Daisy bakışlarını Elijah'dan çekmedi.
" Yanılıyorsun."
" Kanıtla o zaman."Daisy yutkundu.
" Tamam... Parker'lar her zaman yalnızdır. Mesela... İkizlerini öldürmek zorunda kalıp tekrar hayata devam etmeleri gerekiyor.. Ve meclisini yönetmeleri gerekiyor. Bunları hep tek başına yaparsın. Yanında kimse olmaz. "
Elijah hayır anlamında kafasını salladı.
" Geçerli sebep olarak kabul etmiyorum. "
Daisy sinirle güldü. Derin nefes aldı ve bulundukları pozisyona baktı ardından bakışlarını Elijah'a çevirdi. Alnını Elijah'ın alnına koydu ve konuşmaya başladı.
" Aynı şeyleri bende hissediyorum Elijah... Ama hep bir sorun çıkıyor. "
Elijah kafasını kaldırıp yukarıdan Daisy'e baktı.
" O zaman deneyelim... Eğer gerçekten olmazsa bırakacağım seni... Söz."
~
Elijah yavaşça Daisy'nin yüzündeki saçlarını geriye itti.
" Bir şey söylemem gerekiyor. "
Daisy suyun içinde Elijah'a doğru döndü, kollarını Elijah'ın göğsüne koydu ve ayaklarını havaya kaldırıp yavaşça sallamaya başladı.
" Ne oldu? "
" Bir - "
" Bekle."Daisy konuşunca Elijah durdu. Daisy işaret parmağını suyun üstünde gezdirdi.
" Kötü bi şeyse hazır değilim."
Elijah güldü, ellerini Daisy'nin sırtında gezdirdi.
" Bence kötü değil..."
Daisy hafifçe doğruldu ardından kafasını salladı.
" Söyle."
Elijah yutkundu ve dikleşti, Daisy yavaşça Elijah'ın kucağına yerleşti.
" Bir serum var. "
Daisy dinlediğini belirtircesine kafasını salladı.
" Vampirliğin tedavisi. "
Daisy bir süre durdu.
" Elijah, ben bilemiyorum."
" Daisy senden hemen cevap vermeni beklemiyorum. Sadece böyle bir şey olduğunu bilmeni istedim."Daisy yavaşça kafasını salladı.
" Bu verebileceğim karar o kadar basit değil. İkimizde insan olduk diyelim tüm doğaüstüler bunu öğrenecek, senin ve benim düşmanlarım dahil. "
Daisy derin nefes aldı.
" Ben bir şekilde kendimi korurum, bu zaman kadar vampir değildim ama sen tamamen normal olacaksın yüzyıllardır vampirsin bunu kaldıramayabilirsin. "
Elijah yavaşça Daisy'nin ellerini tuttu.
" Biliyorum, dediğim gibi sadece sana böyle bir şey olduğunu söylemek istedim. "
Daisy bakışlarını kaçırdı.
" Hey, bana bak. "
Daisy'nin çenesinden yavaşça tuttu ve kendine çevirdi.
" Bunu yapmak zorunda değilsin."
" Sen bunu istiyorsun Elijah. Normal bir hayat, bir aile, küçük çocuklar. "Elijah iyice doğrulunca Daisy, Elijah'ın kucağına yerleşti.
" Eğer yaptık diyelim, küçük bir ailemiz oldu. Küçük çocuklarımızın ikiz olma ihtimali çok yüksek. "
Elijah elini Daisy'nin yanağında gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gemini
VampirHer meclisin kendine göre kuralları vardı. Onların kuralı ise dünyaya gelen ikizlerin 22 yaşına geldiğinde ikizini öldürmesiydi...