2.BÖLÜM NASIL ANLATACAĞIM ONA?

307 64 8
                                    

Kendimle yaptığım bu iç açıcı konuşmadan sonra kuzenimi aradım.

"Hey kuzen naber?"

"İyi kuzen senden naber?"

"İyi kuzrn ya uçağa binmeden bizde buluşsak?"

"Ooo peki"

"Ben sana adresi mesaj olarak atarım"

"Okey! Tatlım kapatmam gerek bye bye"

"Tamam tatlım bye bye"

Kendime mısır gevreği yapmak için mutfağa gittim. "Ah mısır gevreği seni çok çok çok seviyorum" diyerek mısır gevreğimi sevdiğimi ona belli ettikten sonra onu bi güzel yedim :3 Ve birden aklıma bir soru takıldı. Songül'e daha Almanya'ya gideceğimi soylememiştim. Bunu nasıl unuturum?

Acaba söylesem bana kızar mıydı?

Ya da söylemesem kaçsam gitsem?

Ne yapmalıydım?

Bunları düşünürken canım feci bir şekilde sıkılmaya başladı. Hiç strese gelemiyordum kahretsin! Songül benim çocukluk arkadaşım hatta kardeşim diyebilirim onu çok seviyorum. Songül'ü aramaya karar verdim.

" songül canım feci sıkılıyor bize gelir misin?" dedim gelir misini uzatarak söylemiştim. Songül zaten buna dünden razıymış.

"Oooo kankam tabiki gelirim hatta gelirken bişiler alırım evde parti veririz aboww" dedi sevinçle.

Allah'ım bu kız tam bir çatlak! Onun bu halini çok seviyordum kafa dengiydi. Birlikte dışarı çıkar milletin ayağına çelme takar " yaa ayağıma bastın olurmu böyle?" der mal mal gülerdik.

Songül geldiğinde elinde 3 torba vardı. Birinde birsürü CD ve oyunlar vardı. Diğer ikisi ise abur cuburla doluydu. Ah songül işimi zorlaştırıyorsun! Selamlaştıktan sonra koltuklardan birine yayılarak "Ah tatlın ben aldım gerisini sen hallet" diyerek tüm işi bana bıraktı.

Torbalardan birini tezgahın üzerine döktüm. Aman Allah'ım doğrumu görüyorum bu Milka mı? Birden küçük bir sevinç çığlığı attım. Songül" Aman tanrım neden bağırıyorsun" diyerek yanıma geldi.

Boynuna atladım ve "lan seni çok çok çok seviyorum sürtük" diye bağırdım. Songülde sarılmama karşılık vererek " Milkaları gördün değil mi ?" dedi gülerek. Evet bu sürtük bana Milka almış hemde çok milka çok çok milkalar. "Çok teşekkürler teşekkürler teşekkürler" diyerek onu yanağından öptüm. Aramızdaki ilişki böyleyken onu nasıl bırakıpta Almanya'ya gideceğimi söyleye bilirdim ki?

Keşke onuda alabilsem.....

Allah'ım nasıl anlatacağım ona....

POPÜLARİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin