Selam arkadaşlar öncelikle 200 voteye ulaştık çok çok çok teşekkür ederim. Sizi ćok seviyorum gelen güzel mesajlardan sonra kitabı devam ettirmeyi düşünüyorum. Destekleriniz için minnetarım.
Bu. Bu. Bu olamaz...
Şuan karşımda Simge ile yiyişen cidden Hakan mı?
Amk çocuğu madem kızı götürecektin bari arkasından öyle konuşmasaydın.
Hayal kırıklığımla sadece onları öylece izliyordum. Barış çok yakışıklı bir çocuktu. Bu çok iğrenç olsada her kız Bayan Sürtüğün yerinde olmayı isterdi.
Ben bunları düşünürken salyamın aktığını farkettim. lanet olsun salya burda akılırmı?
Tabi tam akılıcak yer sende haklısın bardayız sonuçta.
Bu arada Hakan ile göz göze geldik. hemen gözlerimi ondan kaçırdım ve hızla ordan uzaklaşmaya başladım.
Hakan'ın arkamdan bağırtılarını duyabiliyordum ama arkama bile bakmadan çekip gittim.
***********
HAKAN'DAN
Lanet olsun, lanet olsun, lanet olsun!!
Sen git gerizekalı gibi okulun oradaki barda Simge ile yiyiş sonra Tuğçe seni görsün ah gerizekalı!!!!!!
Arkasından bağırdım ama çekip gitti işte!
İçimden feryat ederken telefonumun sesiyle irkildim arayan Barış'dı.
"Ne var Barış?"
"Aga hemen gelmen lazım"
"Anlatsana olum?!?!!"
"Egemen ile Bora birbirine girdi!"
"Nerdesiniz olum siz?!?!"
"Bizim mekanın yanındaki depoda"
"Bekleyin geliyorum"
Barış benim kardeşim. Tüm herşeyim ondadır. Abim para yüzünden annem ile babamı öldürdüğünde yanımda olan tek kişiydi Barış.
Egemen bizim gruptan. Yaptığı tek şey kızları elden geçirmek.
Bora ise benden nefret eden bi lavuk. Onunda benim gibi bi grubu var.Depoya vardığımda Egemen'i yerde yatarken buldum.
"Egemen iyi misin olum bu ne hal?!?"
"Öyle deme be abi sen bide Bora'yı görecektin" güldüm.
Bu halde bile espiri yapabiliyordu.Onu evine götürdüm ve evime gitmek için yola koyuldum.
**************
Kimseye selam vermeden odama yöneldim.
Pijamalarımı hemen giyip yatağıma uzandım. Ve düşünmeye başladım.
Serkan kimdi ve neden benim Simge ile Hakan'ı görmemi istemişti?
İnsan neden orospu dediği insanla yiyişir?
Yarın ki en önemli işim baßka bi erkek kanka yapmaktı !!!!
Stresten arınmak için müzik dinlemeye karar verdim ve kulaklığımı aramak için yataktan dışarı çıktım.
Hadi ama nerdesin lanet olası kulaklık?
Off nerdesin dedimmm!!Laannn sana diyorum.
Madem meydana çıkmıyorsun bende sensiz müziğimi dinlerim.
Yatağımın içine girdim ve Avril Lavigne-Rock N Roll açtım ve uykunun beni alıp götürmesine izin verdim.
**************
Yine alarmımdan önce kalktım. Duşumu alıp saçıma fön çektim. Uzerime beyaz ve üzerinde siyah yazılarla 'sweet' yazılmış olan bluzumu siyah pantolonumu giydim üzerime deri bir ceket aldım ve beyaz ayakkabılarımı giydim.
*************
Sınıftan içeri girdim ve Barış'tan uzak boş bir sıraya oturdum.
Ders başladığında dersimiz matematik olduğundan resim çizmeye karar verdim.
Hakan'ın gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. Bu çok rahatsız ediciydi.
Ve kapı çaldı. Müdür ve yanında siyah saçlı çok karizmatik bi çocuk vardı.
"Merhaba çocuklaaaaar bu Bora. Bora Yücel."