Tegin büyük adımlarla odasından çıktı, Raulun dedesinin odasının kapısını yavaşca açdı.
Başını uzatıp içeri baktı, uyuduklarından emin olunca içeri süzüldü.
Sesiz adımlarla yatağa yaklaşıp bebek gibi uyuyan kocasını kucağına aldı, yalın ayak sakınca yürüyerek odadan çıktı.
Ne vardı canım bu kadar uğraşdırmasalar dimi?
Kocası olmadan uyuyamıyordu ki artık.
Kendi odalarına girip Raulu yatağa nazikce yatırdı, kendisi de kendi tarafına uzanıp üzerine çekti yanındaki bedeni.
"Dolce sonno."
*Tatlı uykular.*
Kocasının saçlarına öpücük kondurup kokusunu içine çekerek, yarın olacakları düşünürken uykuya daldı.
******
"Şərəfsiz." Gürültü ile yere düşdüğünde gözlerini araladı Tegin.
"Ne yapıyorsunuz dedeciğim, kocamı uyandıracaksınız." Dedi Raula dönerek.
Ama kocası dudak büzerek uyuyordu.
"Bebek bu daha bebek." Diye mırılandı.
Dede beye dönerek ona baktı "bebeğimize kahvaltı hazırlayalım dedeciğim." Diyerek kalkıp odadan çıktı ama sonra hızlıca geri dönüp banyoya girdi.
Akıl bırakmıyordu ki çocuk kendisinde.
Dişlerini fırçalayıp mutfağa girdi, Raula krep pişirmeye başladı.
"Dede bey sen eminmisin kocamın bunu sevdiğinden?"
"Hə da neçə dəfə soruşacaqsan day." Diye kendisine kızan adama pis pis bakıp işine devam etdi.
*evet kaç defa sorucaksın daha!*Çikolata sürüp muz koydu, çileğe alerjisi vardı güzelinin.
Daha sonra yaşlı adama çaktırmadan oradan sıvışıp Raulun yanına gitdi.
Hala uyuyan çocuğu görünce iç çekmeden edemedi.
"Yorulmuş'mu benim güzel kocam." Diyerek yanına uzandı.
"Güzel değil yakışıklı." Diye mırılanıp başını Teginin göğsüne sürtüğünde kalp atışları hızlandı Teginin.
'İyice ergene bağladım.'
"Oh yakışıklı kocam, canım kocam, birtanem kocam." Diye Raulun yanalarına burnuna gözlerine ve son olarak anlına öpücük kondurmaya başladı.
"Başlıyacağım senin kocana ha." Diye mırılanan kocasının dudaklarına vurdu hafifce
"Kocama söz yok."
"Ne kocacı çıktın sen de be!" Çemkirerek Tegine poposunu dönüp uykusuna kaldığı yerden devam etdi.
Ters tepki vermediği için Tegin kocaman gülümseyerek kucağına aldığı gibi banyoya soktu eşini.
"Amore mio."
*Hayatım.*Nazikce yüzünü yıkayıp anlına öpücük kondurdu.
Raul gözlerini sinirle Tegine dikti, dedesini getirtdiği için ona kötü davranmıyordu ama ha bire öpmek zorundamıydı ya.
"Kocaya öyle bakılmaz." Diyerek gözlerini öpdü.
Tamam birazcık hoşuna gidiyor ola bilir ama dedesinden başkası ona sevgi ile yaklaşmadığı içindi bu, yani en azından Raul öyle sanıyordu.
Tegin ise kendi dünyasında kocasına içinden iltifat etmekle meşguldu.
"Sana krep yaptım!"
"Eline sağlık." Diyerek odadan çıktı ama çıkar çıkmaz koşarak mutfağa girdi.
"Kreplerim!" Hızlıca oturup yemeğe başladı.
"Çox gözəldi."
*Çok güzel.*Gözlerinden kalp çıkıyordu yerken sanki.
Tegin ise yaslandığı kapıdan izliyordu onun sevimli hallerini.
"Efendim."
"Abi Azer her yerde enişdeyi arıyor, Arslanbey konağını bile basmış." Dediğinde gözlerini devirdi.
"Bana ne ne yapıyorsa yapsın." Diyerek telefonu kapatdı.
"Bebeğim her yerini çikolata yapmışsın." İçeri girip ıslak mendile Raulun yanaklarını sildi.
"Oh mis gibi oldu güzelim." Doyerek öpücük kondurdu yanaklarına.
Raulsa ona göz devirerek geri kreplerine döndü.
"Kocacım bir teşekkür öpücüğü ala bilirmiyim?"
Başını iki yana salayan çocuğa gülümsedi.
"Tamam öpücük yoksa bir daha krep yapmam bende."
Turan abisinin bu hallerini şaşkınca izliyordu.
Raul önündeki kreplere bakıp düşündü, kendisi bu kadar güzel yapamıyordu ki.
Yavaşca Tegine yaklaşıp yanağına minacık bir öpücük kondurdu.
"Yarın da yapıcaksın dimi?"
"Eğer yine öpücüksen seve seve kocacım." Diyerek göz kırptı.
*******
"Baba kardeşim nerede delireceğim." Diyerek yumruk atdı arabanın camına.Kanayan elini umursamdan babasına baktı.
"Hepsi sizin yüzünüzden hem karım hem kardeşim sizin yüzünüzden bu haldeler."
Sinirle arabaya binip gitdi.
_
08.05.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀɴɢᴇʟᴏ ʙɪᴀɴᴄᴏ | ɢᴀʏ
Historia Corta"Aynı acıyı sizin de yaşamanızı sağlayacağım." Dedi kararlılıkla kendi kendine. Kız kardeşini nasıl acı çektirerek öldürdülerse aynısını onların kardeşi de yaşayacaktı. Yemin etmişdi. Ama......