Asyadan
Arkadaşlarımla otlaniyorduk (uyuşturucu bağımlılarinin uyuşturucu kullanmasına verdikleri ad )
Arkadaşların alistirdi hatta bu ise bile başladım hem çok para hem çok ot kazaniyordum. Gözlerimin altı mordu bu beni kes lere daha fazla benzetsede bundan zevk alıyordum.
-Asya işi ogrenenler olmuş polis ensemizde kacmamiz lazım dedi burak
-Ne hemen ... Hemen amerikaya gitmem lazım hapislerde çürüyemem.
-Ben firlandaya gideceğim
-Bende amerikaya
Dedim ve sadece pasaportu olarak gittim. Ne babama ne anneme ne de dedeme haber verdim.
Amerikada günümü gün ettim hergun farklı farklı eğlencelerdeydim.
Birgun çok sarhoştum ve başıma gelen oldu aradan 10 yıl geçmişti telefon kullanmiyordum yalnızım yalnızdim ailemi özledim hemde çok .
Birgün bir test yaptım. Evet hamileydim. Türkiyeye donecektim ama nasıl ? Nasıl donerdim bu yüzle ya ailen perişan olmuşsa ya da ben yokmusum gibi hayatlarına geri dondulerse ikiside acitirdi canımı sizlardi bu yürek.
Türkiyede evimize geldim ama ev boştu hiçbirsey yoktu. Hemen turkiyeye gelmeden aldığım telefondan birkaç arkadaşımı aradım. İnternetten adres buldum. Ve babamın suanki evine geldim. Kapıyı çaldım.
-Baba
-A.a.asya sen nerdeydin haa nerdeydin ?.
Herşeyi anlattım hamile olduğumu uyuşturucu kullandığımı.
Babam bana kızgındı soğuktu adına leke getirdim çünkü bir anlık içki yüzünden bir anlık dalgınlık yüzünden .
Babam Erdemle konuştu. Erdem ve babası bize geldi amaç erdemle beni evlendirmekti .
Erdemle biraz sohbet ettik.
Erdem 10 yıldır hapisteymis yeni çıkmis okul grubundan çoğu kişi evlenmis cocujlari bile varmış ben erdemden erdemde benden vazgeçmişti. İkimizde zorunlu olarak onun babasının benim babam sayesinde daha yüksek kazançları için zorla evlendiriliyordum.
Gizli bir nikah kiydik basina amerikada erdemle evlendigim şimdi ise hamile olduğum yansıtıldı. Evet erdemin hapse girdiğini bilen bir ben bir babası ve birde Ergün vardı
Evlenmeden birkaç gün önce ...
Bir mağazadaydım, karşımda Meriç vardı. Görmemezlikten gelerek arkamı dondum adım atacaktim ki
-Asya Dur !
Arkamı döndüm Mericin kucağında bir kız çocuğu
-Babacigim dikkat et sözümde dur. Duseceksin
Ne yani Meriç evlenmiş miydi? Adını benim adım Asya mı koymuştu?
Erdem geldi kolundan sürekleyerek götürdü. Farketmişti Meriç beni fark etmişti.
Telefon Numaram aynıydı. Değişmemişti.
Evlendik...
Erdemle her ne kadar boşanmak istesemde bebeğim için yapmak zorundaydım.
Bebeğim 6 aylıktı bir oğlum olacak.Bilinmeyen arıyor.....
-Efendim
-Asya ben Meriç sahilde seni bekliyorum. Gelene kadar bekleyeceğim dedi ve kapattı.
Sahildeydim..
Meriç oradaydı. Beni görünce ayağa kalktı.-Hoşgeldin Asya dedi ve dudagima bir öpücük kondurdu.
Meriçin evli olduğunu öğrendim. Kızı vardı .-Sen ne biçim bir adamsın böyle karın var çocuğun var beni nasıl opersin salak mısın aşağlık herif.
-Asya Erdemden boşanacaksın!
-Nedenmis o ?
-Bu bebek benim bebeğim ve bebegime Erdem babalık yapamaz !.
-Bebeğim senden değil Meric sacmaliyorsun ?
O gün sarhostum bebegimin babasını bilmiyordum evet .-6,5 ay önce amerikadaydim o gün çok sarhoştun ve biz
-Tamam sus aşağılık herif karın kızın varken sen
-Asya seni özledim
-Meriç sus bu bebek Erdemld benim bebeğim bu bebeğin babası Erdem.!!!!
-Ondan boşanacaksın Asya
-Ben boşandım peki sen ... Sen ne yapacaksın Meriç ?
-Ben boşanamam
-Herife bak yaa boşanamazmış benim çocuğum babasız buyuyemez bu erdemle bizim bebegimjz dedim ve arabama bindim.
Eve geldim. Yarin şirket için hazırlandım.
Sabah Erdemin kapımı kırmasıyla uyandım. Salak bu adam valla salak.
-Gerizekalı ne yaptığını sanıyorsun sen ?
-Sevgili karımı uyandırıyorum
-Salak salak konuşma siktirmeden git!
-Tamam karicigim
Uyandım kıyafetlerimi giydim. Cafede kahvaltı yaptım. Montumdan çalan telefonumu alacakken elime bir not takıldı.
Arkadaşlar finale az kaldı gibi birşey kısa ve hızlı gidiyor demiştim. Bir sonraki bölümde on yılda neler olmuş yazacağım bir sonraki bölümde devam edeceğim
Kısa bir bölüm olduğu için özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
ActionBir kız ve onun mafya hikayesi onun aşkı ve onun karanlıklar içinde olan hayatı... BAŞLIYORUZ