Daisy yavaşça ayağa kalktı. Tüm bakışlar ona dönmüştü.
" Yemek için teşekkürler... Bu kadarı yeterli. İyi akşamlar."
Çantasını aldı ve evden çıktı. Yağmur yağıyordu. Islanmayı umuramayarak yürümeye başladı. Sokaklar boşalmış, mekanlar dolmuştu.
" Daisy!"
Elijah'ın sesini duyunca olduğu yerde durdu. Elijah yanına gelince bakışlarını ıslanmış yüzüne çevirdi.
" Ne oldu?"
" Konuşmamız gerekiyor."Daisy konuşmanın nereye gideceğini anlayınca bir adım geriye attı.
" Şuan olmaz."
Daisy gitmeye yeltenecekken Elijah kolundan tutmuştu, Daisy hızla Elijah'ın elini itti.
" Şuan olmaz dedim."
Hızlı adımlarla Elijah'ın yanından uzaklaştı. Ara sokağa girince gördüğü kişiyle durdu.
" Çabuk ol."
Gözleri sarıya dönmüş kurt ona doğru döndü. Hızla Daisy'e yaklaştı. Çıkmış olan dişlerini Daisy'nin boynuna geçirdi. Daisy'den küçük bir inleme sesi çıkmıştı. Kurt kendini geri çekince Daisy çantasında ki küçük yüzüğü çıkarıp karşısındaki kişiye uzattı.
Adam hızla uzaklaşırken Daisy elini boynundaki yaraya götürdü. Acıyordu ama uzun sürmeyecekti. Ne kadar hızlı olabilirse o kadar hızlı eve gitti.
Dairesine girdiğinde kapıyı kitledi, ardından bariyer büyüsünü yaptı.
" Imperium monstrum."
Hızla odasına girdi ve üzerindeki elbiseden kurtuldu. Siyah örme elbiseyi giydi ve mutfağa ilerledi. Derin nefesler alırken kapısı kırılcasına tıklandı.
" Daisy! Aç şu kapıyı!"
Alaric'in sesiydi.
" Ne yapmaya çalıştığını biliyorum! "
" O zaman neden yapmam gerektiğini de biliyorsun!"Daisy hızla tahta sehbanın bacağını kırdı ve eline aldı.
" Elizabeth! Bariyerin gücünü emin!"
Kısa süre sonra kapı açılınca Daisy yutkundu. Zehirin kalbine doğru yaklaştığını hissediyordu. Elindeki kazığı göğsüne doğru tuttu.
" Alaric yapma. "
" Asıl sen yapma Daisy."
" Isırığın gücünü-"Lizzie aniden durdu. Daisy'nin asıl amacını anlamıştı.
" Aman tanrım... Kendini öldüreceksin."
Lizzie, Daisy'e baktı.
" Bunu yapamazsın... Fluctus İnpulsa."
Daisy'nin elindeki kazık Lizzie'nin eline gelmişti. Daisy'nin bedeni kurumaya başlayınca zorla koltuğa tutunmuştu.
Kapıda Elijah ve Klaus belirmişti. Elijah hızla içeriye girerken Klaus dışarıda kalmıştı.
" Elizabeth! "
Elijah bağırınca Lizzie konuştu. Daisy o an evi Lizzie'nin üzerine yaptığına pişman olmuştu.
" İçeriye gir Klaus!"
Klaus hızla içeriye girdi ve koltuğa tutunan Daisy'i tuttu ve zorla kanını içirdi. Daisy'nin vücudu kendine gelince zorla Klaus'u itti ve konuştu.
" Bunu yapmamalıydınız."
" Ölmene öylece izin veremezdik!"Daisy güldü.
" Kendim başaramadım ama Gemini başaracak..."
Lizzie şaşkınlıkla konuştu.
" O ne demek?"
" Sevgili Büyükbaban ve meclisimiz beni hapsetmek için gelecekler."_____
Mutlu son yok 😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gemini
VampireHer meclisin kendine göre kuralları vardı. Onların kuralı ise dünyaya gelen ikizlerin 22 yaşına geldiğinde ikizini öldürmesiydi...