ᴀɴɢᴇʟᴏ ʙɪᴀɴᴄᴏ|5

905 74 9
                                    

Raul yaşadığı şoktan hızlıca çıkarak karşısındaki adama sarıldı.

"Babam." Diyerek küçük çocuk gibi boynuna sokuldu.
*dedem*

"Ağlama mənim balam."
*ağlama yavrum.*

"Gördün'mü benim kocam olduğunu söylemişdim." Tegin kollarını önünde birleşdirip baktı yaşlı adama.

Buraya getirtirken torununun kocası olduğunu söylesede inanmamışdı, hatta adamlarına silah bile çekmiş Turanın koluna sıkmışdı.

"Sus sən!"
*sus sen!*

Tegin içinden uyuz bunak diye saydırırken, bi yandan da kocasına bakıyordu.

"Tamam yeter bu kadar ayrılın artık." Diyerek kocasını yanına çekmeye çalışdı ama kendisine katil civciv gibi bakan kocası ile gülümseyerek elini ağzına götürerek fermuar kapatır gibi yapdı.

Korkmuyordu tabiiki kocasından sadece ıslak kirkipleri ile altdan altdan bakınca bi garip olmuşdu.

Karşısında 1,82 boyunda birazcık kalıplı dedesini küçük çocuk gibi kocaklayan kocası ile iyiki dedesini getirtmişim dedi içinden.

"Abi yenge çok sevindi." Diyen Turana sertçe baktı.

"Yenge değil olum enişte de sevmiyor yenge denilmesini." Diye uyardı.

"Abi sende ne hanımcı oldun."

"Hanımcı değil beyci ılan!" Diye uyardı tekrar.

Daha sonraysa başını yavaşca Turana çevirdi.

"Beyci'mi olmuşum?" Diye sordu.

Turan ne yapacağını bilmeden başını sallayarak onayladı.

"Aferim." Diyerek saçlarını karışdıran adamla rahatladı.

Geri kocasına baktığında dedesinin dizlerine yatdığını gördü, beyaz saçları okşadığını görünce sinirle dudaklarını bir-birine bastırdı.

Ne kocasını kıskanmayacata kimi kıskanacaktı.

"Yemeği hazırlat bebeğim acıkmışdır şimdi." Yanındaki adama bakmadan gözlerini kocasının saçlarından ayırmamışdı hala.

"Abi gözlerini'mi çeksen yenge rahat uyusa?" Dediğinde Tegin kulağına yapışıp dışarı yürütdü onu.

"Yenge yok demedim'mi lan!" Diyerek tüm sinirini Turandan çıkartdı.

********

"Bundanda ye dedem." Diyerek yaşlı adamın tabağını dolduruyordu.

"Banada versene kocacığım." Diyerek gamzelerini gösterek gülümsedi Tegin.

Raul normalde olsa bir kaşık suda boğacağı adamın tabağına tavuk koydu.

ᴀɴɢᴇʟᴏ ʙɪᴀɴᴄᴏ | ɢᴀʏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin