7 Sene sonra...
Mutluyum huzurluyum. Allah'a şükür her şeyimiz var. Hayatımda iki erkek var biri küçük diğeri büyük aşkım. Küçük olan Ensar benim bitanem annesinin canı. Diğeri helal sevdam Muhammed'im. Allah'a şükür binlerce kez şükürler olsun bana onları nasip ettiği için.
Oğlum Ensar canım benim 6 yaşında bitane oğlum var.Tam olarak 6 olmasa da. Allah'ım daha dun gibi doğduğu gün aklımda ama annesinin bitanesi bugün tam 6 yaşında olacak. Babasıyla camiye gittiler. Allah'a şükürler olsun bizim hiçbir konuda iznimiz olmadan yada fikrimizi almadan birşey yapmıyor. Çocuk daha ne yapabilir diyebilirsiniz ama en basiti dışarda arkadaşları oynuyorlardı gecen geldi bana .
-Annecim dışarda arkadaşlarım oyun oynuyor ama ben seni evde yalnız bırakmak istemiyorum bana bir yol gösterir misin?
-Bak annecim seni Allah için seviyorum ama bu konuda sana yol göstermeme gerek olduğunu düşünmüyorum sen en doğru kararı verip haramdan uzak durmasını bilecek yaştasın artık. Anladığını düşünüyorum küçük adam.
-Anladım annecim tesekkur ederim.
Dedi ve salona gidip koltuğa oturdu camdan dışarıyı izledi. Sonra babasının geldiğini görünce gulumsedi ve bana dedi ki.
-Allah'ım eğer oyun oynamamda bir sakınca yoksa annem evde yalniz kalmasın diyerek dua ettim anne bak babam isten erken çıkmış görüyor musun?
-Gördüm annecim bak dua ederek yapabilecegin en iyi seçimi yaptın artık gerçekten küçük adamsin.
Hep bu tarz dualarla ayetlerin yardimiydila hayatımızı ilerletiyoruz zor olmuyor tam tersine o kadar güzel oluyor ki Allah herkeze doğru yola giden yoldan saptirmasin...
Helalim herseyim şükürler olsun Rabbime bana onu ve bu güzel yuvayı nasip ettiği için...
Dünden bu tarafa çok bekledim emin olmadan söylemek istemedim ama galiba bitane daha bebeğimiz olacak. Evin erkekleri camiden bi gelsinler de yarin ola hayrola varsa eğer bitane daha bebeğim Kur'an okutacagim. Şükür namazı kılacağım. Utandigim için soyleyemiyorum. Ensar yalniz kalmasın istiyorum bu hayatta biz gittikten sonra eksik hissetmesin. En önemlisi abi namaza gidelim yada abi hadi namaz kılalım diyecek bir kardeşi daha olsun istiyorum. Kız veya erkek sağlıklı olsun yeter. Hayırlısı...(Muhammed'in ağzından)
İçimde tarif edemediğim bir mutluluk var hayra yorulur inşallah. Güzeller güzeli bir kadınım var. Yakışıklı oğlum var. Herseyim var ama eksigim. Eksigiz gibi geliyor. Acaba bitane daha çocuğumuz olsa bi tane daha bebek istediğimi söylersem hayat arkadaşımın tepkisi ne olur. Utanır cevap veremez belki ama neyse bugün dursun yarin söylerim. Kaac sene oldu evleneli hala ilk günkü gibi seviyorum onu. İlk baslarda korkuyordu benden. O kaçırılma olayından sonra istedim onu dini nikahimizi kiydik o günden sonra daha rahat oldu yanımda.Tamam birbirimizi seviyoruz fakat belalı olmadığın için yaklasmiyordu bakmıyordu bile bana. Okulda ona ilk İlahi Aşk'ı anlattığım zaman gizli gizli bakıyordu bana bende hep uzaktan özledim onu. Ben o güne kadar kimseye bakmadim ama o gün kafami kaldırdım ve bir sürü dini kitapla boğuşan bir huri gördüm zannettim. Allah'ım sen bana doğru yolu göster haramdan beni uzak tut diyerek dua ettim. Ve her zaman içimden bu dua ile gezdim. En sonunda dayanamayıp istedik şükürler olsun verdiler.
Ama o kaçırılma olayından sonra onun yanina gittiğimde Anıl hocanın onu döndüğünü gördüğümde dayanamadım. Benim için dayak yemişti bi nevi. Sebebini sordum çünkü seviyordu ve insan sevdiğine el kaldırmaliydı. Zaten Peygamber efendimiz 'Cennet annelerinin ayakları altındadır, her bir anne adayida bu ayeti kelama tabidir' diyerek kadınlarımızın yerini belirtmistir.
