကားတစ္စီးလႊတ္ေပးပါေနာ္"

BF FOR GEGE 💓💚 (ZSWW ျမန္မာဘာသာျပန္ / မြန်မာဘာသာပြန် ) (Ongoing)Onde histórias criam vida. Descubra agora