1.2

1.5K 82 5
                                    

Másnap volt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Másnap volt. George felvitt egy tányér műzlit hogy megegye. A mobiltelefonját bámulta, várva a hívásokat és üzeneteket mint "hogy vagy?" olyan emberektől akiktől sosem számítana rá.

A számítógépéhez indult hogy videókat nézzen, mikor az öreg telefon újra elkezdett csörögni. George hezitált egy picit. Biztos újra beszélni akar azzal a dilis emberrel? De megint nem volt senki más akivel beszélni tudott volna. Sóhajtott, majd felvette.

"Hal-" "Honnan tudta." Ugyan az az ember szólt a telefonba. "Mit?" "Jackről. Honnan tudta hogy valaki ma megpróbálja majd megölni." Kérdezte komolyan. George megforgatta a szemeit, "Megmondtam. Mindenki tudja az államban, suliban is tanultunk róla meg ilyenek. Te nem? És miért mondod mindig hogy 'ma?'"

"Mi a dátum nálad?" A férfi kérdezte Georgetól. "Uh..." George megtapintotta a telefonját hogy megnézze, "július 28, 2020." Semmi válasz. Csak hangos lélegzés. Egy kis idő után a férfi újra megszólalt, "Itt július 28, 1970." Ez volt az a bizonyíték hogy George bárkihez is beszélt, őrült volt. "Nézd, ha ez valami prank, leteszem. Ez nem az én telefonom, és nem vagyo 'Sap' vagy akár ki is az."

"VÁRJ." A férfi kiáltotta, "A 821-esben laksz a Manburg utcában?" George pánikolni kezdett. A férfi tudta a címét. Le akarta tenni a telefont, de- "Ne akadj ki!" Az ember szinte olvasott a gondolatában, "Az a régi lakásom.. vagyis 'a régi' neked, de jelenleg itt élek. A felső hálószobában még mindig az a virágos tapéta van?" "Igen." George felet hezitálva.

"Ez azt jelenti hogy nem változtatták meg miután elmentem! Adj egy percet." A férfi csendben volt egy darabig, majd George hallott egy toll kattogást. "Mit csinálsz?" Kérdezte. "Nézz a sarokba nem messze az ablaktól." Mondta a férfi. "Miért-" "Csak csináld." George mintha firkálást hallott volna. George hezitált, de a szoba sarkába sétált,

"Mit kéne hogy lássak-" Hirtelen egy öreg toll írás jelent meg a falon, lassan, mintha fa égne. "Szia" írta. "Látod?" Kérdezte, majd hangosan becsukta a tollat . "I-igen." George pánikolt, miközben nehezedett a mellkasa. Ez lehetetlen. "Ki vagy?" "Ki vagy?" Kérdezték egyszerre, de az idegen válaszolt előbb, "a nevem Cl-Dream."

"Dream?" George kérdezte. "Becenév. Nem akarom megmondani a nevem, hiszen lehetsz valami titkosügynök is." George felkacagott, "Én George vagyok." "Szóval George, áruld el, ki nyeri meg a World Series-t jövőre? " Dream kérdezte, félig viccelve. "Félek hogy nem mondhatom el." Válaszolt, "Vagyis de, viszont technikailag elég rossz lenne" "Fenébe, pedig azt hittem ez működni fog"

"Mondj valamit a jövőről. Ez bunkón hangzik? Hm, mesélj 2020-ról" "Szóval..."

Virágok 1970-ből// Dreamnotfound (Fordítás)Onde histórias criam vida. Descubra agora