Dayanamadım gözümden akan yasa engel olamadim. Son defa bana Helalim sensin diyebilmek için yemiş o dayağı...
Dayanamadım sarildim günah olduğunu bile bile sarildim şaşırdı ama oda bana sarıldı dünyalar benim oldu sanki. Simdi sadece içimde bir burukluk ile hatırlıyorum o günleri. Hatırlıyorum ki kaybetmemek için Allah'a bana onları verdiği için dua edip şükür cekeyim...
İki gün sonra
Balkonda oturmuş Ensar'a dini hikayelerden okuyordum elinde hediye paketi ile Muhammed geldi. Şaşırdım acaba birşey mi unuttum diyerek ama unutamadım. İki gün önce Ensar doğmuştu onun için Kur'an okuduk dualar ettik ve güzel bi tane pasta kestik. Şaşkınlık ile bana uzattığı paketi açmaya başladım tabi ufaklık durur mu Annecim hadi ama biraz hızlı aç lütfen diyerek telaş yapmama sebep oluyordu.
Gözümden süzülen iki damla yaşa engel olamadım... İçinde Peygamber Efendimizin sözleri yazıyordu.
"
Cocuk, cennet nimetlerinden biridirCocuk kokusu, cennet kokularindandir
Her agacin bir meyvasi vardir Gonulun meyvasi da cocuktur..."
Ayeti aldım altındakilere baktım. Küçük sarı patik tulum biberon emzik bi kactane kıyafet. Ben istemezse yani erken derse diye düşünüyordum ama oda bebek istiyormuş. Pembe oldum yine kesin çünkü yaniyor suratın. Ensar içeriye girdi babası kaşgoz işareti yaptı galiba. Elini uzattı tutup kalktim bana sarıldı balkonumuz pimapen ve perdeleri kapalı. O yüzden bende ona sarildim şaşırdı alnına bir öpücük kondurdu.
- Hayatım ben diyorum ki bir tane daha olsa sesi bütün evi doldursa geceleri bizi uyutmasa sabah namazı vaktinde bizi o guzel sesiyle uyandırsa. Ensar'imiza arkadaş hanemize neşe olsa. Ben diyorum ki senden bir tane daha meleğim olsa.
- Ben düşünüyordum ama sen erken dersin diye susuyordum hayatım. Gecen gün dışarıya çıkmıştım ya birşey lagzimsa ben alırım demistin. İste ben o gün eczaneye gidip o testlerden aldım.
Basımı yere egdim eliyle cenemi kaldirdi .
-Utanma benden ben senin kocanim canim benim. Simdi soyle bakalim bitanem sonra ne oldu?
- İste test aldım ve Ensar'a kardeş sana bir tane daha evlat geliyor. Şükürler olsun söyledim.
Dedim ama bi anda kendimi sarılmış dönerken buldum. Beni kucakladigi gibi iki üç defa dondurdu . Bu kadar sevineceğini bilmiyordum. Ensar'a söyledi oda kardeşim olacak diye boynuna atladı bir oputu bir öptü yanaklarim kizardi opmesinden....
6 ay sonra
Çok heycanliyim cinsiyetini öğreneceğiz Allah'ım inşallah kocamin gönlündeki gibi bir evlat olur.
Ultrasona girdim Muhammed ve küçük erkeğin dışarda beni beklediler. Yarim saat sonra çıktım dışarıya Muhammed'in vereceği tepkiyi merak ettiğim için yüzüm düştü.
-Ne oldu canım kotu birşey mi dedi doktor?
-Bizim bebeğimiz daha doğrusu bebeklerimiz gayet iyiymis ve çift yumurta ikiziymis yani iki tane kizin olacak hayatım.
Ensar'a dönüp gulerek.
-İki kızla bas edebilir miyiz dersin küçük adam?
Dedi bana bakıp alnimdan öperek.
-Allah'ın bana verdiği şeylere şükürler olsun iyiki varsiniz ve iyiki omrumdesiniz....
Helalim benim canım.
-Seni Allah için seviyorum. Dedim elini optum.
-Seni Allah için seviyorum.
Dedi ve alnimdan öptü...(Mutlu mesut yaşadılar...Seviliyorsunuz okuyan merkezden Allah razı olsun.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELAL SEVDA'M
General FictionEn güzeli başkasının olsun hayırlısı benim... Dualarımın vazgeçilmez cümlesiydi şükürler olsun ki sonunda hayırlı oldu herşey... (iyi okumalar)