4 fejezet

3.6K 114 17
                                    

-Hol van?! Hol van az a megátalkodott?! Azonnal vigyetek hozzá!-visítozok dühösen.

-Kisasszony, a Főnök nagyon elfoglalt.-tájékoztat nyájasan az egyik embere.-Addig menjen vissza a szobájába.-utasít. 

-Erre van?-indulok el jobbra, mire figyelem a reakcióját, szimplán unottan bámul.-Akkor erre megyek!-célzom meg a folyosónak az ellenkező irányát, hátrafordulok. 

-Nem mehet arra!-kapja el a kezemet, amivel nem fogok semmit. Talán megüthetném... Á, a francokat! Erőből sípcsonton rúgom, és asszem eltört valamelyik lábujjam, de legalább ez a hústorony itt előttem odakap és folytatom az utamat. 

-Hol van ó magasságos Pöcsfejsége?-nyitok be minden ajtón. Már csak egy ajtó maradt, így gondolkodás nélkül benyitok és becsapom az őr pofája előtt a nyílászárót. 

Bent érdekes látvány fogad. 

Egy halom papír fölött görnyed egy szőke hajú srác, ránézésre ír lehet. Az a sznob köcsög pedig a székében ül, ölében egy szőke cicababával. Persze, hogy szőke... Belehalnának, ha egyszer mondjuk egy vöröset húznának meg?! Kissé aggasztó, hogy lelátok a csaj bugyijáig a dekoltázsán keresztül... 

-Na jól van, cicababa... Tipegj ki szépen a Chanel cipőddel az ajtón és hagyj magunkra!-sziszegem idegesen. 

-Nem.-állja a tekintetemet, gondolkodás nélkül kerülöm meg az asztalt és rántom fel, majd kirángatom az kijáratig, majd kinyitom és az ott szobrozó beosztottra lököm és becsukom magam mögött, de még hallom, hogy felkiált a lány fájdalmasan:

-A bokám!

-Plasztikáztasdd meg azt is!-válaszolok jó hangosan. 

A szőke és a barna érdeklődve néz engem és várja, hogy mit kezdek a kezemben lévő jó vaskos mappával. 

-Sorrendbe raktam a nyugtákat.-tudatom vele és én tényleg nem akartam, magától nyílt ki a dosszié és borult ki legfőképpen az asztalra a többi papír felé és úgy körülbelül mindenhová.-Upsz!-kapok a szám elé.-Véletlen volt.-rebegtetem meg a szempilláimat.

-Diana!-kiált fel dühösen. 

-Valami baj van?-kérdezem ártatlan őzike tekintettel, majd a másik személy felé fordulok.-Te is a ribanca vagy? Látom ám, hogy a te öltönyöd is drága, ő a Sugardaddy-d, ugye?-biccentek a fogva tartóm felé.

-Elég! Nem bírom!-nyög fel fájdalmasan. 

-Akkor elengedsz?-vonom fel a szemöldökömet. 

-Nem.-válaszol tömören.

-Niall vagyok.-mutatkozik be a srác.-Ügyvéd vagyok.-folytatja.-Szingli és tisztelem a nőket.

-Nagyon cuki vagy, akkor te tiszteleted jeléül nem akarsz velem szexuális kapcsolatot létesíteni, ugye?-horkantok fel. 

Értetlenül bámul engem. 

-Szóval te még nem is tudod...-nevetek fel. 

-Most jöttem meg a szabimról, miről nem tudok?-kapkodja köztünk a fejét. 

-Azt tervezi, hogy két hét múlva elvisz a jachtjára és belelök a vízbe, majd kiment, nekem pedig hálám jeléül le kell feküdnöm vele, teljesen figyelmen kívül hagyva, hogy akaratomon kívül vagyok vele, majd a hajó minden szegletén ki kell próbálni, hogy milyen érzés, ha arany falloszára húz, és sznobéknak nem telik segédeszközökre, ezért leköp, privát megjegyzés jachtra telik... Majd ekkor megfogan a trónörökös, aki ezt a kibaszott birtokot fogja örökölni, ezzel pedig élete végéig magához láncol és Louis Vuitton táskákat fog hozzám vágni, minden egyes adandó alkalommal,amikor elbizonytalanodnék a kapcsolatunkban!!!!-kiabálok most már, mire leesett állal bámulnak.-Van még kérdés? 

-Asszem ki kell mennem a levegőre.-nyögi ki Niall sokkosan.-Ehhez én túl prűd vagyok.-pislog nagyokat. Majd hirtelen megtorpan és hátrafordul.-Neked nincs is hajód.-ráncolja a homlokát.-Csak repülőd.-teszi hozzá mellékesen.

-Én kérek elnézést.-dünnyögöm. Miért minden multimilliárdos palinak hajója vagy repülője van?! Vegyenek inkább egy tankot, vagy mittom' én. 

-Mit akarsz, Diana?-sóhajt fel. 

-Egy unikornist.-élesen beszívja a levegőt. 

-Mi bajod van, menstruálsz?-teszi fel a kérdést idegesen.

-Egyet jegyezz meg, én az év mindennapján menstruálok, így nem érhetsz hozzám.-vigyorgok önelégülten, de a mosolyom az arcomra fagyott, amikor felkelt és megkerülte az asztalt, majd megtámaszkodott a szék és az asztal között, ezzel elzárva a menekülési útvonalamat. 

Túl közel volt. Alig  volt köztünk pár centi. 

Nyeltem egyet, amit valószínűleg ő is halhatott, mert elmosolyodott. 

-Te pedig egyet jegyezz meg, Diana...-kezdett bele halkan. 

Hey Angel [One Direction FF.] 18 + BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin