18

291 10 3
                                    

Sangwoo POV
Chciałem go wystarczyć, poszedłem do jego mieszkania. Bum oczywiście o tym nie wiedział. Następnego dnia rano zobaczyłem samochód niedaleko naszego mieszkania, stał tam przez cały dzień.
-Nieoznakowany radiowóz- pomysłem sobie
Byłem zestresowany cały dzień. Seungbae był zbyt blisko nas i nabierał podejrzeń z każdym dniem.
Nie miałem nastroju na seks, chociaż Bum wyraźnie zabiegał o uwagę.

Yang Seungbae POV
Cały dzień stałem nieopodal domu Oh Sangwoo i obserwowałem. Oczywiście szef nigdy nie dałby mi zgody na taki patrol, więc wziąłem dzień wolny i prywatnym autem pojechałem pod mieszkanie.
Nic się nie działo, nikt nie wychodził. Aż nagle ten chłopak- YoonBum pojawił się w drzwiach. Nie miałem wcześniej okazji się mu dokładnie przyjrzeć.
Był całkiem przystojny- szczupły, delikatny, czarnowłosy mężczyzna.
Jego uroda jednak bardziej pasowała do kobiety lub młodej chłopca.
Coś w nim było takiego, że nie mogłem oderwać wzroku.
Chciałem spędzić z nim chociaż chwilę.

YoonBum POV
Sangwoo siedział cały dzień zestresowany. Tego dnia mieliśmy iść na występ pewnej dziewczyny. Od jakiegoś czasu w całym mieście nie mówiło się o niczym innym oprócz tego wydarzenia.
Miałem nadzieję, że ten wieczór rozweseli mężczyznę.
Nie lubiłem, kiedy nie miał humoru.
Sangwoo ubrał się bardzo elegancko i zaczesał włosy w tył po czym ułożył je na żel.
Wyglądał bardzo seksownie a na jego widok zrobiło mi się ciepło. Użył perfum o słodkim, uwodzicielskim zapachu.

______
Dawno nie było rozdziału. Teraz pojawi się mój ulubiony ship w całym KS

Crossing The Line |Killing StalkingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz