3.BÖLÜM SON KEZ

300 62 4
                                    

Rihanna dinliyerek evde kopuk abur cuburlarımızı yedik. Sonra canımız sıkıldı. Songül'e dönüp "Pisstt kız hadi dondurma yemeye gidelim" dedim.

Songül'ün gözlerinin parladığını gördüm sanki 'Ooooo yakışıklı çocuklarıda keseriz' der gibi parlıyordu.

Onu odama götürdüm ve en sevdiğim siyah beremi siyah T-Shirt ümü ve beyaz Pantolonumu verdim. Ve onun beyaz ayakkabılarıyla güzel bir kombini oldu. Ben ise yırtık bir kot ,beyaz bir T-Shirt onun üzerinede Siyah deri montumu giydim bir Cap taktım ve Adidas Neo'larımı giydim.

Dışarı çıkıp MC'in yolunu tuttuk. Yolda giderken bir çocuk gördüm. Kumraldı. Beyaz bir T-Shirt, siyah bir pantolon ve Adidas Neo giymişti. Ve karşısinda bir kız vardı. Sanırım onu tavlamaya çalışıyordu. "Aman Tanrım" diyerek Songül'e döndüm. Tam elimi kaldırıp "oha çocuğa bak" diyecektimki..

Songül elimi aşağı indirdi ve "Gördümmm" dedi. Gözleri parlıyordu Allahım bu kıza nezaman erkek göstersek gözleri parlıyor, nezaman erkek anlatsak gözleri parlıyor, erkek desek bile gözleri parlıyordu. Songül'e döndüm ve 'İzle beni" dedim.

Songül'ün yanından ayrılıp çocukla kızın yanına gittim. Boynuna atlayıp "Aşkım heryerde seni arıyordum " diyip sırıttım. Ve dudaklarına yapıştım. Aslında bunu yapmayı gerçekten istemiştim.

songüle dönüp göz kırptım. Çocuğa dönüp "Seni evde bekleyeceğim" diyip Songül'ü alıp yanlarından ayrıldım. Songül bana "kızın yüzünü gördün mü? Sinirden kuduruyordu" diyip gülmeye başladı. Ve "buna bakmalısın" dedi.

Cidden mi Songül fotoğrafımızı mı çektin ! O kız dikkatimi çekti. Kameraya orta parmağını gösterip 'Fuck you' der gibi bir bakış atmıştı. Kendimi tutamayarak bir kahkaha patlattım. Dondurmalarımızı alıp eve döndük. Saat 18:00 civarlarındaydı.

Sanırım Songül'e Almanya'ya gideceğimi söylemenin zamanı gelmişti. Songül'e "kalk gidiyoruz dedim. Songül bana bön bön bakmaya devam ederken "kalksanaa!!" diye bağırdım.

Sanırım tırsmıştı. Arabaya atladık ve onu havaalanına götürmek için yola koyuldum. Acaba peçeteye "Ben Almanya'ya gidiyorum" yazıp kafasına atıp gitsem mi? Sonra gülmeye başladım dikiz aynasından kendime bakıp mal mısın ? Diyip bir kahkaha patlattım. Okadar komik gülüyordum ki Songül bana bakıp gülmeye başladı. Gözümüzden yaşlar gelene kadar güldük. En sonunda havaalanına geldiğimizde gülmemiz yüzümüzde soldu. Songül bana dönerek "neden getirdin beni buraya" dedi. Hiçbir şey söyliyememiştim.

Elimle Songül'ün yanaklarını avuçladım. Üzgün bir ses tonuyla "Ben Almanya'ya gidiyorum Kardeşim" dedim sesimin titrememesine engel olamamıştım. Songül'ün gözlerindeki hüzünü gorebiliyordum. Songül elimi tuttu ve yalandan tebessüm etti " kardeşim seni çok seviyorum ama teyzenin yanına gitmelisin ailemi bırakıp senin yaninda kalmak isterdim gitmemen için ama ne yazıkki bunu yapamam orada git ve kendine yeni bir yaşam kur mutlu olman benim için çok önemli" diyerek eliyle gözümden akan gözyaşımı sildi.

Tamam çok anlayışlıydı onu çok seviyordum. Dur, dur,dur,dur! Teyzemin Almanya'Da yaşadığını nereden biliyordu. Herneyse diyerek Songül'e tebessüm ettim. Eve döndüğümüzde Songül " hadi odana gidelimde bavullarını hazırlayalım"dedi.

Odama girdik ve 2 tane bavul çıkardım. 3...4....5...6... Derken 8 tane bavulun sonunda "oha senin ne kadar çok kıyafetin var"dedi bana Songül. Ne yani kıyafetim olmayacakta ne olacak? "Vay anasını satayım bavullara bak " dediğinde kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.

Songülde bana eşlik etti biz gülerken salondan "Merhabaa!" diye bir ses geldi ve odama girdi "hey kuzen anahtarlarını kapının üzerinde bırakmıssın benim geldiğime şükret "dedi gülerek.

Saat çoktan 21:00 olmuştu bile ah zaman neden bukadar çabuk geçiyorsun? He neden yani neden? Kuzeni Songül ile tanıştırdım. Kuzeni çok severdim tam benlik bi kızdı havalıydı. Yemek yedik ve havaalanının yolunu tuttuk. Havaalanına vardığımızda Songüle döndüm ve "seni herzaman arayacağım meleğim" dedim.

Songül kafasını onaylarmışcasına salladı ve kuzenle uçağa doğru yürümeye başladık. Onu öyle bıraktığım için kalbim açımıştı ama mecburdum.

Kuzenle uçaga bindik ve uçağın kalkmasını bekledik...

Medya öptüğüm çocuk

EĞER KİTABIMI 230KİŞİ GÖRMEZ VE 25 VOTE ALMAZSA KİTABIMA DEVAM ETMEYECEĞİM... SİZİ ÇOK SEVİYORUM GENÇLER KDMDMMFMK  BUARADA ELİM KIRILDI UZUN BİR SURE YAZAMAYABİLİRİM. YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN

POPÜLARİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin