ÖNCELİKLE SIZI ÇOK ÖZLEDİM. SIZE BU BÖLÜM ÇOK GEÇ GELDİ ÖZÜR DILERIM ÇOK ÇOK ÇOK WIFI MIZ YOK ŞUAN CIDDEN ÇOK ÜZGÜNÜM SIZI SEVIYORUM ♡
Hakan'ın yüzündeki öfkeyi görebiliyordum. Ama kimdiki bu Bora?
Aslında tatlı çocukmuş.
Gözleri falan ya mal mıyım ne diyorum ben. İç sesim sürükleşmeye başladı.
Müdür dışarı çıkmıştı ve Bora oturmak için boş bir sıra bakmaya başlamıştı bile. Bende onu izliyordum.
Olum harbiden çok tatlı lan. Saçlarının ve gözlerinin uyumu bir anda beni büyülemisti. Bu çok güzel.
Bir anda BORA ' nın büyüsünden kurtuldum ve bana doğru geldiğini farkettim.
Neden geldiğini anlamaya çalışırken farkettim ki tek benim yanım boştu ve yanıma oturmak zorundaydı.
Yanıma geldiğinde 10 saniye öylece bakıştık. Gözleri çok güzel ama bir okadar da tehlikeli bakıyordu.
Sanki 'ben önüme geleni yok ederim' der gibi. Sonra oturması için yer verdim.
Elimi uzattım ve "Selam ben Tuğçe" dedim hafif gülümseyerek. Tokalaştık ama selam falan vermedi.
Gayet soğuk bir çocuk olduğu kesin. Ama yinede çok tatlı !
"Kendine gel gerizekalı !!!"
Herkes yüzüme bakıyordu.Lanet olsun bunu içimden söylemem gerekiyordu!
Hoca bana " kızım senin sorunun ne?" Dediğinde kendime engel olamadım ve kızarmaya başladım.Bora" birşey yok arkadaş biraz gergin." Dedi çarpık bir gülüşle. Oha kendisi kadar seside mukemmeldi.
Konuşmasını beklemiyordum. Hele bu durumda. Daha çok mal mal güler diye ummuştum. Bence arkadaş olabilirdik.
Ondan biraz tırsmış olsada arkadaş olabilirdik.
Zil çaldı ve Kantine indim. Bir ice-tea aldım ve okulun arka tarafındaki muhteşem görünen çimenlere uzandım.
Kulaklıklarımı taktım ve kendimi müziğime verdim. Bir süre sonra elimin üzerinde bir sıcaklık hissettim.
Gözlerimi açtım ve gördüklerimi hazmetmeye çalıştım.
Şuan Hakan yanındaydı oda benim gibi uzanmıştı ve elimi tutuyordu ( ! )
Kalbimin çok hızlı attığını hissedebiliyordum. Öylece gökyüzünü izliyorduk.
Bu çok iğrenç bir histi. Ama bir okadar da heyecan vericiydi. Birden uzandığım yerden doğruldum ve
" sen ne yaptığını sanıyorsun lann!!" Diye bağırmaya başladım.
Hakan' da yattığı yerden dogruldu ve " ne yapıyor muşum? " dedi.
Bense ona hayretle bakıyordum. Nedemek ne yapıyor muşum?
"Şuanda elimi tuttuğunun farkında mısın?"
"Bunu yapmayı çok istemiştim" kızarmıştım.Ne diyordu bu salak? Birşey mi içti lan acaba?
Elimi Hakan' ın elinin altından çektim ve kızarmaya devam ettim.
"Senden nefret ediyorum"
"Ne yaptım "
"Hah, hala ne yaptım diyorsun! Sen daha dün kıza orospu diyordun sonra baktım barda kızla yiyişiyorsun! Sana güvenmiştim Biliyor musun? Cidden biz çok iyi olabilirdik bir BFF den bile daha öte olabilirdik. Hissetmiştim biliyor musun? Hissetmiştim. "
yüzümden gözyaşlarım boynuna doğru süzülüyordu.
Barış bana yaklaştı , akan gözyaşlarım sildi ve
"Ah meleğim! O orospu beni yine kandırdı. Sen gelmeden bir iki saniye önce dudaklarıma yapıştı. Ben daha olayı anlamadan sen geldin ve bizi gördün. Sonra anlatmak için peşinden geldim ama durmadın. Çok içmiştim meleğim. Çok içmiştim."
"Peki bukadar içecek ne oldu?"
"Bunu sana anlatmam için çok erken meleğim."
Bu çocuğa cidden birşey olmuş.
Bana şuan MELEĞİM diyor.
Bana diyor MELEĞİM.
Diyor MELEĞİM bana.
Ve yine kızarmaya başlamıştım.
"Kızarınca çok tatlı oluyorsun"
Lan bu çocuk bana mı yavşıyo yoksa bana mı öyle geldi. Yok ya niye yavşasın belki iltifat ediyordur.
****************
Zil çalmıştı ve sırama doğru yürümeye başladım.
Taa ki Bora'yı görene kadar sıra MIZ da yayılmış beni izliyordu. Yanına gittim.
"Öhöm Öhöm sizi podyumdan alalım Bora bey."
"Yerimden çık deseydin yeterdi felsefe yapmana gerek yoktu."
"Ozaman Yerimden kalk"
yerime oturdum ve kafamı sıraya gömdüm. Ardından önümden gelen bir sesle irkildim.
"Eee.... artık yerine gelmeyi düşünmüyor musun Tuğçe?"
Bu Hakan' dı ve beni yanına çağırıyordu. Bora'yı döndüm ve
"Eh hadi sana eyvallah ben kaçar Dostum!!"
dedim tebessüm ederek ve ayağı kalktım. Kalkmamla oturmam bir oldu çünkü yanımda oturan bay odun beni adeta sırama sokmuştu.
"Ne yapıyorsun lan?"
"Gitme"
"Niye amk?" 'Amk' sessiz söylemiştim.
"Gitme dedim"Gözlerindeki öfkeyi görebiliyordum bende üstelemedim ve
"Hakan ben sonra gelirim tamam mı ?"
Diyip öpücük attım.
Ne ne ne? Öpücük mü attım ? Ya lanet olsun.
Hakan'da bana bakıp göz kırptı.
Bu işler çok ilginç bir hal almaya başladıııı....İNŞALLAH BEĞENMIŞSİNİZDİR. VOTE VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BENİM MELEKLERİM ♡