Asya mezardan çıkar ve eve gider .
2 hafta sonra...
Kendisi toparlamış ve durgundu. Telefon kullanmiyordu o sadece sigara , alkol , uyuşturucu kullanıyordu. 47 yaşında bile hâlâ genç gibiydi. Hicbiryeri karışmamış taş gibiydi ama bedeni çokmesede ruhu yoktu onun.
Asya FIRTINA ruhen çökmüştü.
Akşam olmuştu. Asyanin başında bulunduğu bir projenin ödül töreniydi. Dünyaca ünlü bir gece olacaktı bu .
Ve ödül Asyaaa... SOYÇINAR
Herkes(küçük) Asyayi alkışladı. Ve asya konuşma yapmaya başladı.
Öncelikle bana bu projede yardımcı olan adašım Asya FIRTINA'YA teşekkür ederim.
Asya gülümsedi. Uzun zaman sonra ilk defa tebessüm etti.
Ve şimdi size birşey okuyacağım babamın sevdiği kadına yazdığı mektup;
Asya,
Söylenecek o kadar çok söz var ki muhtemelen birçoğunu söylemeyerek bu fırsatı kaçırdığım için ömür boyu kendimden nefret edeceğim.
Ama eğer benden sana kalacak bir tek buysa söylemem gereken tek şey de bu aslında Seni seviyorum Asya. Ömrüm boyunca bir daha asla sana bunu söyleme şansım olmayacak ama bu mektubu her okuduğunda, bunun benim sana yeniden Seni seviyorum deyişim olduğunu düşün. Her nerede olursam olayım.
Seni her zaman, sonsuza dek, ruhumun her zerresiyle seveceğim.
Güneşi ne zaman yüzümde hissetsem, seni ve paylaştığımız o son anları düşünüyor olacağım. O anıyı yaşayabildiğimiz için çok mutluyum.
Yine de yaşam uzun Asya. Birbirimize verdiğimiz sözü bozma. Hayatını bizim için fesa etme. Mutluluğu heryerde bulmaya çalış. Senden tek bir şey isteyeceğim, her yıl bugün, güneşe bakıp birbirimize kadeh kaldıralım. İkimiz de bir an durup o muhteşem çifte saygılarımızı sunalım. Bu şekilde, sonsuza dek birlikte oluruz.
Sen mükemmelsin ve ben de sonsuza dek seninim
Meriçin....Gözlerimden bir damla yaz süzüldü...
SON ...........
Umarım beğenmişsinizdir...
Diğer hikayemde görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
ActionBir kız ve onun mafya hikayesi onun aşkı ve onun karanlıklar içinde olan hayatı... BAŞLIYORUZ