*ÇAAAT*
Naruto'nun, her zaman onu seven vaftiz annesi Tsunade'nin fırlattığı bir sandalyenin ona doğru uçmasına sadece birkaç saniyesi vardı. Şu anda, süper doktorun kafasında şimşeklerin olduğunu ve güneşli sarışın jinchuriki'nin kafasını kıracağı belliydi. Öğrencisinin hiç değişmediğini ve muhtemelen ona yapılan teklifi sonuna kadar reddedeceğini fark eden Hokage'nin yüzünde bir hayal kırıklığı ifadesi vardı. Tsunade'nin ilk öğrencisi ve yardımcısı Shizune, olayı yüzünde utançla izlerken domuz Ton-Ton'u tutuyordu. Yugito ağzı açık bir şekilde, Sanin'den bir başka şekilde kardeşçe bir isim olarak adlandıran, randevusuna inanamayarak bakıyordu. Ve Naruto...
Yüzünde kendini beğenmiş bir gülümseme vardı.
Naruto arkasına bakarken yaralı bir chunin'in çok ağır bir şekilde çarpan sandalyenin altında yattığını gördü. Kızgın görünen Tsunade'ye döndü ve dedi ki, "Baa-chan, bu hiç hoş değildi...o sandalye sana ne yaptı ki?"
Tsunade, sadece bir kaç adım atan ve Hokage'nin yanından kaçan sarışın çocuğa saldırırken arkasından ona bağırdı. Hokage'ye baktı ve "Kötü bir zamanda mı gelmeye karar verdim? Tek yapmak istediğim seni Yugi-chan ile tanıştırmaktı." dedi.
Naruto'nun ablası gibi davranan Shizune, buna kaşlarını kaldırdı ve Naruto'ya şok içinde bakan solgun sarışın gence baktı. Ona baktığında, kızın iyi giyinmiş olduğunu gördü, sanki bir yerden yeni gelmişler gibi...
Shizune'nin kafasına adeta bir tuğla çarptı ve Naruto'ya ışıl ışıl bir gülümsemeyle baktı, "SEN BİRİSİYLE Mİ ÇIKIYORSUN?"
Naruto, nee-chan'ın çıkardığı çığlık karşısında yüzünü buruşturdu ve kulağını ovuştururken başıyla onayladı. Shizune tekrar ciyakladı ve Naruto'ya sıkıca sarılmadan önce Ton-Ton'u bıraktı. Tsunade odaya geri dönerken Naruto abartılı bir şekilde nefes aldı. Çırağının söylediklerini zar zor fark etmişti ve şimdi parlak kırmızı olan ve Shizune'ye hançerler saçan genç sarışın kıza baktı. Tsunade gülümsedi.
"Veletin bir randevusu mu var?" Shizune nihayet Naruto'yu serbest bırakmıştı. Naruto derin bir nefes aldı ve başını salladı. Tsunade, "Konan'a söyleyene kadar bekle..." demeden önce sırıttı.
Yugito, Naruto'nun yüzünü kaplayan kırmızı bir şeritle birlikte bir korku ifadesinin geldiğini gördü ve Tsunade'nin bacağına çöküp sıkıca sarıldığında neredeyse gülmekten patlayacaktı ve yalvardı, "LÜTFEN KAA-SAN'I SÖYLEME! LÜTFEN LÜTFEN!"
Yugito'nun şimdiye kadar karşılaştığı en güçlü geninlerden birini Sanin'in ayaklarının dibinde, bilinmeyen bir nedenle annesine söylememesi için yalvardığını görmek en azından komikti. Boğazını temizlemeden önce tek kaşını kaldırdı ve tüm taraflara gerçekten de orda olduğunu hatırlattı. Bütün gözler ona döndüğünde, Yugito aniden kendini çok küçük hissetti ve onlardan uzağa baktı.
"Lütfen beni ilgilendiren meseleleri sanki odada değilmişim gibi bahsetmeseydin," dedi sessizce, iki çok güçlü shinobi'nin önünde kendini çok zayıf hissettiği için kendini azarlayarak. Omzunda bir el hissetti ve başını kaldırdığında Naruto'nun ona mahcup bir şekilde gülümsediğini gördü.
"Üzgünüm, Yugi-chan," dedi, omzunu bırakarak ve başının arkasını ovuşturarak. Kendinden emin görünen Yugito, Tsunade'ye dönüp eğilmeden önce yüzüne bir gülümseme yerleştirmeyi başardı.