-Malesef Asya hanım bitkisel hayatta uyunmasi heran olabilir belki bir ay belki iki ay belki uc yıl belki 9 yıl ...
İyi günler dedi ve gitti ne dedi bu adam ben Meriç bu adamın bu söylediklerine inanacak mıydım Asya güçlüydü. Ölümden korkuyordu o... O asla ölmez ... Ölemez..
Alpay amca etrafı yıkarken Tolga amca sadece sessizce oturmuş ağlıyordu Tolga amca ağlıyordu. Asyayi gormem lazımdı..
Asyayı beyazlamis, solmuş ama bir o kadarda korkak bir kız vardi.
-Asya , asyam ...
Beni bırakıp gitmessin dimi?
Sana aşık olan adamı bırakmassın dimi? Sana olan aşkını sana soyleyemeyen korkak bir adamı bırakmassın dimi? Asya kalk ordan ölüm ....ölüm sana yakışmaz Asya ben oleyim sen ölme ben gideyim sen gitme...
Sen ... Sen bu adamı buraya koyup gitme yoksa bu adam senle gider Asya bu adam ruhsuz olur. Kimseyi sevmez senden başka Asya seni seviyorum Asya bırakma beni ASYAAAAAAAA diye ağlayarak haykırdım o soğuk yüze bir öpücük koydum ve çıktım...
Herkes çökmüştü Alpay amca kimseye acimiyor. Herkesi öldürüyor Tolga amca ise erdeme iki aydır işkence çektiriyor .
Israrla çalan telefonunu açmıyordu Alpay amca
Sonra benim telefonum çaldı. İzin isteyerek yukarı çıktım
-Efendim
-Merhabe Meriç bey biz ******* hastanesinden Asya FIRTINA için aramıştım Asya hanım uyandı. Sizi sayikliyor.
-Ne tamam hemen geliyorumm
Merdivenlerden kosarak bağırdım.
Alpay amca Asya uyanmış Asya uyanmış....
-Ne benle kafa bulma Meriç halimde değilim.
-Hayır Alpay amca lütfen gidelim hastaneden aradılar galiba seni ısrarla arayan onlardi sende acmayinca..
-Hadi çabuk o zaman
Asyadan
Gözlerimi açtım. Kimse yoktu nerdeyim ben ? Bura nere ?
İçeriye bir adam girdi. Sonra bir tane daha sonra bir tane daha adam girdi bunlar kimdi?-Asya kızım nasılsın dedecim?
-Aaaaaaaaaaaaaaaaa siz kimsiniz gidin buradan bura nere ne yaptınız bana ?
2 gün sonra .....
Herşeyi hatırlatan meriç oldu onun aşkı .
Meriç içeriye girdi. Ardından Erdem çökmüş dayak yemiş bir haldeydi. Değişikti erdeme benzemiyordu.
Meriç bana bakarak
-Benim olur musun Asya ? Ben sana aşığım Asya benimle birlikte bu dünyaya var mısın ?Erdem
-Bunu bize yapma Asya bunu bize yapma!!! Dedi ağlamakli çökmüş sesiyle-Meriç ben seninle heryere varım. Seni ... Seni seviyorum Meriç.
-Asya dedi ve boynuma atladı. Sarıldım onu seviyordum ona aşıktım...
Erdem bana baka baka gitti.
Meriçe sıkı sıkı sarıldım.
2 gün sonra ...
Meriç beni eve bıraktı.Yemek yemek istedim çünkü kaç aydır yemek yemiyor sadece serumdan aldığın vutaminlerle ayakta duruyordum.
Meriç bana tavuklu salata pizza portakal suyu nar suyu ton balikli salata iglo yaptı hepsini yiyemezdim ama hepsini canım istemişti ışte çok açtım.Şimdi odamdayim Meriç aşağıda yemek hazırlıyor. Bende duş aldım ve kıyafetlerimi giydim.
Masa şahane gözüküyordu. Meriç hala birşeyler hazırlıyordu. Mericin arkasından ona sıkıca sarıldım. Oda bana döndü ve bana sarıldı
-Bu an hiç bitmesin Meriç zaman seninle donsun seninle haraket etsin.
-Hayatım sen ol Asya senle gidelim heryere elele ,aşk nasıl herkes için varsa biz onlara tepki olalım daha fazla sevelim .
Dedem ve Babam içeriye girdi. Onlarda biliyorlardı artik biz mericle sevgiliydik.
Masada babam bana cok önemli birşey soyleyeceğini soyledi.
Onu dikkatle dinlememi ona kızmamami söyledi.-Asya...
Arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyorum takip önerisinde bulunabilirsiniz lütfen ....
<3<3<3<3<3:-*:-*:-*:-*:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
ActionBir kız ve onun mafya hikayesi onun aşkı ve onun karanlıklar içinde olan hayatı... BAŞLIYORUZ