Teyzemler geldi çok önemli birşey anlatacağım diye 25 km yoldan nasıl geldi bilmiyorum neyse
"Hoşgeldin Teyzoş "
"Kuzum annen ve sen gelin hadi acil anlatmam gereken şeyler var "
Annem ve ben oturduk teyzem ne anlatıcak diye merakla bekliyorduk...
Teyzem başladı anlatmaya
"Geçen gece temizlik yapıyordum mutfağın camından kafamı çıkardım karşıdaki ceviz ağacının boyunda biri beni izliyordu şok oldum.
Sonra sabahında da yatak odasında yatağı toplarken benim aynım karşımda duruyordu. Dilim tutulmuş gibi oldum evden nasıl çıktım bilmiyorum abla ve Çisem bana büyü yapılmış hemde ölüm büyüsü..
Annemle ben birbirimize bakıp kaldık..
Aklıma gelen şeyler rüyalarıma girdiği köydeki evimizde büyü bulduğumdu..
"Şey teyze nasıl bişey bu biraz daha anlatsana ya"
Teyzem :
" Annenenin mezarından toprak alınmış kemikler kanlar falan bir de köydeki evimizde muskalar çıktı."
İşte şimdi şok olmuştum nasıl yani ona yapılan büyü bana niye etki ediyordu derken
Teyzem
" Ben ve benim kanımdan olanlara etki ediyormuş"
İyi de benimsin benim denmesiyle ne alakası vardı..Masayı kurduk teyzem annem ben eniştem falan yemek yiyorduk..
Gözüm boş olan duvarda kanla yazılı şeye iliştiأنت ملكي وأموت
Benimsin ve benim ölBu Arapçaydı emindim ama ne anlama geldiğini bilmiyordum.. Yazıya bakarken kapıdan Çiseeem sesi geldi kafamı döndürdüm ve o anda heryeri kapkaranlık ve o elinde mum tutuyor gibiydi annemler neredeydi nereye kayboldu kan beynime sıçradı. Ne var ne diye bağırdım annemin sesi geliyordu eminim
"Kızım kalk nolur kendine gel"
Bana doğru yakaşlıyorsu o siyah siliüet ve bana gözlerini gösterdi kan kırmızısı cehennem ateşi gözlerinii...Kendime geldim bir anda hastanedeydim ne ara geldim buraya ben be.
Doktor yanımda beni bekler gibi
"Ahaa uyandı uyuyan güzel" dedi.
" Noldu bana ya "
Doktor
" Oho hem panik atak geçir hem noldu de olmaz böyle iyimisin bakalım?
Ben
" iyiyim ben panik atak değilim ki geçireyim" dedim.
Doktor
"Yeni başlamış o zaman üzgünüm tahlillerin temiz biraz daha tutucam seni sonra istirahat etmeye eve" dedi.Asıl soru, neydi bu atak krizi ilk defa böyle birşey yaşamıştım tamam kalp rahatsızlığım vardı ama daha önce böyle olmamıştı. Peki o yazı gördüğüm o cehennem ateşi gözler onlar?? Çok soru vardı ve kafayı yemek üzereydim kesinlikle eve gidince bunlarla ilgili şeylere bakmayı araştırmayı düşündüm evet mantıklı ne öğrenirsem kardı çünki...
Beğenmeyi unutmayalım elimden geldiğince bölümleri çok uzun tutmayıp sizi sıkmamaya çalışıyorum ve hızlı yazmaya çalışıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet-i AŞK
HorrorSoğuk vücudunu bedenime değdirdi ölümün, soğukluydu bu ölüyormuydum yoksa. Yüzümden daha büyük olan elinle ağzımı kapatıyordu sanki neydi bu şey tutulmuştum resmen karabasanmıydı bu..? Hayır bu çok farklıydı. Herşeye en başından başlamalıyım bel...