2

915 43 1
                                    

Teď mě moudrý klobouk spolu s ostatními zařadí do kolejí. Jsou tu 4 koleje. Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Když jsem spolu s ostatními dětmi šla dlouhou uličkou k moudrému klobouku cítila jsem se trochu trapně.
Všichni na mě koukali i ty děti. Zaslechla jsem i někoho říkat něco jako to je ta nová.... No zkrátka to nebylo zrovna nejpříjemnější. Moudrý klobouk začal mluvit... Nejdříve si k sobě vzal 4 děti z 1.ročníku a vybral jim koleje.
Pak ale řekl....
Katrina Evansová
Stuhla jsem ale jít jsem tam musela tak jsem si sedla a paní profesorka mi položila klobouk na hlavu...
Mhhm tvé rodiče co si pamatuji jsem zařadil do Nebelvíru. Jsi velice chytrá a nadaná a máš velkou moc na to nezapomeň bude to tedyy?

Zmijozel

Ozval se velký potlesk a profesorka McGonagallová mi ukázala kam si jít.
Šla jsem směrem k jednomu blonďatému klukovi a zeptala se
„Ahoj můžu si sem sednout?" koukl na mě s výrazem jako dělej si co chceš a přikývl.
„Jsem Katrina a ty jsi?" zeptala jsem se a on zpozorněl.
„Draco Malfoy" řekl s výrazem že si nechce povídat
A tak jsem už nemluvila.
Když jsem se poohlížela kdo je ve Zmijozelu narazila jsem na Matthea, který se na mě usmál když mě zahlédl.
Zatím to je v pohodě tahle škols ale nemůžu jí porovnávat do žádné školy jsem ještě nechodila.
Táta mě učil doma. Když zařazování skončilo.
Ředitel téhle školy Albus Brumbál pronesl pár důležitých informací a řekl nám všechno o tom jak to tu chodí...jo a ještě nám řekl kde máme pokoje.
Po večeři šel Zmijozel do společenské místnosti Zmijozelské koleje kde jsou pokoje a studovna s krbem.
Šla jsem do svého pokoje a zjistila že bydlím sama.
Ale vedle na dalším pokoji je asi 5 holek takže tu nebudu úplně sama.
Když jsem se zabydlela a vyšla z pokoje zjistila jsem že přímo před mým pokojem  bydlí Draco a nějaký Blaise.
Šla jsem se podívat kde bydlí Mattheo.
„Už ti chybím co?" řekl mě docela známý hlas.
„Bože ty jsi mě vyděsil! To už nedělej"
řekla jsem a on se uchechtl a řekl
„Dobrá už to nikdy, nikdy neudělám" řekl se sarkastickým smíchem a já ho lehce postrčila, aby se pořád tak nesmál že mě dostal.
„Jestli si hledala kde bydlím, tak bydlím přímo zde" řekl a ukázal na dveře vedle. Je to asi o 3 pokoje vedle mého.
„Super taky máš pokoj sám nejsem jediná" řekla jsem s úlevou.
Usmál se a řekl mi že chce vidět můj pokoj. Když přišel začal se rozhlížet okolo a řekl „Takže....ty máš určitě na 100% lepší pokoj. No co se dá dělat. Řekl bych že můžeme být na pokoji spolu když ten druhý nebude mít co dělat nebo se nudit.
Půjč mi mobil dám ti svoje číslo...„ řekl a s neustálým úsměvem na mě koukal.
„Dobře to zní fajn“ řekl jsem s úsměvem a sedla si na postel a dala mu mobil. Sedl si vedle mě a já cítila jak hezky voní.
Asi se mi líbí.... bože ne je první den školy měla bych se spíš soustředit na učení a ne tady balit kluky. Když dopsal číslo podal mi mobil a řekl „tak dobrou noc Kat" řekl a lišácky se usmál.
„Dobrou uvidíme zítra."
Šla jsem na pokoj.
Vzala si sluchátka a začla si číst svou oblíbenou knihu.
Po chvíli jsem usla.

Mattheo/me/DracoKde žijí příběhy. Začni objevovat