[ 4 ]

221 23 12
                                    

Mitsuki po celou dobu mlčel, zatímco Sasuke se snažil nepodlehnout své chuti po cigaretách

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mitsuki po celou dobu mlčel, zatímco Sasuke se snažil nepodlehnout své chuti po cigaretách.

Vždycky, když se vynervoval tak ho přepadlo náhlé nutkání jednu si zapálit a nadopovat si plíce nikotinem. Kouřil už od střední, ale ne nějak často.

Vzhlédl od silnice a mrkl na Mitsukiho ve zpětném zrcátku. ,,Měl jsi počkat na urgentu," nadhodil směrem k chlapci v naději, že mu možná odpoví a vysvětlí, jak se dostal pod Sakuřiny ruce.

Bělovlasý klučina ale seděl tiše na místě a ani nedutal. Bylo to jakoby Sasuke ani nepromluvil.

Uchiha potlačil nedospělé odfrknutí. Jistě, měl rád ticho, ale když mu někdo záměrně neodpovídal a celkově dělal, že neexistuje, téměř cítil, jak jeho trpělivost praská jako nakřáplá skořápka. ,,Táta o tebe měl starosti. Máš pěknej problém."

To zřejmě probralo Mitsukiho pozornost, protože své velké hadí oči přesunul směrem k němu. Z jeho zlatých duhovek se nedalo vyčíst absolutně nic, působily prázdně, jako čistý nepopsaný papír. A Sasuke si uvědomil, jak moc mu ten kluk lezl na nervy - byl tichý, odmítal se s ním bavit a k tomu dělal problémy, ze kterých ho on do finále zase musel tahat ven. V podstatě nesnášel lidi, co byli jako on sám.

Nikdy by to neřekl nahlas, ale několikrát už si v duchu přiznal, že to s dětmi neumí. To byl taky důvod, proč odmítal dětské případy a proč zprvu nechtěl přebrat případ Mitsukiho navzdory tomu, že to byl syn jeho šéfa.

,,Nevěděl jsem, že mám počkat tam."

Sasuke pozvedl obočí a ohlédl se přes rameno.

,,Příště už to neudělám," sliboval chlapec, zatímco si mladší Uchiha tiše povzdechl a zavrtěl nad ním hlavou, jakoby byl nějaký ztracený případ.

,,Tch, žádné příště už nebude."

Při další příležitosti Orochimarovi řekne, že tenhle případ nevezme a je mu jedno, jak ho bude přemlouvat nebo co mu za to bude nabízet.

,,Proč jsi na ní musel bejt takovej?" ozval se zničehonic zase po chvíli a Sasuke uvažoval, že bylo možná lepší, když byl zticha. Předpokládal, že Mitsuki mluvil o Sakuře a zavřel na vteřinku oči. Chlapcova náhlá změna tématu ho trochu zarazila, ale snažil se to nedávat najevo. Začal se naplno věnovat řízení a tiše se modlil, aby mu dal jeho náctiletý společník aspoň na pár minut pokoj.

Jenomže i přesto, že se černovlasý Uchiha opravdu snažil, setkání se Sakurou mu leželo v hlavě a čekalo, až si to jeho mozek nějak přebere. Když se objevil před dveřmi ordinace, - na kterých samozřejmě nebyl žádný štítek se jménem pediatra - neočekával, že je otevře ona.

Sakura Haruno. Poprvé se s ní setkal na příměstském táboře, na který ho před lety, když mu bylo dvanáct přihlásili rodiče. Tehdy ho neměl kdo hlídat - Itachi se Shisuiem měli moc práce na policejní stanici a máma s tátou si chtěli taky užít nějaký ten čas pro sebe. Jako vždy měl po svém boku Naruta, kterého znal už od raného dětství, jelikož se jejich tátové potkávali v práci.

Zapálili Déšť [SasuSaku] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat