9

268 19 37
                                    

Kapının kırılırcasına çalınmasıyla Elijah derin nefes aldı ve kapıyı açtı. Karşısına çıkan kız şaşkınlıkla ikisine baktı.

Daisy derin nefes alıp göz devirdi. Hızla dışarı çıkınca, Elijah onu takip etti. Masaya tekrar oturduklarında, Elijah işaret parmağını gözünün kenarından, dudağının kenarına doğru kaydırdı ve konuşmaya başladı.

" Tekrar sorduğum için beni affet... İlk anlattığın zaman Kai'nin girdiğini söylemiştin."

Daisy bakışlarını Elijah'a çevirdi. Derin nefes alıp konuşmaya başladı.

" İlk başta öyleydi... Ama Kai'nin kodes dünyasından benim zihnime ulaşabildiğini keşfettik. Zihnimi ele geçirtmeyecek kadar güçlüydüm. Uyuduğum zamanlarda bedenimi ele geçiriyormuş meğersem."

Elijah devam etmesini bekledi.

" Ailem zihinimi erişebilmesini engellemek için büyü yapmak istese bile babam bunu kabul etmedi. Ve beni öldürmek isteyen ikizimin yanına hapsetti. "

~

Daisy gelen mailleri okurken kapıda hareketlilik hisetti. Bakışlarını kapıya çevirince küçük Mikaelson'un kapıda olduğunu gördü.

" Müsait misin? "

Daisy'nin cevap vermesine izin vermeden içeriye girdi ve konuşmaya başladı.

" Her neyse önemli değil. Seninle konuşmam gerekiyor."
" Dinliyorum."

Sandalyelerden birine oturunca Daisy dinlemeye başladı.

" Elijah senden hoşlanıyor."

Daisy şaşkınlığını gizlemeye ihtiyaç duymamıştı. Rebekah tekrar konuşmaya başladı.

" Eğer ondan hoşlanmıyorsan söyle. Eğer hoşlanıyorsan... "
" Ne demeye çalışıyorsun, Rebekah?"

Rebekah güldü ve oturduğu yerde doğruldu.

" Demek istediğim şu küçük cadı, eğer abimi üzersen sonuçları pek iyi olmaz."

Daisy güldü ve burnunu kırıştırdı.

" Onu üzeceğimi nereden çıkarıyorsun? "
" Parker'ların ne olduğunu tüm doğaüstüler biliyor, Daisy. Eğer abimi üzecek bir şey yaparsan... Kalbini yerinden sökerim. "

Daisy dişlerinin arasından konuşmaya başladı.

" Denesene."

Rebekah ve Daisy aynı anda birbirlerine doğru hamle yapacakken kapıdan yalancı öksürük sesi duyuldu.

" Kardeşim. "
" Elijah? "

Daisy ve Rebekah aynı anda konuşmuştu. Elijah'ın arkasından Klaus belirdi.

" Sizin dramalarınız bitmez o yüzden konuya giriyorum... Daisy, kız kardeşimin sana ihtiyacı var."

Daisy'nin bakışları Rebekah'a dönünce Klaus olayı düzeltti.

" Rebekah değil. Freya'nın."

Daisy kafasını salladı ve çantasını alıp ayağa kalktı. Elijah'ın yanından geçince Klaus'un yanında durdu. Klaus hızlı bir hareketle Daisy'i kucağına aldı ve oradan uzaklaştılar.

Durduklarında Daisy sinirle Klaus'a baktı ve kendini kucağından attı. Masada duran kara nesneyi görünce durdu.

" O şeyin burada ne işi var?"
" Hope'u bulamıyoruz."

Daisy bakışlarını Klaus'a çevirdi.

" Bundan banane?"

Freya derin nefes aldı.

" Onu Josie'nin kaçırdığını düşünüyoruz."
" Ne? Jo böyle bir şey yapmaz."
" Alaric söyledi... Kara büyüye bulaşmış. "

Daisy olduğu yerde kala kaldı.

" Bu olamaz. "
" Daisy, yardım etmen gerekiyor."
" Önce Kai'yi serbest bıraktı... Şimdi kara büyüye bulaşıyor... Bu kızın amacı ne? "

Klaus ondan beklenmeyecek şekilde sakince konuştu.

" Amacının ne olduğunu bilmiyorum ama kızıma bulaşmamalıydı."

Daisy kafasını salladı.

" Bir yol biliyorum. "

O sırada Elijah ve Rebekah içeriye girmişti. Daisy hızla masadaki nesneyi aldı ve karnındaki yaraya bastırdı. Üç başlı hançer karnına saplanırken Daisy yere yığılmıştı. Elijah hızla onu tutarken şaşkınlık içerisinde konuştu.

" Neler oluyor? "

~

Dark Josie'ye hoş geldin diyin 😙



Gemini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin