18 fejezet

2.8K 103 11
                                    




Átfordultam a másik oldalamra és készültem volna arra, hogy felkelek, de ebben egy kar megakadályozott. Egy tetovált kar.

Visszafordultam és ezt megcsináltam még egy párszor. Aztán Liam arcát kezdtem el tanulmányozni és azon gondolkodtam, hogy kinyomjam-e a szemeit, csak úgy...

-Diana, maradj a picsádon még egy órát, könyörgöm.-mondta csukott szemekkel.

-Nem megy.-válaszolok.-Unatkozom.

-Pucérak vagyunk, ne unatkozz, szerintem fel tudod találni magad.-biccentett lefelé.

-Kötögetni van kedvem.-jegyzem meg gúnyosan, majd amikor eljut a mondat első fele a tudatomig, meghökkenek. Mi van?

Amikor realizáltam, hogy tényleg nincs rajtam ruha,felültem és magamhoz szorítottam a takarót, így lehúzva Liam mellkasáról.

Miért feküdtem le vele?? Inkább máshogy fogalmazok. Miért feküdtem le vele ennyiszer?? Hisz...hisz ez nem normális. Megfogadtam, hogy nem fogok.

-Nem...Nem...-motyogom, Liam pedig felvont szemöldökkel bámul.-Szögezzük le a legelején, én nem vagyok apostol!-magyaráztam idegesen.

-Azt sejtettem az éjszaka után. Pokolra is jutunk lehet.-gondolkodik hangosan.

-Komolyan Liam? Komolyan??!! Én nem, te vagy a perverz! Igen! Ez az! Csak kihasználtad a hormonháztartásomat és a holdciklusomat! A Hold is közre játszott!-bizonygatom.

-Mi van?-bámul értetlenül.

-Mindig minden a férfi hibája.-zárom le ennyivel.-A lényeg az, hogy én nem csináltam Pál-fordulást, én nem!

-Miért ne csinálhatnál? Szerintem még maga Pál is fele annyi idő alatt is megtette volna, ha ilyen szexi pasinak kellett volna, mint jómagam.-fapofával bámulom. Kétségtelen, ez el fog égni az esküvőn.

-Hogyne baszki írd át az egész Bibliát, nem? Te szerepeltél a Teremtés történetben is, nem? Te voltál a "gyümölcs", akit megkóstolt Éva, mi?-nevetem el magamat hitetlenkedve.

-Ne sértegess! Én igenis ínycsiklandó tiltott gyümölcs lennék!-háborodott fel.

Tapasztalhattam tegnap...

Véget kellett vetnem ennek a beszélgetésnek, így kiböktem amit végül mondani akartam.

-Nem mehetek hozzád feleségül.

*_*

-Mi a helyzet? Ugye milyen gyönyörű New York?-kérdezte izgatottan Lea.-Amúgy nem értem, hogy miért nem adtad meg a telefonszámodat...-utalt arra, hogy közvetlen a hotelen beszéltünk.

Mert nem volt, sem életem...

-Szervizben van még mindig...-hazudok tetetett felháborodással. Valójában az akart lenni, hogy Liam smucig. Vagy paranoiás és nem akarja, hogy telefonom legyen. Hisz elszökni már nem tudok, szerződésünk van.

-És mit csinálsz?-érdeklődött.

-Olvasok.-karikáztam be még egyet.

-Mit?

-Újságot, még Londonból hoztuk. Állást keresek.-vallottam be. Nem akartam az a munkanélküli kis picsa lenni, akit eltart az elrablója és különben is, papíron a menyasszonya vagyok, mondjuk nem sokáig... Miután reggel ezt közöltem Liammel, elviharzott és azóta nem láttam.

Hey Angel [One Direction FF.] 18 + BefejezettМесто, где живут истории. Откройте их для себя