Bölüm 10: Büyük biju savaşı ve Sorular Cevaplandı

162 7 10
                                    

Bu defa 'Shinra Tensei'den o kadar etkilenmiş olmayan gaara'nın pençesi Naruto'nun üstüne gelmeye devam ediyordu. Naruto arkasından kılıcını çekip başının üstüne kaldırdı ve çakrasını içine pompaladı. Dev kum pençesi onu yere iterken, daha fazla kumun yavaşça üzerine tırmandığı yere karşı mücadele etti. Kuyruklu jinchuriki'nin saf gücüne karşı savaşırken yüksek sesle inledi. Gözleri kısıldı ve kendi kendine hırladı.

Aniden büyük kum rakunu acı içinde uludu ve geriye doğru sendeledi. Naruto, onu yerinde tutan kumun tutuşunu kaybettiğini fark etti ve sıçrayarak avantaj elde etti.  Shukaku'nun rakun formunun elini yeniden şekillendirdiğini ve ona tıslayan mavi alevli iki kuyruklu bir kediye dik dik baktığını gördü. Naruto'nun Shukaku'nun pençesi tarafından ezilmek üzere olduğunu gördüğünde diğer Suna ve Oto nin ile savaşıyordu.  Hızlı bir karar veren Yugito, Nibi'nin yokoi çakrasını çağırdı ve ona yardım etmek için en güçlü kuyruklu formuna girdi. Naruto somurttu.

"Bak şimdi bu hiç adil değil!" diyerek sızlandı "Tabii ki Yugi-chan her şeyi yapabilir, ama yapamam yoksa köy bana saldıracak!"

"~Benim suçum değil Velet,~" diye hatırlattı tilki ona. Naruto kaşlarını çattı ve kılıcını sırtına geri yerleştirdi. Çakrayı ayaklarına yönlendirdi ve Nibi'nin başına sıçradı. Daha sonra onun üzerinden atladı ve Shukaku'nun başının üstünde görünen Gaara'nın küçük formuna saldırdı.  Naruto yüzüne yumruk atarken Gaara acı içinde bağırdı. Kızıl saçlı jinchuriki rakibine dik dik baktı ve elini Naruto'ya doğru kaldırdı. Sarışın hemen tepeden tırnağa kumla kaplandı ve jinchuriki delicesine gülümsedi.

"ŞİMDİ ÖL UZUMAKI!" diye bağırdı dengesiz Gaara, "SABAKU KYU!" 

Sarışının arkasından alev alev yanan iki kuyruklu kedinin artık üzerine atılmaya hazır olduğunu gördü, bu yüzden aklına gelen tek şeyi yaptı: Onu kumuyla olduğu yerde kilitli tuttu. Yugito, kumun Naruto'yu tamamen kaplamasını izledi; Kişiliği Nibi'ninkiyle karıştığından düşünceleri tamamen vahşileşmişti. "~NARUTO! HAYIR!~" Jinchuriki, onu tutan kum bağlarıyla mücadele ederken zihninde çığlık attı. Aleve benzer örtüsüne daha fazla çakra pompalamaya çalıştı ama hiçbir faydası olmadı.

Gaara elini yumruk haline getirirken manyakça sırıttı, "Hoşçakal, Uzumaki-ame Naruto... SABAKU SOSO!" 

Yugito, Naruto'yu çevreleyen kumun patlamasını ve saldırıdan kan fışkırmasını dehşet içinde izledi. Rakuna öfkeyle kükredi ve bağlarının arasında çırpındı. Gaara, kumu kaldırdığında, saldırısının sonuçlarını görmeyi umduğu gibi değilmiş görünüyordu, çünkü avcunun içinde Naruto'nun ezilmiş bedeni yerine bir suna shinobisi olduğunu gördüğü zaman kafası karıştı. Omzunda bir dokunuş hissetti ve yakaladığını düşündüğü sarışın tam olarak ona sırıtıyordu.

"Merhaba, yoksa hoşçakal mı demeliyim?" Sarışın, öyle hızlı bir şekilde sırıtmaya geçmeden önce düşünme pozuna girerken sordu, kimse anlamadı, "Ah, kimin umurunda? ben bir klonum ama elki bu anlamanıza yardımcı olur." gaara'nın sırtındaki değişik tipteki kumai'sini söktü ve yere doğru fırlattığı sırada naruto orda belirdi.

Gaara'nın gözleri önündeki klon genişlemeye başladığında ve sonunda bir kasırganın gücüyle patlayarak Suna jinchuriki'nin kuyruklu formunu arena duvarlarına doğru yuvarlayarak gönderdi. Neyse ki, siviller ve soylular Hokage anıtının gizli odasının güvenliğine tahliye edilmişti, böylece kimse zarar görmedi.

Naruto Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin