Başını iki yana sallayarak gözlerini çocuğun gözlerinden çekti.
"Abi nikah memuru geldi."
"Gerçekden seninle evleneceğimi'mi sanıyorsun, beni kaçırdığını söyleyeceğim." Diyen Raula alayla baktı.
"Söylersin kocacım." Kravatını düzeltdi Raulun sonraysa elini avcunun arasına alarak çıkartdı ikisini de odadan.
Raul elin çekmek istediğinde ise daha sıkı tutdu elini.
"Canımı yakıyorsun." Diye kızan müstakbel eşi ile sıkmayı bırakdı elini.
Tegin gidecekleri kata basarak yanındaki genç adamı süzdü.
"Biliyormusun iki türlüde benimle evlenirdin." Dedi sırıtarak.
Eğer dedesi onu göndermesiydi çoktan evlenmişlerdi.
Çünki Raul daha doğmadan Tegin ile berdel yapmışdı aileleri aşiretin kararı ile.
İki türlüde evleneceklerdi ikisi.
"Farkındaysan kendi hür irademle evlenmiyorum seninle." Raul Tegine bakmadan.
Dışarı çıktıklarında beyaz sümbüllerle süslenmiş bir masa ile karşılaşdılar.
"Benvenuto Sig Vaccaro." Diyen adama başını salladı sadece.
*Hoş geldiniz bay Vaccaro*Sandalyeyi çekerek Raulun oturmasını bekledi.
"Accetti Tegin Vaccaro come tuo coniuge?" Diyen nikah memuru ile ikiside ona döndü.
*Tegin Vaccaro'yu eş olarak kabul ediyormusunuz?*"No, I don't accept it."
"Accetti il signor Raul come tuo marito?" Cavabını umursamadan Tegine soran adamla sinirden kıpkırmızı oldu Raul.*Raul beyi kocanız olarak kabul etiyormusunuz?*
"SÌ." Diyen Teginle memur gülümsedi.*Evet*
"Congratulazioni, puoi baciare tuo marito." Dedi elindeki evlilik cüzdanını Tegine vererek.
*Tebrik ederim kocanızı öpe bilirsiniz.*"Puoi andare." Dedi adama.
*Gide bilirsin.**********
"Raul Vaccaro." Diye seslice düşündü Tegin."Abi bak vallah sen gidiyorsun." Turan Tegine alayla bakıyordu.
"Kocam değil'mi giderim tabii." Kocam dedikden sonra tüm siniri geçmişdi.
"Uçuyorsun."
"Sanada bulalım birini yoksa başıma kalıcaksın."
"Abi intikam işi yatdı'mı?" Diye sordu çekinerek.
Teginin kıvrılan dudakları düz bir hale geldi.
"Turan ablamın başına gelenlerde Raulun bir suçu var'mı? Ayrıca o bir Vaccaro artık yani benim kocam." Dediğinde Turan bıkınca derin bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀɴɢᴇʟᴏ ʙɪᴀɴᴄᴏ | ɢᴀʏ
Short Story"Aynı acıyı sizin de yaşamanızı sağlayacağım." Dedi kararlılıkla kendi kendine. Kız kardeşini nasıl acı çektirerek öldürdülerse aynısını onların kardeşi de yaşayacaktı. Yemin etmişdi. Ama......