7.fejezet

226 13 6
                                    

- Az állás három-null! - kiáltotta ajkain kárörvendő vigyorral Katniss. - Legyen olyan kedves Mr.O'Brian és kérjen bocsánatot a lányomtól.

- Erre semmi szükség, professzor! - kelt egyből a fiú védelmére Skye, bár egy kicsit még lihegett a megeröltetéstől. - Nekem már ez a párbaj elég volt.

- Nekem nem. - vágta rá egyből az idősebb boszorkány és vetett egy megsemmisítő pillantást a lányára. - Talán maguk nem abban a sötét időben edződtek mint a szüleik vagy jómagam. De elvárom, hogyha barátok nem is, de legalább tiszteljék a háztársaikat. Legyen a Griffendél ház egy olyan hely, ahova öröm visszatérni a szünet után, ahol mindig úgy érzik, jó itt lenni. Ez a párbaj akkor is bekövetkezett volna, hogyha nem a családom egy tagjáról lenne szó. Maguk itt mind egytől egyig fontosak nekem. Nem azért harcultunk végig egy háborút az őseikkel, hogy aztán maguk egymást bosszantsák. Hanem, hogy ismét béke legyen. Ellentétek mindig vannak. Nem is erről van szó. De legalább a minimális tiszteletet megadhatnák a másiknak.

Csend telepedett a nebulókra. Mind érezték, hogy ez a fejmosás nem csak egy embernek szól. Hanem mindannyiuknak. És biztosak voltak abban is, hogy házvezetőjük nem hazudott abban, hogy ez a párbaj más emberekkel is bekövetkezett volna. Sosem érezték a megkülönböztetést, Potter professzor családja és a többi diák között. Az is igaz, hogy griffendélesek mindig előnyt élvezhettek Katnissnél de a többi ház sem panaszkodhat.

- Igaza van, professzor asszony. - szólalt meg kisvártatva a legyőzött fiú. - Bocsánattal tartozom. Úgy kötekedtem a maga lányával, hogy igazából nem is ismerem. De nem tetszett, hogy annyira jó mindenben... igazából irigy voltam rá. Amit mindig is utálam magamban. Sajnálom, Skye. Nem ezt érdemled.

Skye megilletődve pislogott a fiúra. Nem tudta eldönteni, hogy ez most csak vicc, és a fiú Merlin áldotta színész, vagy tényleg őszínte. Mielőtt azonban megköszönhette volna az anyja szólalt meg.

- Az irigylés nem szégyen, Peter. - mondta kedvesen, először mióta ma belépett a klubbhelységbe. - Velem is megtörtént már, mint valamennyiünkkel. Rettentően bátor vagy, hogy ezt ki merted mondani előttünk. Nem hiába osztott az én házamba a Süveg.

Katniss mosolyogva nézett végig háza tanulóin aztán sóhajtott egyet és jó éjszakát kívánva, kiment. El is felejtette, hogy igazából Skyeal akart beszélni, hogy átadja neki az apja üzenetét.

- Na ez, nem volt semmi... - nyögte ki James, megtörve a csendet a klubbhelységében. Skye pedig mielőtt háztársai megrohamozták volna úgy futott fel hálójába mint akit kergetnek.

Ahogy felért, leült az ágyára és maga elé meredt. Úgy érezte magát, mint aki most ébredt volna fel egy álomból. Vagy minimum akin átgyologolt a fél Roxfort.

- Eszméletlen votál csajszi! - robbant be a faajtón Skye legjobb barátnője és szobatársa, Melody Green. - Ahogy forgattad a pálcádat, meglepődtem volna, hogyha nem rád csorgatta volna a nyálát az összes pasi! Az a tekintet, és azok a drámai mozdulatok, eszméletlen sexi voltál.

- Ne túloz, Mel. - forgatta meg a szemét a vörös hajú boszorkány, ám nem álta meg mosolygás nélkül a lány szavait. - Ha anyám nem lett volna ma itt akkor lett volna egy nyugodt napom.

Utolsó szavaival Skye hanyat vágta magát az ágyon. Melody is megforgatta a szemét, és hátra dobta aranyszőke lombkoronáját a válla fölött.

- Egyébként anyud igazságos vot. Legalább most nem azt történt mint elsőben.

Skye megborzongott az emlék hatására.

- Azt hiszem én most elmegyek zuhanyozni, mielőtt még befoglalnád egy órára mint tegnap. - pattant fel az ágyról Skye de annyira megszédült, hogy pillanatokkal később sűrű köd telepedett a szemére és már csak a fájdalmat érezte, ahogy a földre rogyott.

Angyali Sóhaj - ELVESZETT IKER IV. könyv (Harry Potter fanfiction) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora