Kardeşlerim mi ?

67 3 0
                                    

-Asya ... Kızım senin öz kardeşinler var yani annenle bizim çocuklarımız

-Ne ... Ne saçmalıyorsun sen baba?

-Annen bildiğin kadın senin gerçek annen değil. Senin gerçek annen Gülşen biliyorum hata yaptı...

Babamın sesini ben kestim

-Ne yani ne saçmalıyorsun baba ne yaptığını saniyorsun sen baba ne dediginin farkında mısın ? Tolga FIRTINA .

-Bak kızım sana gerçekleri anlatacağım

-GEREK YOK diye gür bir sesle bağırdım. Beni annemden kardeşlerimden ayıran adam öz babamdi neden peki böyle birşey yapmıştı? Neden bu soruların cevaplarını Suan duymak istemiyordum evden koşarak çıktım arabama atladım.

Sahile geldiğimde ağlamaya başlamıştım. Arkamdan motor sesi duyuldu. Meriç arabanın kapılarını kapamış. Yanıma doğru koşarak geldi. Aglamiyordun ağlamazdımda. Aglama hakkımı doldurdum artık ağlamazdım. Ağlayamazdım.

-Asya iyi mısın birtanem ha gel gidelim güzelim.

-Hayır git meriç beni yalnız bırak.... lütfen meriç lütfen git dedim aciz sesimle

Meriç bana sarıldı.

-Annenle ve kardeslerinle tanışmaya ne dersin ?

Koşarak gittim Mericte arkamdan koşuyordu.

-Gelme Meriç arkamdan gelme !!

-Yakaliycam seni, o zaman kötü olucak güzelim benim şimdi dur!! Bağırdı bana bağırdı. Dur dedi beni seviyordu bu adam aşık oldugum adam beni seviyordu o da bana aşıktı.

Kaldım öylece yerimde Meriç arkamdan geldi ve bana sarıldı. Boynuma küçük bir öpücük bıraktı. Arkamı döndüm. Ve Merice kocaman bir öpücük verdim. Ve sonra sarıldım

Meriç beni eve getirdi. İçeriye girdiğimde genç bir kadın iki erkek çocuğu bir kız çocuğu vardı.

En büyük erkek çocuğu 15-16 yaşlarındaydı. Diğeri 12-13 kız çocuğu ise 2-3 yaş falan vardı kadın 30 yaşında gibi gösteriyordu. Güzel ve bakimliydi.

-Kızım Asya'm benim küçük melegim. Kadın bana sarılıyordu.

-Siz benim annem mısınız ?

Başını evet anlamında salladı

-Evet Asya ben senin annenim dedi ve bende ona sarıldım. Kadın ağlıyordu. Hüngür hüngür ağlıyordu.

-Annemm

-Kızımmm

-Abla bize sarılmak yok mu ? Dedi en büyük olan erkek
Onada diğerlerinede sarıldım. Küçük kızı kucağıma aldım. Öptüm kokladim annem benim kardeşlerim ama neden neden annem beni bırakmıştı? Neden

Babam:

-Asya kızım annenle ben büyük bir tartışma yaşadık. Ben de seni annenden kaçırdım. O kadına anne dedin biliyorum onu sevmedin ama eğer gerçek annene verseydim seni o zaman su an bizimle yaşıyor olmazdin ölürdün ve ben buna dayanamazdin annenle gorusseydin seni benden bizden alırlardi kızım özür dilerim özür dilerim affet beni kızım affet beni.

-Affettim baba affettim...

Kocaman sarıldık birbirimize.

---2 gün sonra---

Büyük kardeşim olan Buğrayi ortadaki olan Kıvanç i ve en küçüğümüz olan Su yu alarak yürüyüşe çıktık. Yarın okul vardı. Lanet olsun Meriç bizim okula başladı benden bir ya büyük olmasına rağmen bizim sınıfa yazıldı.

KARANLIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin