-Hadi Dişi Kanarya sen yeneceksin
Tezahürat ediyorlardi. Evet burnum bile kanamamisti. Karşımdaki bur erkekti yerdeydi. Sonra anlamadığım bir şey oldu bir anda ringe 6 adam daldılar. Sonra bana giriştiler. Karnıma vura vura ağzımdan kan getirdiler ama oes etmedim. Bende karşılık verdim. Ama karsimdakiler izmandut gibi adamlardı. Ve iki saattir ringde olmam beni yormustu.
Gözlerim karardı. Ve kendimden geçtim başım dönmeye başladı tek hatırladiğim dedemi arayıp adamlarının geldiğini gormemdi sonrası yok
12 saat sonra :
Gözlerimi açtım heryerim agriyordu bir sürü güvendiğim adamlarim bana ihanet ettiler . Beni doverlerken hiç ses çıkarmadılar tüm kişilere karşı tek başıma savasmistim ama kazananlar onlar olmuştu
-Su diye seslendim başımda Meriç bana endişeyle bakıyordu. Üzülmüştü ordan ölmeden kurtarılan bir ben vardım. Ben onu öldürecekken az kalsın ben gidiyordum ölmek istemiyordum.
Ölümden korkuyordum ben Asya FIRTINA ölümden korkuyordum.
Meriç bana su icirdi ve
-İyi mısın Asya dedi sesi titrek ve endişeyle çıktı
-İyi değilim Meriç bunu bana en güvendiğim adamlar yaptılar. Nasıl iyi olabilirim burdan gitmek istiyorum dedim sertçe ve duygusuzca
-Burada kalmalisin Asya dedi gürleyerek.
Buna ne oluyordu evet meriç benim herseyimdi tek çocukluk arkadaşım ve en iyi sırdaşımdı.
-Gidiyorum dedim ve serumu sertçe çekip çıkardım. Biraz acıdi ama bana azdı . Su an heryerim açıyordu.
Meriç beni sınır etti gelene kadar söylendi nihayet arabadan indim derken kendimi Mericin kucağında buldum. Buna itiraz etmedim Meriç te art niyet aramadım kardeşimdi sonuçta. Eve götürdü beni sonra yatağa çıkardı. Sonra kendimi uykuya bıraktım.
Gözlerimi açtığımda yanımda tek aşkım Dedem vardı. Bana bir öpücük bıraktı ve gülümsedi bana bakmaya çekiniyor gibiydi.
Asyanin Dedesinden
Bakmaya bile kiyamadigim tek varlığım olan Asyamin bu şekilde olması beni incitti önüme gelen herkesi öldürdüm korumaları yeniden giz geçirdim. Ve koruma sayısını arttırdım. Asya ya birşey olda dünyayı yakardım asya benim herşeyimdi. O benim herşeyimdi.
Meriçten
Asya hayatta tek değer verdiğim kız. Sevdiğim aşık olduğum kız gözlerimin önünde parçalanmış bir halde. Bunu ona söyleyemezdim çünkü o beni kardeşi gibi görüyordu bu onu hayal kırıklığına uğratırdı. Ama zamanı gelince ona herşeyi söyleyecektim. Asya uyanmisti dedesini görmesi onu mutlu etmişti.
Asyadan
Dedemi gördüm ve mutlu oldum. Kapıdan tiklatma sesi geldi. Babam gelmişti babamla soğuktuk nedeni bilinmezdi Dedem daha öncelikliydi sonra babam en sonada annem denen o kadin.
İçeriye giren Erdem'di endişe ve sevgi dolu gözlerle bana yaklaştı . Anlimi öpecekken Meriç onu çekti. Ben şokta oldugum için tepki bile vermedim. Daha iki gün önce ayrılmak isteyen adam bugün benim için endişelenmis olamazdı.
Yapmacık gelmişti evet bu 'insana ' değer veriyordum. Ama onu önemsemiyordum.
Aslında insan değer verdiği insanı onemser ama ben bu insanların arasına girmiyorum.
-Asya nasılsın ? Dedi iyi olmamı duymak istiyormus gibi
-Sen geldin kötü oldum şimdi defol evimden dedim sert tavrimla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
ActionBir kız ve onun mafya hikayesi onun aşkı ve onun karanlıklar içinde olan hayatı... BAŞLIYORUZ