3

906 34 3
                                    

Je nový den v nové škole, nesmím nic pokazit už kvůli mámě a tátovi.
Když jsem vstala došlo mi že od každého pondělí až po pátek musím ve škole nosit ten černošedo-zelený hábit.
Šla jsem do skříně a oblékla si svůj nový hábit s pruhovanou zelenou-černou kravatou.
Jako první hodina jsou lektvary s profesorem Snapem, poté je obrana proti černé magii s novým profesorem.
Mám pocit že se jmenuje Moody nebo nějak tak...
Berte prosím že každá kolej má svou kmenouvou (hlavní) třídu
A zbytek prý bude ve Zmijozelské kmenové třídě... myslím že to bude něco jako třídnické hodiny
(táta mi o tom doma vyprávěl když mě každý den učil sám, to díky němu znám tolik kouzel).
Za 15 minut začíná první hodina a já musím zjistit kde ta třída vůbec je.

Make-up jsem si nechala od včera jenom jsem ho lehce upravila, takže jsem si už vzala věci a šla na první hodinu.

Zrovna když jsem vyšla z pokoje jsem uviděla Malfoye.
„Ahoj, hele nevíš kde je ta učebna lektvarů?"zeptala jsem se ztrápeně protože jsem vážně nechtěla přijít pozdě na první hodinu.
„Kat že? Ano ,vím kde je. Hele jestli chceš dovedu tě tam... vím že jsem včera nebyl zrovna nejpřímější." řekl a sklopil oči na zem.
„Bože to mi spadl kámen ze srdce už jsem si myslela že mě pošleš někam....a díky" řekla jsem s velkou úlevou.
„Tak jdeme" řekl a mávl rukou.
Cestou mi přišlo že mu nejsem až tak úplně fuk. Cestou jsme si povídali o Bradavicích a o různých jiných věcech, taky jsem se ho zeptala jestli jsou tady i nějaký kroužky.
Prý se tady hraje Famfrpál, je tu i šachový klub, čtecí klub a mnoho dalších...
Když jsme dorazili do třídy najednou ztichl a začal být zase jako včera u večeře.
„Dík za doprovod" řekla jsem s nadějí že mi odpoví.
Už to vypadalo že mi něco řekne ale přišel tam ten kluk se kterým bydlí... Blaise myslím a začal si z něj utahovat...
„Ahh takže ty a ta nová joo. Být tebou myslel bych na Pansy víš jaká dokáže být." řekl s humorem v hlase.
„Bacha na jazyk Zabini. Víš jaký dokážu být já!" řekl vyšším hlasem Malfoy.
Blaise už byl zticha a já už nečekala ani vteřinu a šla si někam sednout.
Třída byla neskutečně velká, bylo tam mnoho obrazů, které se světě div se hýbaly.
Byly tu 4 velká průhledná skleněná okna.
Všichni se najednou zvedli a šli k vysoké tmavě hnědé skříňce, kde byli pravděpodobně učebnice lektvarů.
Své věci jsem si dala na stůl, ale zbývala jen učebnice.
Své dlouhé blonďaté vlasy jsem si svázala do drdolu a šla vstříc souboji o nejlepší učebnici.
Zbyly tam poslední 3 učebnice.
Tak jsem přistoupil k hnědé skříňce a jednu vytáhla... když v tom jsem ucítila něčí dotek.
„Ahoj jseš tady nějak brzy ne?" řekl Mattheo s lehkým smíchem Kat.
„A ty nějak pozdě ne?" řekla sebevědomě Kat a byla na cestě ke svému místu.
„Jdeš na mě moc zhurta je teprve 8 ráno"řekl se svým obvyklým úsměvem Mattheo.
„Takže, když už jsem tady nebylo by od věci ,kdybych si k tobě přisednul, né že bys potřebovala pomoc při lektvarech.
Což určitě není pravda." řekl s lehkou ironií a stejným lišáckým úsměvem jako vždy.
„Ale jdi stejně ti to při lektvarech natřu." řekla jsem ještě víc sebevědomě.
Malém jsem tam zrudla jak rak.
„Tak fajn výzva přijata" řekl nadšeně a sedl si vedle mě.
Koutkem oka jsem koukla kde sedí Malfoy a zrovna v tu chvíli se na mě upřeně díval. Vypadal vytočeně, hned jsem se koukla jinam. Celou dobu jsem věděla, že se mě pořád dívá, ale nevěděla jsem proč nebo co jsem mu udělala.

