Asyadan
Amerikadaydim artık 37 yaşıma basmıştım. Yaslandim. Burada restoranti yönetirken bir işçi geldi kriterleri bize uysada onu ise almadım. Çünkü o Erdemin kardeşi , abisinin babasının katili olan biriyim onu ise alamam.-Kriterlerimize uymuyorsun. Seni ise alamam dedim yalan çok başarılı is için çok uygundu ve bu ise ihtiyacı vardı. Nişanlısı için buraya gelmişti. Bütün paralarını almıştım. Artık Erdemler yoktu. Ersin vardı. Ersin ne kadar Erdeme benzesede ruhu hiç benzemiyordu. Ya da öyle duruyordu.
Diğer şirketteki müdür Ersine ise almış benim haberim olmadan evet Ersinle birlikte bir sürü para kazandık . Onu ise almakla iyi yapmıştı ama ne de olsa ben onun ailesini yok etmiştim. O işten sonra 40 tane daha mekan açtık. Sonra 14 tane bar . Ve daha niceleri.
Turkiyeye dönmeye karar verdim.
Türkiye...
Havalimanindan indim ve bayilmam bir oldu. Burnuma kapattiklari bezle uykuya daldım.Gözlerimi açtığımda yanımda bir kız daha vardı. Bu Mericin kızı Asya ,küçük Asya .
Ondan nefter ediyordum. Karşımdaki adam bana doğru gelerek-Ya bu kızı kurtaracaksın ya da Erdemin tüm varlığından vazgeçeceksin. Hangisi Asya FIRTINA?
ASYANİN aklında o kızdan nefret ettiği geçiyordu ama o Mericin herseyiydi . Asya içinde Meriç herseydi. Acı , hüzün,mutluluk, herşey Meriçti onun için.
-Kız dedi para sizin olsun kız onu bırakın dedi. Asya 13 yaşında bir kızdı büyümüştü hemde çok büyümüştü çok güzel olmuştu aynı Meriç gibi bakıyordu. Meriç gibiydi aynı Mericle olan anilari istiyordu. 17 yaşına tekrar dönmek istiyordu. Ama bu mümkün değildi.
Artık 37 yaşındaydı. Ve artık Turkiyeye dönmesi gerekiyordu. Çünkü babası Tolga FIRTINA ölmüştü.
Hemen ilk Türkiye uçağına atladı.
3 hafta sonra buradaki işleri devr aldı. Sonrada Amerikaya döndü.
Ersin Asyadan intikam almak isterken ona aşık oldu. Ersin daha toy 25 yaşında bir gençti. Nişanlısını birakamazdi ama abisinin babasının katiline aşık oldu. Unutmayı denedi ama olmadı. Unutamadi .....
2 hafta sonra Ersin nişanlısıyla evlendi . Asya ona yakındı ama hep mesafeyi koruyordu. Ersinle olmazdı .....
Asya parka çıktı ve Ersini aradı. Ersinin yanına gelmesi gerektiğini söyledi. Ersin geldi ve ona
-Ersin ben senin aileni Yok ettim senden beni affermeni beklemiyorum. Senden özür bile dilegemiyorum. Artık Istanbuldaki şirkete benim yardimcim olarak geçebilirsin..
-Teşekkürler Asya seni affettim. Dedi mutlu sevecen gulimsemesiyle
Asya Turkiyeye tekrar döndüğünde
Eski dostları, Ergün, Busra, Alper , Erde , Fatih, Elif , ... Ve daha nice arkadaşları piknik yaparken ölüme gitmişler .Asya hep geç kaldı. 18. Yaşına 20' li yaşlarına 30 lu yaşlarına hep geç kaldı. Asya hep geç kaldı. Asya herşeye geç kaldı.
Asya neden hep geç kaldı?
Arkadaşlar finale birkaç bölüm kaldı. Hatirlatiyim sonra yeni bir hikayeye gecicem mesajlarinjz için teşekkürler
İnstagram sevdalaysen takip edebilirsiniz :)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
AkcjaBir kız ve onun mafya hikayesi onun aşkı ve onun karanlıklar içinde olan hayatı... BAŞLIYORUZ