2.1

716 47 8
                                    

George másnap reggel arra ébredt, hogy a napfény besütött a függönyén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

George másnap reggel arra ébredt, hogy a napfény besütött a függönyén. Már majdnem augusztus vége volt, de úgy tűnt, hogy az erős napfénnyel ellentétben a szokásosnál hidegebb volt az idő. Azt tervezte, hogy egy kicsit a szobájában marad, hátha Dream hívja, de egy idő után megéhezett, és kiment, hogy vajas pirítóst készítsen teával. Ezután visszament a szobájába, hogy ott étkezzen, és megcsörrent a telefon, amikor belépett az ajtón. Gyorsan csoszogott, letette a bögrét teával és pirítóssal az íróasztalára, hogy felvegye a telefont. "George!" Dream üdvözölte: "Most értem haza. Hogy vagy?" George harapott egyet a pirítósból: "Rendben. Tegnap elmentem a parkba, és ez nagyon szórakoztató volt. Újra találkoztam Wilburrel és a családjával, valamint a testvérével, Technóval, de Technónak hívják." – Techno? Dream megismételte: "Van egy közeli barátom, akit Technonak hívnak." George ivott egyet a teájából. "Ez klassz egybeesés, de nem tudom, hogy a te techno-d olyan szokatlan-e, mint az itteni techno." Dream nevetett: – Ó, igen. Azt mondta: "De mostanában nem. Egy ideje rákos volt, de küzd." George a homlokát ráncolta: "Sajnálom. Biztos vagyok benne, hogy minden rendben lesz." "Én is." Dream mosolygott: "Egyébként egy kicsit félbeszakítottalak, milyen volt a park?" George egy pillanatig elgondolkodott: "Nos, nem maradtam sokáig, de azt hiszem, ők egy szórakoztató embercsoport, akiket barátnak tartok." Dream elmosolyodott: "Örülök, hogy barátokat szereztél, tudom, hogy azt mondtad, hogy alig vannak." – Hát te a barátom vagy. George emlékeztette. Dream elhallgatott. – Nos, úgy értem, egy barát a te idődből, tudod? George felsóhajtott: – Igazad van. "Nem így értettem" - lágyult meg Dream -, te vagy az egyik legfontosabb barátom. Az egyetlen barátom, akivel Sapnapon kívül kapcsolatot érzek. – Azt mondtad, tegnap elmentél a parkba? Dream kérte egy idő után, hogy oldja meg a feszültséget. "Igen." – Huszonkilencedikén? Dream kérdezte, hogy megbizonyosodjon róla. "Igen." George azt válaszolta: "Miért kérdezed?" Dream elhallgatott. – Ööö... nem is tudom. Csak hogy megbizonyosodjunk arról, hogy még mindig ugyanabban a hónapban és napon vagyunk. – Igen, de – nevetett George –, kicsit lemaradtunk az évről. Dream mosolyogva megrázta a fejét. „Egy kicsit." George firkálást hallott Dream a telefon végéből. – Rajzolsz? Dream habozott: "N-nem. Írok." "Mit írsz?" – kérdezte George érdeklődve. – Csak néhány dolgot. Dream csak ennyit tudott mondani, és George válaszul csak dúdolt. – Szóval hogyan segítettél a húgodnak? George mindent akart hallani Dream napjáról. Főleg, hogy előző este nem volt alkalmuk beszélgetni. "Elég mulatságos volt," ismerte el. "Elég idegesítő, de olyan, mint egy mini-én, úgyhogy nem hibáztathatom." "Wow. Egy lány Dream." George elgondolkodott: – Ijesztő. – Ijesztő tud lenni. Dream vidáman mondta: – Arcon akart ütni, amiért tartottam a naplóját, és megkérdeztem, mi az. Ő is karatézik. – Hát akkor nem szabad naplóhoz nyúlni. – mondta George mogorván. – Ha ha. Dream elhallgatott: "Hiányoztál. Csak egy nap volt, de hiányzott a veled való beszélgetés, ha ez nem hangzik furcsán." George szeme elkerekedett, és nem tudta, hogyan válaszoljon. Úgy gondolta, a legjobb, ha őszinte lesz: "Nekem is hiányoztál." – Igen, mivel elmentem, kihúztalak a házból, igaz? Dream mosolyogva felhozott. Észrevette, hogy George mennyivel nyitottabb az utóbbi időben, hogy kevésbé elszigetelt. Tudta, hogy mennyire elkötelezett amellett, hogy többet dolgozzon ezért ez kellemes változás volt. George a falnak dőlt, és befejezte az utolsó pirítóst: – Igen. Már egy ideje nem csináltam. – Azt akarod mondani, hogy gyakrabban kellene eltűnnem? Dream viccelődött. "Nem!" George hangosan válaszolt, majd megköszörülte a torkát: "Csak úgy értettem, hogy jó néhány naponként kapni egy kis napfényt, és csak azért mentem ki, mert nem volt több dolgom." "Mhm, csak engem akarsz eltüntetni." Dream tréfásan mondta: "Amúgy öregember vagyok, mit tehetnék az életedért." "Ne viccelj." George komolyan mondta: "Sokat tettél az életemért. Többet egy hónap alatt, mint a legtöbb ember évek alatt." Dream megdöbbent a hülye tréfájára adott komoly és szívből jövő válaszon. – Te is, George. Nem is tudod mennyire.

Virágok 1970-ből// Dreamnotfound (Fordítás)Where stories live. Discover now