Hermiona a já jsme probrali snad úplně všechno. Myslí si že je Draco jako vždy manipulativní rozmazlené děcko a že bych si měla dát pozor. O Mattheovi řekla že je sice hezký a chová se slušně (víceméně), ale prý je to příbuzný Toma Riddla alias Voldemorta a neví jestli mu věřit, ale že je vidět, že mu na mně opravdu záleží.
...
Prý bude brzy ples a Brumbál chce po všech 4 ročnících a výš, aby se zúčastnili tanečních. Taneční...no ty vole. No aspoň bude to cvičení waltzu a valčíku s tátou k něčemu dobré.Prasinky byly nádherné, naštěstí jsme tady dopoledne a není tu moc lidí.
Byl podzim a venku už bylo docela chladno a já si doma nechala rukavice..fakt skvělý...budu si je muset koupit.S Hermionou jsme vešli do obchodu teda tohle kouzlo mám ráda, zvenku to byl malinký obchod a vevnitř to je obří+ mají tu snad milion šatů.
Jelikož jdeme na párty musíme si koupit nějaké kratší šaty, nemůžu tam přece přijít v dlouhých šatech na ples.
Hledali jsme asi 20 minut až pak jsme našli ty pravé.Berte ty obrázky jen jako inspiraci
Klidně si je můžete představit jinak.Já se rozhodla pro tyhle
A na ples pro tyhle
A Hermiona si koupila tyhle šaty
A na ples tyhle šaty
Byli jsme hrozně natěšený až si ty šaty oblečeme. Ještě budeme muset na pokoji vymyslet účes a líčení. Jelikož jsme měli vybráno a nakoupeno, vydali jsme se zpět na koleje.
Po pár hodinách
Čas- 22:50,,Ehm Hermiono myslím že bychom měli pohnout.“ řekla jsem a málem si pokazila účes.
„Co když tam budu za trapku“ řekla Hermiona s napjatým výrazem.
„Tak za prvé slovo trapka se nepoužívá a za druhé to slovo ani neexistuje, když už tak, že by jsi byla trapná což se v žádném případě rozhodně nestane protože vypadáš skvěle “ vychrlila jsem s jistou elegancí a vydala se pro lak na vlasy.
„Děkuju a mimochodem máš fakt skvělý make-up “
„Dík ale ty taky. Hele myslíš si že tam bude hodně lidí? Vím, že je to párty ale co když tam bude půlka školy? “
„Kat stopro tam bude půlka školy. Ale když máme Harryho, Rona a ostatní z Nebelvíru bude to v pohodě.“ oddechla si Hermiona a zapla si první i druhou náušnici.
...
Všechno bylo hotové a já a Hermiona jsme se vydali na místo srazu. Na schodech jsme potkaly kluky a společně jsme se vydali na místo setkání.
Už jen když šli chodbou, která je docela daleko od zahrady byla slyšet hudba.Teda oni to umí rozjet, zajímalo by mě jak moc velká párty to bude...
Uprostřed zahrady stál hrozně velký reproduktor a okolo byly skupiny lidí kteří si buď povídali, líbali, tancovali nebo pili alkohol.
To vypadá na dlouhý večer...
Ahoj všichni děkuju všem za podporu a komentáře.
Budu se snažit vymýšlet dál a udělat děj trochu více zajímavý. Budu moc ráda za jakoukoliv podporu ⭐, komentář nebo i sdílení ❤️
Klidně mi napište nějakou situaci kterou byste chtěli v příběhu číst.
ČTEŠ
Mattheo/me/Draco
FanfictionPříběh je o dívce která nově zjistí že má kouzelnou moc. Rodiče jí posílají do Bradavic ,kde dříve studovali. Co se ale nestane do školy přijde nový kluk. Myslím že jste to jméno už slyšeli...Mattheo Riddle... Ale co když se tam připlete ještě jeden...