~Daisy hızla içeriye girdiğinde Josette'nin ve Kai'nin içeride olduğunu gördü. Arkalarında ise Hope yatıyordu.
" Seni buraya getirmenin tek yolu bu olduğunu biliyordum."
Daisy alayla güldü.
" Beni çok iyi tanıdığını biliyordum (!)"
" Ah! Çok dramatik!"Josette konuşunca Daisy onun Kai'ye benzediğini gördü. Aynı cümleyi yıllar önce Kai yine böyle bir durumda kullanmıştı.
" Mikaelson'ı bırakın. Onun bu işle ilgisi yok."
" Evet, bu işle ilgisi yok... Ama sevgilinin onu ne kadar çok sevdiği ortada. "Daisy derin nefes aldı.
" Benimle birleş kardeşim... Böylece her şey bitsin. Mikaelson kurtulsun... Elizabeth ve Alaric kurtulsun... Daha ne istiyorsun. "
Daisy arkada yatan Hope'a ve onun önünde dik duruşuyla Josette vardı. Josette'nin gözlerinin içine baktıktan sonra Kai'ye döndü.
" Tamam teklifini kabul ediyorum. "
Kai şaşkınlığını oldukça iyi gizledi ve gülerek konuştu.
" Yalan söylemediğinden emin olalım."
Josette'nin elini tutup ondan güç aldı.
" İmitator Populus."
Kai kapıya doğru hareket edince Daisy'de onunla birlikte ilerledi. Basit bir mimik büyüsüydü ama Daisy'i, Kai'nin yaptıklarını yapmasını sağlıyordu. Ormana geldiklerinde Daisy derin nefes aldı. Kai gülerek konuşmaya başladı.
" Sonunda... "
Daisy göz devirdi.
" Bir kaç yıl sonra cehennemde görüşürüz, kardeşim."
Yanlarına Josette gelince Daisy bakışlarını bir kaç saniyeliğine ona çevirdi. Herkesin bildiği tatlı Josie'den eser kalmamıştı. Onun yerine Kai gibi güç açlığı çeken biri gelmişti.
Kai ellerini uzatınca Daisy'de uzatmıştı. Ellerini tuttuktan sonra Daisy son kez konuştu." Senden... Nefret ediyorum... Malachai"
Büyüye başladıkları için gözleri beyaza dönmüştü. Josette dolunaydan güç aldı ve birleşmeyi tamamlamaları için yardım etti.
Daisy ve Kai aynı anda yere yığıldı. Kısa bir süre sonra Kai hzıla gözlerini açtı. Yerde yatan kardeşine baktı ve güldü." Daisy!"
Alaric'in sesi duyulunca Kai güldü.
" Geç kaldın..."
Alaric, Daisy'nin yanına eğildi ve onu kucağına doğru çekti. Sinirli bakışlarını Kai'ye çevirdi. Konuşacağı sırada başka birinin sesi duyulmuştu.
" Daisy?"
Alaric kafasını kaldırınca gelen kişinin Elijah olduğunu gördü.
" O gitti... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gemini
VampireHer meclisin kendine göre kuralları vardı. Onların kuralı ise dünyaya gelen ikizlerin 22 yaşına geldiğinde ikizini öldürmesiydi...