1

1.5K 49 1
                                    

„Vstávej Kat ,zaspala jsi nestihneš vlak do Bradavic." zvolal táta a já se zvedla a hlavou se bouchla do ostrého rohu nad mou postelí. No super to bude zase modřina.
„Kat ,máma tě pozdravuje už musela jít do práce. Na ministerstvu kouzel je teď zmatek. Prý ti všechno zabalila do kufru který na tebe čeká před autem. Tak se připrav a vyrázíme jo?"řekl trochu ve spěchu táta.
„Dej mi 15 minut jo? Hned budu dole." řekla jsem s úsměvem.
Táta zatím odešel a já začala pobíhat po pokoji jak magor.
Na sebe jsem si vzala toto:

A vlasy si svázala do jednoduchého drdolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A vlasy si svázala do jednoduchého drdolu. Udělala si decentní linky. Nemám ráda moc přehnaný make-up. Udělala řasenku, lesk ,trochu i obočí a lehce načervenalé stíny, aby mi ladily se svetrem. Zabalila pár důležitých věcí jako třeba: mobil, nabíječky, sluchátka, make-up, vodu, peníze (kdyby náhodou)
Tohle všechno jsem si sbalila do kabelky a šla k autu.
„Páni máš ještě 3 minuty k dobru" uchechtl se.
„ Však víš že zrovna já jsem nejvíc dochvilný člověk na této planetě" řekla jsem a společně jsme se zasmáli. Po chvilce jsem se zeptala.
„Tati ,co když tam nezapadnu?" řekla jsem tichým hlasem.
„Jsem si jistý že ty Katrina Evansová nebudeš mít problém se začlenit" řekl a šel mě obejmout.
„ dík tati" řekla jsem a dodala že už bychom měli vyjet.
Přijeli jsme k nástupišti v Londýně. Táta říkal ať hledám nástupiště 9 a 10 že skrze něj projdeme.
„ Támhle je!" křikla jsem a táta šel za mnou.
„ Super teď už jen zbývá projít skrz"řekl s úsměvem
Vzala si kufr a spolu s tátou se rozeběhla.

Nástupiště se najednou změnilo na 9 a tři čtvrtě a stál tam velký vlak jménem Bradavický express. Stálo tam strašně moc lidí. Už byl čas se rozloučit s tátou. Bože tyhle pocity nesnáším, nesnáším loučení.
„ Tak tady máš kufr, kdyby ti cokoliv scházelo napiš nám. Máme tě s mámou moc rádi a dobře se uč." řekl a naposledy mě pevně obejmul.
Když jsme se rozloučili a děti začaly nastupovat do vlaku, všimla jsem si jednoho hnědovlasého kluka.
A..sakra...koukl se na mě tak jsem se pousmála a vlasy které jsem měla před očima jsem si zastrčila za ucho.
Kluk tam už nebyl tak či tak jsem ho neznala ale vypadal mile.
Šla jsem do vlaku a hledala volné kupé.
Po asi 8 kupé jsem našla úplně volné, no neváhala jsem ani vteřinu a šla dovnitř a odložila si věci vzala si sluchátka a byla na telefonu.
(Tlumené hlasy)
„Ehh haló... promiň ale můžeme si sem přisednout?"
„Harry má sluchátka neslyší tě"
„eh ahoj hele nevadí když si sem přisedneme?"
Z mého přemítání a koukání z okna mě vytrhlo poklepání nějaké holky na mé rameno.
Jo jasně v poho." řekla jsem.
„Já jsem Hermiona tohle je Harry a tohle je Ron." řekla a ukázala na dva kluky vedle ní.
„Já jsem Katrina" řekla jsem šťastně a naznačila ať si sednou.
Chvíli jsme si povídali a seznamovali se.
Já jsem si říkala že Harry vypadá zvláštně a jeho jizva o té mi povídala máma.
„Ty Kat do jaký bys chtěla koleje" zeptal se mě Harry.
„No já nevím rodiče byli oba v Nebelvíru takže asi do Nebelvíru." řekla jsem s úsměvem.
Ale na koleji nezáleží. No všichni se už začli převlékat do hábitů a já měla štěstí že jsem ještě mohla mít to co mám na sobě. Když jsem zašla na záchod bylo obsazeno a tak jsem musela počkat.
Už to trvalo dlouho a tak jsem se šla podívat po vlaku.
Najednou jsem ucítila zvláštní vůni šla z jednoho kupé které bylo až na konci vlaku.
A najednou uvidím toho kluka který na mě koukal na nástupišti jak kouří cigarety.
„Tak ty tady vážně kouříš" řekla jsem a prohlížela si ho.
„Počkej to je až tak cítit" típl cigaretu a otevřel okénko aby tam byl čistý vzduch.
„Jsem Mattheo Riddle" řekl s vřelým úsměvem.
„Katrina Evansová těší mě" prohlížela jsem si ho a úsměv mu oplatila.
„Ještě jsem tě tu neviděl jsi nová viď?"
zeptal se a neustále mi hleděl do očích.
„To je to až tak očividné?" zaklela jsem a on se tomu jenom zasmál.
„Takže za 1) Nemáš uniformu a za 2) Tebe bych si pamatoval...." řekl a lehce se pousmál skoro bych řekla že se zašklebil.

Kat se vrátila do svého kupé. A zbytek cesty přemýšlela nad Mattheem.
Když vystoupili z vlaku velký muž jménem Hagrid jim řekl všechny informace o bezpečnosti a o dopravě na loďkách k hradu.
Když Kat spolu s Hermionou a spolem přišli do hradu.
Profesorka McGonagallová zdělila vše o kolejích a že bude následovat rozřazení prvních ročníků a Kat jakožto 4.rocniku do jednotlivých kolejí.

Ahoj tohle je první díl,doufám že se bude líbit. Tenhle příběh můžete podpořit hvězdičkou a komentářem❤️

Mattheo/me/DracoKde žijí příběhy. Začni objevovat