Začala hodina.
Najednou jsem uslyšela velké prásknutí dveří a profesora Snapa s dlouhým černým hábit který mu vlál za zády.
Vejtaha...jeden...vduchu mě to rozesmálo.
Neudržela jsem se a začala se potichu smát a Mattheo i Draco si toho všimli a koukli na mě.

„Psst Evansová čemu se směješ" sykl na mě Draco.

Na to se na mě podíval Snape s vražedným pohledem.
Kdyby se skutečně dalo zabíjet pohled byla bych právě teď mrtvá.
„Něco k smíchu slečno Evansová??" řekl se zvednutým obočím.
„Ne, pane profesore." řekla jsem a smích mě už trochu přešel.
„Ne?....Povězte co získám smícháním bělíku relnatého a lísnice podníkaté?" zeptal se a já se v duchu usmála protože jsem to věděla.
„Získáme doušek vzácné lisiny měňavé." řekla jsem.
„A když smícháme kmetlín modrý s bělinou silantou? No, co získáme?" řekl a měl vítězný pohled. Jenže tohle jsem taky věděla. Všichni na nás koukali jako by to byl nějaký lektvarový souboj.
Ale já si docela užívala, že můžu ukázat co všechno o lektvarech vím.

„Tím získáme nový druh kapalného roztoku tedy (Mantii silantovitou) kterou když ohřejeme tak se změní na Solii Mantii silitou." řekla jsem a najednou se ozval potlesk od profesora Snapa.
„No výborně, slečno Evansová toto by nevěděla ani půlka třídy.
Ale za vaše skvělé znalosti přidávám Zmijozelu 30 bodů z toho ale 5 ubírám za vyrušování." řekl a všichni začali tleskat.
A Mattheovi malém spadla čelist.
„Asi budeme muset změnit výzvu, protože bys mi v lektvarech teď už na 100% nakopala..." řekl se smíchem a zároveň potleskem.
„Já ti to říkala" řekla jsem a hodina pokračovala.
Když hodina skončila byla na řadě hodina obrany proti černé magii.
Ale lepší zpráva byla že jsme jí měli společně s Nebelvírem.
Zrovna jsem uviděla Hermionu ve dveřích s Ronem tak jsem je šla pozdravit. Přišlo mi divný že s nimi není Harry. Ale Hermiona taky prý neví kde je. Prý byl na hodine a pak se někam ztratil.
Zanedlouho někdo z chodby zakřičel že je tam souboj.
Tak jsme se všichni šli podívat co se děje.
A co by ne Harry a Malfoy.
Ve vlaku mi o něm něco málo říkal.
Byl tam i Mattheo a sledoval je jako všichni ostatní.
Malfoy dal pěstí Harrymu tak že spadl na zem.
Tak a dost musím je nějak zastavit. Sakra zapomněla jsem si hůlku v učebně.
No tak to je v háji.
Šla jsem rovnou do jámy Lvové a začala je od sebe odtrhávat, když v tom mě něčí ruka bouchla pod oko.
V tu chvíli oba přestali a já se skácela na zem jak podťatá.
Pamatuju si jen hlasy.

„Cos to udělal! Kat jsi v pohodě?! Zavolejte někdo profesora!!Hned!" řekl Mattheo

„Mattheo jdu ho najít a ty pojď se mnou, protože za to můžeš ty Malfoyi!" řekl Harry.

...Pak už mám vše v mlze...












Mattheo/me/DracoKde žijí příběhy. Začni objevovat