Lan bu diğer amca nerede kaldı. Açım lan ben açım.
Ha ne mi oldu. Hiçbir şey. Koca bir HİÇBİRŞEY. Şuan hala salonda oturmuş diğer amcamın gelmesini bekliyoruz. O geldiğinde de anca yemek yiyecekmişiz. Haksızlık. Koca bir HAKSIZLIK. Neden bu Eris yiyor da biz yiyemiyoruz. HAKSIZLIK.
- Ah neneciğim izninle biz yeni kuzenimizi alalım bahçeye çıkıp biraz tanışalım olur mu?
- Tamam be alın bende zaten gelinim ile konuşacaktım, dedi ve anneme baktı. Ah annemi pek sevmez galiba. Biz kuzenler ile dışarıya çıktık. Bahçeye çıkıp çimenlere oturduk.
Sami konuşmaya başladı.
- Ee tanıt bakalım kendini,
- Adım Mira,
- Oha ciddi misin? Diye dalga geçti Furkan ve güldü.
- Ne anlatayım oğlum ben size, dedim. Mallar ya.
- Bence var ya sen hiç beklediğimiz gibi bir kız değilsin kesin şeytanın tekisindir, pardon da bu Semih malı kendini ne sanıyor acaba. Mal ya.
- Aynen canım kişi kendinden bilirmiş ne de olsa, dedim ona bakarak. Hiçbir şey demedi.
- Bak canım kendini bir şey sanma bence, dedi Selim malı da. Bunlar var ya abimler yok diye konuşuyorlar böyle kesinlikle. Mallar şirkete gitmişti. Tek kaldım ya burada.
- Eğer boş konuşacaksanız ben gideyim, dedim dayanamayarak.
- Ah hadi ama biliyoruz orospu olduğunu,
- Bana bak benimle düzgün konuş, dedim ve arkama yaslandım. Gerçekten sinirlenmiştim.
- Ne yaparsın, diyip alayla gülümsedi.
- Gelmişini geçmişini sikerim, dedim ve gülümsedim. Tabii onlar benden bunu beklemedikleri için şaşırdılar. Sonra kendine gelip hemen ayağa kalktı.
- Bak kızım beni sinirlen- diye konuşurken bir anda gülmeye başladı. Mal mı lan bu?
- Mal mısın oğlum ne gülüyorsun? Lan bu gerzeklerin hepsi gülüyor.
- Seni ahaha kandırdık, diyip tekrar güldü. Mallar ya yemin ederim gerizekalı bu çocuk. Hatta sadece o değil hepsi mal.
- Kızım hadi gel diğer amcan geldi, diye seslendi içeriden annem. Hepimiz ayağa kalktık ve içeriye girdik.
*
Şuan yemek yemiş içeride mal mal oturuyorduk. Bütün büyükler gitmişti köye. Ha bu arada biz Ankaralıymışız. Severizzz.
Ha bir de köye birinin düğünü için gittiler. Beni de götüreceklerdi de ben kaçtım.
AA durun size diğer amcamın çocuklarını tanıtayım.
Amcamın adı Arif. Karısı ise Mehtap. En büyük oğlu Asil 28 yaşında, diğeri Selçuk 25 yaşında, diğeri Fetih 23 yaşında, diğeri Taha 20 yaşında, diğeri Ferit 18 yaşında, diğeri Meriç 17 yaşında, en küçükleri ise Ersin 3 yaşında. Yani Eris ile aynı yaşta.
Nasıl ezberledin demeyin ben de bilmiyorum.
Hepsinin tek tek yüzünü inceledim. Ama aralarından Meriç, Arda ve Ferit çok tanıdık geliyordu bana. Sanki daha önce görmüş gibi.
Yine bennn. Naber?
Soru sorun ve oy atın be
Neredeyse kimse atmıyor. Bu yüzden ben ağlamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim miii!!????!!
Teen FictionAbi kardeş klasikleri ile aynı. Öncelikle eğer ki linçliyecekseniz okumayın gardaş. (karakterleri linçleyebilirsiniz orası ayrı konu) Yazım hatası olabilir ama yapmamaya çalışacağım.