Mezarlık

28 1 0
                                    

-Hadi Mericim kalk lütfen kalk ben hep geç kaldım sana seni bana inandiramadim ben sana o güveni veremedim. Meleğim diye seslenirdin bana hadi kalk erkeğim hadi meleğim de bana , sol yanim aciyor meriç . Işte tam burası, senin içinde olduğun yer senin orayı oksadigin orayı sevdiğin orayı öptüğün yer meriç hadi kalk ben bu acıya dayanamam sevgilim. Sana ... Sana ben dayanamam orda değilsin sen orda olamazsın Meriç kalk artık kalk. Diye haykırdı asya acı çekiyordu. Dedesi, babası,annesi,arkadaşlari ölmüştü. Kardeşlerinden haber yoktu. Belki ölmüşlerdi bile.

Asya arkasına baktı. Bu küçük Asyaydi mericin kızı hemen yanına gitti mericin annesi vardı. Küçük asya 13 yaşına gelmişti. Babannesinin elini tutmuş asyaya bakıyordu.

-Asya bu olay nasıl oldu?

-Annem babam ergün amcalar elif teyzeler falan vardı. Pikniğe gideceklerdi ben gittimedim babanemle kaldım o gün sonra yağmur hızlanmış ve araba dengeyi kaybedip devrilmiş. Annem oldu ama babam kayıp.

-Ne nsail olur bu babanın mezarı ne peki?

-Babamdan haber alamayınca buraya mezar yaptırdık. Bunun basina gelip ağlayalım diye yaptık dedi

Bütün arkadaşları burdaydi sıra sira yatiyorlardi. Bakmaya kıyamadığı arkadaşları topragin altında yatiyorlardi

Asyayi biri kaldirmaya çalıştı. Bu Ersindi.

-Hadi kalk Asya rahat uyusunlar artık.

-Üşürler Ersin soguktur toprak usurler. Elif sıcağı sever Ergün birine sarilmadan uyuyamaz. Erde o beni opmeden duramaz. Busra o bana satasmadan uyumaz. Alper bana cak yapmadan duramaz . Fatih o bana ATATÜRKÜ anlatır İSTİKLAL MARŞI okumadan yapamayız. Güneş, çağla , fatma, zehra, Sude , cemal, cenk, burak, bunlarsiz ben yokum Babam yok , dedem yok yılla sonra bulduğum annem yok kardeşlerim yok kim var ersin kim var yanımda ve en önemlisi. O olmadan ben olmadığım Meriç neden yok ! ? Neden yaşıyorum ben ? Ne yaptimda günahını bu dünyada ben çekiyorum.? Ne yaptım ben ne yaptım?

-Benim için Asya benim aşkım için yaşa beni sevmesende ben seni seviyorum Asya ben varım yanında gidenlerin yerini dolduramasmda ben varım yanında.

-Sende yoksun Ersin senin karın var ve artık Amerikadaki restoranti devr alıp oraya gidiyorsun dedi Asya

Bir kavanoz çıkarıp. İçerisine her mezardan bir avuç toprak aldı. Onları kavanoza doldurdu. Herkesin vardı. Toprağı bir tek mericin yoktu o olmemisti ona inanıyordu. Umarım öyle olurdu. O ölmezdi.

...10 yıl sonra...

Asya 47 yaşındayken bir proje vardır. Evet artık asya toparladı kendini işin basina geçti serttti duygusunu kaybetmişti. Tepkisizdi insanlar sadece toplantıda sesini duyuyorlardı.

Bir toplantı vardı. Asya akşam ona katılacakti. Güzel geçmesini umut etti.

Televizyonu açtı ve bir kanalda durdu. Haberlerde;

-Ünlü avukat Meriç ULUÇINAR'in 10 yıl sonraki çürümüş ve kurtların parçaladiği cesedi bulundu.

Meriç ölmüş muydu? Asyanin içinde küçük bir yaşama umudu bile kalmadı Artık...

Asya hıçkırıklarına son verdi. Hemen mezarın yanına gitti Meriçi gömüceklerdi. Tabuttan çıkarmışlardı.

-Durun diye bağırdı asya

Herkes baktı ve durdu asya koşarak gitti Biricik sevgilisinin yanına.

Kefeni çıkarmaya çalıştı etraf engel olmaya çalışsada başaramadılar.

Asya açtı beyaz örtüyü mosmor olan dudakları, bembeyaz yüzü, gül kokan vücudunu öptü Asya yüzüne elini koydu.

-Meriç'im sevgilim derken dudagina bir öpücük kondurdu. Kurtlar parçalamisti onu ama yüzü herzamanki gibiydi. Bir ands gözü açıldı. Mericin seni seviyorum dedi ve geri kapadandi tabi hayaldi bu ölen insan bir daha gelemezdi bu dünyaya ama burdakiler oraya gidebilirdi?...

Arkadaşlar bundan sonraki bölüm final hızlı bitirdim 70-80 bölümlük saçma hikayelerden uzak 14-15 bölüm oldu içime oturdu yeni hikayeye başladım. Ayrıca bu hikayenin bu kadar kişi tarafından okunacağı aklıma gelmezdi. Herkese teşekkürler sizi seviyorum demiycem sizi tanımıyorum ama bazıları için sizi seviyorum teşekkürler yapmacık insanlardan nefret ederim. Size evet biraz zit olacak yeni hikayem ama ...
Onuda okuyun tekrar teşekkür ederim hikayemi okudunuz ve bana destek verdiniz fazla yazdım ve fazla okudunuz ama özür dilerim çünkü ben bundan hiç hoşlanmam konu bu değil tekrar teşekkürler .....

KARANLIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin