35 fejezet

1.8K 75 21
                                    

-Tessék?!-kiáltottam fel Shawnnal egy időben.

-Ő nem lehet a húgom! A húgom meghalt anyámmal együtt a szülésben!-tagadta egyből.

-Kérdezd csak Luke-ot.-biccentett.

-Igaza van, ő a húgod.-ismételte meg.

-De... Azt mondták és...-zavarodott össze.-Honnan tudjátok?-nézett ránk.

-Amilyen okosnak hitték magukat ezek ketten.-bökött ránk.-Annyira voltak ostobák... Lehallgattam őket, minden egyes este. És észre sem vették.-nevetett ki minket.-És ekkor eszembe jutott egy még jobb terv.-csettintett egyet.

-Micsoda?-vonta fel a szemöldökét Liam.-Talán kurválkodsz egy kicsit pénzért?-bökte oda neki.

-Fejezd be, Liam! Még egy szó és lövök!-figyelmeztette.

-Az elején még azt hittem, hogy más vagy, de kiderült, hogy csak egy pénzéhes...-nem tudta befejezni, mert felém lőtt, ösztönösen hunytam le a szemeimet és vártam a golyót, de nem jött. Az őrt lőtte le aki engem fogott, helyére ment ő és a fejemhez tartottak ismét egyet...

-Még mondd csak Liam és lelövöm ezt a szajhát!-tépte meg a hajamat.-Én mindent csakis érted tettem! Érted! Mert szeretlek!-na ez már kezdett érdekelni...

-Micsoda? Azt mondtad, hogy engem szeretsz, Camila! Engem!-akadt ki Shawn.-Hogy feküdhettél össze az ellenségünkkel?!

-Csak a te ellenséged, nekem sosem volt az!-vonta meg a vállát.

-Ereszd el, a feleségemet!-hangsúlyozta ki a szót lassan Liam.

-Soha.-válaszolt.-Amíg halott nem lesz.-tette hozzá.

-Na jó, elég! Nekem ez nem megy!-lépett el Shawn Liamtől.-Ha te tényleg a húgom vagy, akkor én nem bántalak. Nem tudnálak bántani.Nem vagyok olyan szörnyeteg, mint az apám. És ha Liamet bántanám azzal téged is foglak.-sóhajt egyet.-Véget vetek ennek. Fiúk, fegyvereket le!-utasította az embereit, de ők meg sem moccantak.-Tegyétek le azt a kibaszott fegyvert!

Semmi.

-Már nem te vagy a főnökük, Shawn.-segíti ki Camila.-Én vagyok az.-mutatott magára.-Ez is az új terv része.

-Nem értem, Camila. Miért teszed ezt?-vonta fel a szemöldökét Shawn.

-Liamért. Mi másért?-kérdezte úgy, mintha ez természetes lenne.-Mindent érte tettem és azért, hogy újra együtt legyünk.

-Újra?-akadtam fent ezen.

-Liam és én egy pár voltunk és majdnem a felesége lettem.-mesélte nagy beleéléssel.

-Ez azért enyhe túlzás...-javítja ki Liam.-Nem kértem meg a kezét. Csak együtt voltunk, de amint rájöttem, hogy a pénzemre hajt, kivágtam.-emlékezteti erre.

-Nem hajtottam a pénzedre! Anyád szerint nem voltam elég jó hozzád!

-Manipulálni akartál, hogy vegyelek el!-nevetett hitetlenkedve.-Semmi köze ehhez anyámnak.

-Én csak rá akartalak vezetni arra, hogy minek pazaroljuk az időnket, ha mi egymásnak vagyunk teremtve!-pontosított.

-Mit tettél, Camila?-ejtette ki a nevét undorodva.

-Én csak...csak... Szeretlek!-kiáltotta kétségbeesetten.-Vissza akartam kerülni hozzád, ezért cselekedtem. Tudtam, hogy Shawnon keresztül el tudlak érni. De amikor meg tudtam, hogy házasodni fogsz kétségbeestem. Valahogy ez ellen tennem kellett valamit. Jókor mentetek Shawn bátyjával, Raullal egy drogátadásra és én ott voltam. Én okoztam az első figyelmeztető lövést, ami a zavart keltette. Aztán tudtam, tudtam, hogy Shawnnak mindene a "család".-rajzolt idézőjeleket a levegőbe.-De mivel már csak Raul maradt neki, biztosan kiakadna. Így hát megöltem.-jelentette ki ridegen. Shawn elsápadt.-Lefizettem a szemtanúkat, így mindenki azt mondta, hogy Liam volt az. Aztán siettem Shawnt vigasztalni a gyászban és rágtam a fülét, hogy nem hagyhatja szó nélkül, hogy megölted a bátyját, így ő is dühös lett végül. Felébresztettem benne a bosszúszomjat. Így az esküvőn rátok is támadtak, én nem mehettem, mert láthatatlannak kellett maradnom, mert felismertél volna. Így csak a sofőr voltam.

Hey Angel [One Direction FF.] 18 + BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora