Her zamanki gibi kahvaltı temizlik derken rutin işleri yaptım odama geldim böyle detaylı temizlik yapayım bari dedim. Heryeri silip süpürdüm..
Kuran vardı onları da temizlik yaparken çıkarıp yatağımın başucuna koymuştum yerini değiştiririm diye unutmuştum..
Annemler geldi yemek yedik çay içtik çiğdem muhabbet sohbet derken yatağa geçtim o kadar yorulmuşum ki uykuya dalmam çok kısa sürdü. Gene aynı kabus birileri peşimde ve benim elimdeki olan kitabı istiyorlar..
Sabah ezanına 5 10 dk vardı tahminim
Anında uyandım sanki biri beni dürtmüş gibi oldu. bi baktım kapıdan içeri girmeyen Annem karşımda :
"Anne ne oldu gece gece ne yapıyorsun hayırdır inşallah" dedim. E tabi uyku sersemi bişey anlamıyorum. "Mutfağa gelsene sana çok güzel bir sürprizim var." dedi.
"Anne ne alaka ya" dediğimde ayağa kalmıştım bile. Sonra fark ettim ki annem saçını salık uyumaz neden salık dedim Bi an kendi kendime ama salmış da olabilirdi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ben konuşmadan konuşmuyor ve hep aynı şeyleri söylüyordu bana...
"Mutfağa gelsene sana çok güzel bir sürprizim var."
Kulağıma biri fısıldadı sanki
"Gitme sana zarar vericek sakın yapma yatağa geri dön"
Donakaldım ya annemse? O zaman niye odama adım atamıyordu. Geri geri yürüdüm yatağa geçtim "Git burdan sonra bakarım" dedim..Yüzünden siniri bana karşı kin dolu bakışı belliydi.
Yanımda olan Kuranı Kerimi elime aldığım gibi dua okumaya başladım. Duaları karıştırıyordum, bildiğim hepsini sanki hiç bilmiyor gibi okuyamadım Allahım yardım et nolur nolur aynı zamanda göz göze bakıyoruz bağırmak istiyorum sesim çıkmıyordu. Karabasan mıydı hayır hayır değildi bunu bizzat yaşıyordum ayağa kalmıştım.
Dualar okurken o Rahatladığım ses duyuldu ezan okunmaya başladı oooh Allahım dedim 2 saniye bile geçmedi ne annem vardı ne de kapıda biri ne yani Kafayı mı yedim ben? Hayır çok saçma ama bunu anneme sorucaktım. Gözlerim kapıda hala o gelirse diye korkuyordum. Uyumuştum en sonunda- Sabah oldu... -
Annem daha yatakta uzanırken koşa koşa yanına gittim.
"Anne bu yaptığın hiç hoş değil gece gece ne sürprizi Allah aşkına" dedim
Şaşkınlıkla yüzüme baktı
"Ne diyosun sen ya ne süprizi ne gecesi? tüm gece ölü gibi uyumuşum vallahi "
"Ne oha saçmalama anne yanıma geldin ya sen iyi misin?" dedim.
"Rüya görmüşsündür saçmalama gece niye gelip sana sürprizim var diyim manyakmıyım kızım ben" diye kahkaha attı.
Gözlerine baktığımda Bi tedirginlik gördüm ama neyse dedim neyse..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet-i AŞK
TerrorSoğuk vücudunu bedenime değdirdi ölümün, soğukluydu bu ölüyormuydum yoksa. Yüzümden daha büyük olan elinle ağzımı kapatıyordu sanki neydi bu şey tutulmuştum resmen karabasanmıydı bu..? Hayır bu çok farklıydı. Herşeye en başından başlamalıyım bel...