Bölüm 2 - Ame'nin Prensi

400 22 7
                                    

*Yeni Bölüm ufak gecikmeli şekilde gelmiş bulunmakta vize haftası sebepleri*

**İlk Bölümden yaklaşık 10 Yıl Sonra**

*-HOKAGE KULESİ*

Sarutobi Hiruzen kristal küreye bakarken gülümsedi.

"-Neredeyse on yıl oldu...bakalım Konoha'ya geri dönecek mi.-"

*-KONOHA TOPRAKLARI-*

14 yaşında bir sarışın bir çocuk Konoha sokaklarında dolaşıyordu. Bir shinobi köyü için onun öldüğü bahanesiyle gerçekten kurtulduklarını düşünmesi onu hasta ediyordu. Ve onu daha da üzen şey, yaşıtı kadınlardan aldığı bakışlar; Cazibe, şehvet, merak ve şaşkınlık. Yetişkinlerden aldığı bakışlar onu iyice kızdırdı. Sanki gerçekten ölmüş ve onları yok etmek için geri dönmüş gibi korku dolu ve şaşkınlık içindeki bakışlara mahsur kalıyordu.

"**Eh, belki de bu son kısım tamamen yalan değildi..."**

Kafasının içinden gelen karanlık düşünceden kurtulmak için başını salladı.

Yaşına yakın kızlar konusuna dönecek olursak, arkadaşı Honuma'yı dinlemesi gerektiğini biliyordu. Honu, sebepsiz yere Ame'deki en zeki genin değildi. Sadece alt kısımlarını süsleyen mavi alevli turuncu paltosunu ve üst kolunu zar zor kapatan Sargılarını giydiği için kendine lanet etti. Paltosunun üstüne işlenmiş şekilde dönen dokuz halka bulunan bir tilkinin gülümseyen yüzünü mavi bir görüntü eklendiğinde, bir televizyon programından bir karakter gibi görünüyordu. Tilki resminin altında ise Ame Prensi anlamına gelen Kanji, üstte ise 'Muhteşem' anlamına gelen Kanji bulunuyordu. Durdu ve bir mağazanın aynalı vitrininde kendine baktı.

Evlat edildiği tou-san'a benzeyen sarı dikenli saçları ve omuzlarına ulaşan uzun saçları ile Ero-jiji'sine benziyordu , Ame saç bandı kaküllerini yüzünden uzak tutuyordu. Üstünde tişörtünün olmaması nedeniyle yapılı bir üst vücudu ortaya çıkıyordu. Tişört giymediği için yerine boynuna gevşekçe sarkan, ailesinin Ame'deki duruşuyla bağlantılı küçük kırmızı bulutlarlardan oluşan siyah bandanasını takmayı tercih etmişti. Altında ise lacivert kargo pantolonu vardı pantolonun bacaklarından ayak bileğinin etrafına bantlanmış ve onlara dalgalı bir görünüm kazandırmıştı. Ayak tabanlarındaki bant dışında doğduğu günkü çıplaktı.

Sol bacağındaki kunai kılıfının kayışını sıkarken içini çekti. Aynanın köşesinde fark ettiği gölgeye bakmak için döndü.

"Biliyorsun, Ryu," dedi, "Beni takip etmek aklımdan geçen bir şey değildi ama, amcama köyü görmeye gideceğimi söylediğimde, benimle gelmek istediğini söyleyebilirdin."

Gümüş rengi saçları geriye doğru taranmış bir çocuk yanına atladı. Çocuk, kahverengi gözlerini sarışına kilitledi. Karşılık olarak, sarışın arkadaşına doğru baktı.

Ryu Howaito, ya da sadece Ryu (Klan adından başka bir şey kullanmadığı için), bir suikast klanından geliyor. Bir zamanlar Konoha'nın Hatake klanı ile bir rekabeti ve bir mirası paylaşıyorlardı. Hatake Ryu, Hatake klanından ayrıldı ve Yağmur Ülkesi'nde kendi klanını kurdu.

Ryu, klan kurucusunun ikinci defa doğmuş hali gibi görünüyordu. Uzun gümüşümsü saçlarını arkaya doğru taramıştı ve hetai-itesinden sol kulağının üzerine kırmızı bulutlu siyah bir bez sarkmıştı. Doğal olmayan şekilde yontulmuş çenesinde, görevlerinden birinden gelen bir yara izi vardı. Ryu, göğsünden ve sağ omzundan geçen beyaz bir kuşakla siyah kolsuz bir gömlek giymişti. Gömleğinin sol omuz noktasında bulunan bölmenin içine, ödüllü shinai'si de dahil olmak üzere çeşitli silahlar içeren mühürleri sakladı. Pantolon tercihi sarışınlarınkine çok benziyordu, tek farkı içlerine özel kaydırma slipleri dikilmemesiydi. Ayaklarına da geleneksel örtülü sandaletleri giymişti.

Naruto Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin