အခ်စ္နဲ႕ ၂၄ နာရီ (Zawgyi)

88 3 0
                                    

"ဒုန္း!"

Junkyu တစ္ေယာက္ သူေဒါသထြက္ေနေၾကာင္း သိေစလိုေသာ ရည္႐ြယ္ခ်က္ျဖင့္ ကားတံခါးကို အသံျမည္ေအာင္ေဆာင့္ပိတ္လိုက္သည္!

ေနာက္ကလိုက္လာသည့္ ေျခသံေသးေသးေလးေတြကို သူၾကားသည္!
သို႔ေသာ္လွည့္မၾကည့္ျဖစ္!
တကယ္ကို နေမာ္နမဲ့နိုင္လြန္းတဲ့ ဒီေကာင္ေလးကို
သူဒီတစ္ရက္ေတာ့ေသေသခ်ာခ်ာေလး စိတ္ေကာက္ပစ္ပါဦးမည္ေလ!

ျပႆနာအစက ညေနက စသည္!
ဒီေန႕က သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ တစ္လျပည့္
မဂၤလာႏွစ္ပတ္လည္ေန႕!
မေန႕ညက ထိ အားလုံးအဆင္ေျပေနပါေသးသည္!
ထမင္းဟင္းခ်က္ဖို႔ အဆင္မေျပရင္ ဆိုင္ကပဲမွာမယ္လို႔ေျပာသည့္ သူ႕အေျပာအား ရပါတယ္ဆိုကာ ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပဳတ္ေနသည္ေလ!

သူအဆင္ေျပသည္ဆိုေတာ့လည္း ဘာမွ်ဆက္မေျပာေတာ့ပဲ လႊတ္ထားလိုက္မိသည္ကကိုယ့္ အမွားပင္!
ခက္သည္က ဒီေကာင္ေလးက သူခ်က္ထားတာေတြ မျမည္းၾကည့္ဘူးလား?
ဒါမွမဟုတ္ သူ႕အႀကိဳက္ကို ကဒီလိုေတြျဖစ္ေနတာလားမသိေတာ့ေပ!

ဖိတ္ထားတဲ့ ႏွစ္ဖတ္မိဘအေပၚ အကုန္မ်က္ႏွာပ်က္စရာ!
ဟင္းေတြက ဆားငန္တာငန္ ဆားေပါ့တာေပါ့ ခ်ဥ္တာကခ်ဥ္နဲ႕ တစ္စိုးတစ္စိေလးမွ စားလို႔မေကာင္းပါေလ!

မိဘမ်ားကေတာ့ ဘာမွသိပ္မေျပာပါေလေသာ္လည္း မစားနိုင္မွန္းသိသာေနတာမို႔ သူကပဲ ေလာေလာႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္တြင္သြားစားရန္စီမံလိုက္ရသည္!

Junkyu အေမကေတာ့ၿပဳံး၍သာေနေပမယ့္
Mashi အေမကေတာ့ တစ္ဦးတည္းေသာသားေလးျဖစ္သူကို ဆုံးမကာ ေက်ာကိုတစ္ခ်က္ရိုက္လိုက္သည္!

မႀကိဳက္ပါ!
mashi ကို ဘယ္ေနရာမွာမွ အသုံးမဝင္ဘူးလို႔ေတြးေနတဲ့ ေယာကၡမပုံစံကို!
မႀကိဳက္ပါ ကိုယ့္ခင္ပြန္းငယ္ကို လက္ႏွင့္ရိုက္ေနသည့္ ေယာကၡမကို!

Mashiက ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ေနပါေစ
သူပဲဆုံးမမယ္..
သူကပဲစိတ္ေကာက္မယ္!
ဒါေၾကာင့္လည္း ထိုနေမာ္နမဲ့နိုင္လြန္းတဲ့ေကာင္ေလးကို မွတ္သြားေအာင္ ဒီေန႕ေတာ့ စိတ္ေကာက္ပစ္ပါဦးမယ္!

>>>>>>>>>>>>>>>

"ကိုကို ငါ့ကိုေစာင့္ဦး!"

Mashikyu (One short) Uni /ZawWhere stories live. Discover now