Üniversitenin ilk günü heyecandan kalbim yerinden çıkacak galiba en son bu kadar çok heyecan ne zaman yaptim hatirlamiyorum.Bian önce kalkıp hazırlansam iyi olacak.
Yataktan kalktım dişlerimi fırçalayıp abdestimi aldım. Dolabımın önünde öylece bekliyorum fazla kıyafetin yoktur ama yinede ne giyecegime karar veremedim. Gülkurusu uzun bol ama yeşil küçük çiçekli elbisemi altına pudra pembesi beyaz kurdaleli babetlerimi gulkurusu şalımı bagladim hazirim.
Aynada kendime vaktim ve şükürler olsun ki hayata bugünde başlama şansına sahibim dedim. Odadan cikmadan eşyalarımı topladim kitap olmadigi için defter ve kalemlerimi aldim ilk gün ama yinede bulunsunlar belki lagzim olur diyerek.
Otobüse binmiş okula doğru gidiyorduk kimseyle konuşmadan sessiz bi yolculuk olmuştu.
Okulumuz büyüktü akıl alamayacak kadar çok güzeldi , yeşilin her tonu hakimdi kim bilir kış ve sonbaharda nasıl olurdu. Bu düşünce beni gülümsetmisti. Kimlik kartini gösterip okulun içine girdim ve avluda yürümeye başladım.
-Pardon bakarmisiniz?
Sesin geldiği yöne doğru döndüm. Gayet güzel sacları beline kadar uzanan orta kiloda orta boylarda bi kız bana doğru geliyordu. Emin olmak için arkama baktim ve kimse yoktu.
-Buyrun. Dedim güler yüzle.
-Selamın aleykum ben Dilek. Diyerek elini uzattı.
-Aleykum selam bende Gül. Diyerek uzattigi elini tuttum yumuşakça güç gösterisi yapmak gibi bi niyetin yoktu sonuçta. Oda ayni naziklikle tokalastı benimle.
-Bölümün ne?
- Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı. Senin? Diyerek merakla sordum inşallah aynı bölüm olur dedim içimden.
-Tesadufe bak aynı bölüm.İyiki bu bölümü tercih etmişim. Dedi gulerken.
Birlikte sohbet ederek sinifin yerini bulmak için okula girdik. Bölümümüz giriş kattaydı, okulun içi biraz karisik geldi bana iki taraflı girişi ve cikisi kafamin karismasi için yeterli olmuştu. Sonunda sinifimiza gelmiştik. Kocaman bi anfiydi sonunda hayalim olmuştu sınıfımız kalabalık olduğu için anfi deymisiz Dilek öyle söylemişti. Diğer siniflar fazla sevmiyormus bizim bolumu bu yüzden. Ders programını öğrenmiştim geç kalmak istemiyordum hiçbir derse. Uç öğretim görevlisi gelmişti derse ve bizim bölümün danisman hocalariymis kalabalık bi bolum olduğu için 2hoca daha bizim bölümün danismanligini yapacakmis. İkisi erkek diğeri güzel bir kadindi bakimli ve bi o kadarda şıktı. Bayan danışman olduğu için sevinmistim.
Dersler tanisma faslı derken saat 17:00 olmuştu.
-Bu günlük yeter iyi akşamlar diyerek kapiya doğru ilerleyen Serap hocaya hep beraber olmasa da bi kaç kişi iyi aksamlar hocam diyerek karsilik verdik.
Yurda geldiğimde ikinci katta Dilek'in kaldigini öğrenmem daha çok mutlu etti beni. Akşam yemeğini yiyerek odama geçtim. Uyumadan önce namazımıda kılip yatağa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELAL SEVDA'M
General FictionEn güzeli başkasının olsun hayırlısı benim... Dualarımın vazgeçilmez cümlesiydi şükürler olsun ki sonunda hayırlı oldu herşey... (iyi okumalar)