9.BÖLÜM YİNE BİR GİZEM YİNE BİR GİZEM!

169 15 4
                                    

Hakan'ın yanında oturmayı planlıyordum ama bi çocuk geldi ve oturdu işte uff!!

Kimdi ki bu? Ama çok tatlıymış lan.
Nekadar taş çocuk var hepsi bizim sınıfa toplanmış.
Cennetemı düştük nedir?

Almanya kızım burası tabii taş çocuklar olacak

İç sesim haklıydı Almanya'daydık ve hertaraf taş kaynıyordu.

Düşüncelerimle oyalanırken Hakan'ın oturduğu yöne doğru daldığımı anlayınca hemen kendime geldim. O sırada Bora'nın beni kestiğini farkettim.

Bu çok rahatsız ediciydi. Düşünsenize biri size kitlenmiş öylece bakıyor.

"Öhöm öhöm Bora? Bir şey mi istiyorsun?"

"Ona aşıksın değil mi?" kime ? Kim? Ben mi? Kime aşığım? Ne diyor lan bu? Yine çarpık gülüş kesin yine şeytanlık planlıyordur.

"K-kim ? Ben mi? Kime aşığım."

"Hakan'a"

"Puhahajajaajajajajahahahahaahahahahaha ben mi? Hakan'a mı? HahahahAahhaah ay güldürdün nerden çıkardın şimdi bunu?"

"Ona bakışlarını görebiliyorum. Ve hissediyorum da. Ona aşıksın bu besbelli ortada."

"Saçmalama Bora, ben Hakan'a falan aşık değilim."

Bora ayağı kalktı ve bana doğru eğildi. "Eğer ona aşıksan ve onunda sana aşık olup olmadığını merak ediyorsan bana ihtiyacın olacak." dedi ve yanımdan uzaklaştı.

Bense Hakan'ın yanına doğru yürümeye başladım. Aslında hiç gidesim yoktu belliki yanındaki çocukla daha önceden tanışıyorlardı. Yanlarına vardığım da ikiside bana aval aval bakıyorlardı.

"Selam" dedim.

"Selam" dedi Hakan umursamaz bir sesle.

"Bana kızgınsan baştan söyle sonra kavga ediyoruz" dedim.

"Sen kimsin ki ben sana kızacağım" dedi. Ne? Sen kimsin ki mi? Nedemek sen kimsin ki?

"Ne yani sen nedemeye çalışıyorsun arkadaş olduğumuzu sanıyordum"

"Ahaha kim biz mi? Güldürme kızım ne arkadaşlığından söz ediyorsun sen?"
Tamam! Daha fazla dayanamazdım. Bu ne saçmalıyor böyle? Sınıftan çıkmak için kapıya yöneldiğimde ona 13 Numaralı seksi bakışımı attıktan sonra sınıftan çıktım.

Ve ona mesaj atmaya karar verdim.

Kime: My Best

Lanet olsun senin amacın ne he?
Bana yanımda kal diyen adam şimdi ne yapıyor. Sen cidden ne yapmaya çalışıyorsun? Bana bi anlatsana?

O sinirle okuldan çıktım ve okulun oradaki Bara gittim. İçeri girdim ve bir koltuğa oturdum. O anda mesaj geldi.

Kimden: My Best

Ne yapmaya çalışıyorum biliyor musun?
Senden uzak durmaya. O piçle takılıyorsun. Sen okadar gerizekalısın ki sana zarar vereceğini göremiyorsun. Onu tanımıyorsun bile. Benden uzak dur tamam mı?

Kime: My Best

Seni sanki çok tanıyorum ya. Tamam Barış istediğin olsun. Biz zaten hiçbirşeydik ve öyle olmaya devam ediyoruz. Senin kararın.

Kimden: My Best

Evet hiçbirşeydik. Koskocaman bir HİÇBİRŞEY. tamam mı? Oldu mu? Hiçbirşey.

POPÜLARİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin