Daisy camdan atladığında karşı binanın çatısına düşmüştü.
Hızla koştu, yangın merdiveninden aşağıya indi.Sokakta koşmaya başladığında etrafı sarılmıştı.
Acıyla yere düştü ve ellerini saçlarına geçirdi.
Büyülere zorda olsa karşı gelerek elini yere koydu ve bağırdı." Corporis impetu!"
Etrafındaki cadılar savrulunca ayağa kalktı ve yoluna devam etti.
Ara sokaktan çıktı ve hızlı adımlarla ilerlemeye devam etti.
Aniden ara sokaklardan birine çekilince büyü yapacaktı ki biri ağzını kapatmıştı.
" Hey, benim."
Daisy ellerini indirince Elijah elini çekti.
" Ne işin var burada?"
Daisy derin nefesler alırken konuşmuştu.
" Güvende misin?"
Daisy, sorusunun es geçilmesine göz devirdi ve konuştu.
" Ben hiçbir zaman güvende değilim."
~
Daisy, Elijah'ın bakışlarını takip edince yan masada oturan kıza baktığını gördü.
" Bin yaşındaki vampir, on sekizine girmemiş bir kızla mı flört ediyor?"
Konuştuktan sonra kahvesinden büyük bir yudum aldı.
Elijah ona döndü ve güldü." Hayır. Kan grubu A."
Daisy bardağını ağzına yakın tutarken kaşlarını kaldırmıştı.
" Favorim."
Daisy güldü.
Elijah bakışlarını Daisy'e çevirdi." Kalkalım mı? "
Elijah itiraz edecek gibi olduğunda Daisy güldü.
" Pekala. Susuyorum."
Daisy ayağa kalkınca Elijah bakışlarını ona çevirdi.
" Lavobaya gidiyorum. Kaçmıyorum."
Elijah'ın cevap vermesini beklemeden lavaboya girdi.
Aynada kendine baktıktan sonra tişörtünü biraz yukarı kaldırdı ve yarasına baktı.Havlu kağıttan bir kaç yaprak aldı ve yarasına bastırdı.
Acıya yüzünü buruşturmamaya çalışarak etrafındaki kanları sildi ve tişörtünü tekrar indirdi.Derin bir nefes alarak lavabodan çıktı.
Döneceği sırada biriyle çarpışmıştı." Hey-"
" Yaran olduğunu ne zaman söyleyecektin?"Daisy konuşacakken durdu, süper koku alma duyusu aklına gelmemişti.
Bu kadar basit bir detayı gözden kaçırdığı için kendine kızdı.Daisy cevap vermeyince Elijah lavabonun kapısını açtı ve Daisy'nin belinden tutarak onu içeriye soktu.
Kapıyı kitledi, ardından dişlerini çıkarıp bileğini uzattı. Daisy yüzünü buruşturdu ve konuştu.
" Şu yaşıma kadar vampir kanı içmeden yaşadım. Küçük bir yara beni öldürmez."
" Daisy, iç şunu."
" Hapis kaldığım kodesten kurtuldum ve-"Daisy dediği şeyi idrak edince durdu, kapıya doğru hamle yapsa bile Elijah tarafından engellenmişti.
" Ne olduğunu anlatmadan gitmeyeceksin. "
" Siz vampirlerin götü neden bu kadar kalkık? Esther Mikaelson bir cadıydı, ve sizi bir cadı yarattı. Ve bir cadı kolayca alt edebilir. Kaç yaşında olursanız olun."Elijah bir süre cevap vermedi.
" Şimdi çekil. "
" Bunları seni korumak için yaptığımı görmüyor musun? "Daisy bir kaç adım geri gitti ve konuşmaya başladı.
" Korunmaya muhtaç biri değilim. Ama bu kadar çok merak ediyorsan anlatacağım. "
~ Beş Yıl Önce ~
" Uzak dur benden Kai!"
" Neden öyle diyorsun kardeşim?Kai histerik bir kahkaha attı.
" Babamız burayı bizim için yarattı... Neden bende kaçıyorsun? "
Daisy geriye doğru gitmeye devam ediyordu, Kai sinirli ve hızlı adımlarla Daisy'nin yanına geldi ve kolunu tutup bağırmaya başladı.
" Hepsi senin yüzünden! Birleştirmeyi tamamlasaydın bunlar olmayacaktı! "
" Kai... Yapma. "
" Neyi yapmayayım!? Seni öldürmüyorsam bil ki çıktığımızda birleşmeyi tamamlamak istememdir!"Kai sinirle Daisy'i bıraktı ve yükseleni aramaya devam etti.
Daisy derin nefes aldı, aramaya başlayacaktı ki Kai ayağa kalkıp ona doğru döndü." O sende. "
" Hayır- "
" Bana yalan söyleme! "Kai bağırınca Daisy kendini tutamayıp güldü.
" Evet bende... Hemde buraya geldiğimiz ilk günden beri."
" Onu bana ver."
" Neden? Dışarı çıkıp herkesi öldüresin diye mi? Komik!"Gülmeye devam ederken konuşmuştu.
Kai üstüne doğru koşmaya başlayınca o da koşmaya başladı.
Ağaçtan güç aldı ve büyü yaptı." Incendia! "
Çimlerle birlikte Kai'de yanmaya başlayınca Daisy mağaraya indi.
Yarım saat sonra Kai uyanmış olurdu ve o zamana kadar gitmesi gerekiyordu.Dolunay başlayınca yükselenin üstüne kanını damlattı ve büyüye başladı.
"Adiuva me ut ab hinc... Adiuva me ut ab hinc."
~
" Hikaye burada bitiyor... Duymak istediklerini duydun diye düşünüyorum."
Elijah kısa süre tepkisiz kaldı, ardından konuştu.
" 15 yıl boyunca seni öldürmek için can atan ikizinle birlikte mahsur mu kaldın? "
Daisy güldü ve Elijah'a döndü.
" Demiştim : korunmaya ihtiyacım yok. "
Bu sefer Elijah gülümsedi.
" Biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gemini
VampireHer meclisin kendine göre kuralları vardı. Onların kuralı ise dünyaya gelen ikizlerin 22 yaşına geldiğinde ikizini öldürmesiydi...