Omoi, kendisine fırlatılan neşterden kaçarken homurdandı. Omoi, Naruto ve Gaara'nın iyileşmekte olduğu kata çıkan merdiven ve asansörlerin etrafında devriye geziyordu. Samui koridorun sonundaydı, olay olduğunda ikisine de iki fincan kahve aldı. Naruto ve Gaara'yı 'kontrol' için gelen sözde 'doktor'a gözlerini kıstı ve Tsunade veya Shizune'den herhangi bir belge olmadan onların geçişini reddetmeye devam etti. Doktor, hareketlerinden bıkmadan ve ona bir neşterle saldırmadan önce buna gerek olmadığını söyleyip durdu. Omoi, maddi hasara yol açmamak için bıçağını kınında tuttu. Sağ kolunu savunmak için kaldırarak, tanıdık bir Konoha chunin olduğu ortaya çıkan gümüş saçlı doktor tarafından yapılan gelen çarpıcı bir yumruğu engelledi.
Homozu'nun kendisine verdiği bilgiye göre, söz konusu chunin Mizuki adını taşıyordu. Beklendiği gibi, chunin'in yeteneği çok düşüktü, Omoi'nin kendi yetenek seviyesinin çok altındaydı. Kaburgalarına yönelik bir sol tekme savurdu ve karnına sert bir vuruşla karşılık verdi. Omoi'yi Homozu Combo #1'e benzer bir kombinasyon izledi **(Lee'ye karşı kullanılan)**. Chunin'i, genellikle kendisinden daha kısa biri için kullanmıştı bunun için zıplayarak topuk vurmak yerine onu geriye doğru itecek tekmesini kullanarak onu uçurdu. Mizuki yere çarptığında öksürdü ve Omoi onunla alay etti.
"Seni kim nasıl chunin yaptı?" ak saçlıya Kumo genini sordu, "Ben bir geninim ve kıçını tekmeliyorum!"
"ka-kapa çeneni!" Mizuki ona bağırdı, "Ve çekil yolumdan! O İblislerin ölmesi gerekiyor! Konsey karar verdi!"
Omoi'nin gözleri kısıldı, "Yani, açıkça savaş ilan ediyorlar öyle mi? Her ne kadar bunun doğru olduğunu umsam da, eylemlerinizin yaratacağı etkileri fark edemeyecek kadar aklınızın karıştığına inanıyorum. Söylesene... Gerçekten burada tek başıma olacağımı mı düşünüyorsun?"
Mizuki'nin gözleri irileşti ve omurgasında bir aşağı bir yukarı bir şok hareket etti. Gözleri başının arkasına yuvarlandı ve bilinçsizce yere yığıldı. Samui, Omoi'ye bakarken ellerini sildi ve içini çekti.
"Bu, son iki günde yapılan yedinci girişim" dedi. Omoi başıyla onayladı ve baygın haldeki chunin'e yaklaştı ve onu silahsızlandırmak için diz çöktü. Mizuki aniden fırladı ve Omoi'nin midesine gizli bir kunai sapladı. Ayağa fırladı ve Kyuubi Çocuğunu öldürme niyetiyle merdivenlerden yukarı koştu.
Samui, Omoi'nin yanına çöktü ve yarası üzerinde vasat tıbbi jutsu yapmaya başlamıştı. Omoi onu itip uzaklaştırdı ve arkasına yaslanarak gözlerinin içine baktı, "O... Taichou'ya ya da Gaara-san'a ulaşmaya çalışıyor. Ben iyiyim, git!"
Samui, arkadaşının hayatını tehdit eden ve takım arkadaşına saldıran chunin'in arkasından koşarken başını salladı. Mizuki durdu ve ona bir sis bombası atmak için arkasını döndü. Samui, zehirli gaza karşı savunmak için ağzını ve burnunu kapatırken küfretti.
Mizuki merdivenlerden yukarı çıkmaya devam etti ve iblisin olduğu odaya doğru koştu. Kapıya yaklaşırken adımlarını yavaşlattı ve nefesini düzene soktu. İblis tarafından haykırılan bir isim duyunca durdu.
"Itachi-nii-san!"
Mizuki'nin rengi soldu. Düşündüğü Itachi ise... hayır, bu imkansız. Uchiha haini olsaydı, Hokage ANBU'yu onu tutuklaması için gönderirdi. Mizuki kapıyı açıp yatağa doğru koşarken sırıttı, kunai'sini iblise doğru fırlatmak için gerildi. Herkesin gözlerinin üzerinde olduğunu görünce çılgınca gülümsedi, İblis ona kafa karışıklığıyla bakıyordu.