Ri Jin,Mi Yu'ya doğum günü partisinden bahset-miş ve beraber gitmeleri için Bayan Shin ile beraber onu ikna etmeye çalışıyorlardı.Mi Yu da gitmek istiyor-du ama Min Ho'yu görüp heyecanlanmaktan korkuyor-du ama annesiyle arkadaşını kırmak istemediği için kabul etmek zorunda kalmıştı.Ertesi gün parti vardı ve ne giyeceklerini düşünmeye başladılar.
Parti günü gelmişti ve Ri Jin hem kendisi için hem de Mi Yu için birer elbise ayarladı.Elbiseleri hemen alıp Mi Yu'nun evine doğru yol aldı.İçi kıpır kıpırdı bunu Mi Yu'nun olayına yordu ama kendisi farkında değildi bu heyacanın sebebi Si Won du.
Si Won ve Min Ho aksam için evi hazırlamaya başladılar.Dışardan sipariş ettikleri yiyecekleri ve aldıkları ickileri salondaki masanın üzerine düzenli şekilde hazırladılar.Partinin başlamasına saatler kalmıstı ve bu iki yakışıklı odalarına gidip hazırlanmaya başladılar.Yavaştan misafirler de gelmeye başlamışlardı.
Ri Jin ve Mi Yu da Aksam için hazırlanmaya başladılar.Mi Yu'nun elbisesi dizinin biraz üstü bordo denkti,ayakkabısı si-yah sivri topuktu.Ri Jin'in ise siyah diz üstü ve siyah sivri topuk ayakkabısı vardı.Saçlarını da annesi yapacaktı.Yavaş yavaş hazırlıklarını tamamlıyorlardı. Ve odadan çıktıklarında annesinin gözleri hayranlıkla bakakaldı.İkide çok fazla güzel olmuştu ve annesi emindi ki bu gece bu kızlar partide ilgi odağı olacaktı.
Mi Yi ve Ri Jin kapıdan bayan Shinle vedalaştılar ve çağırdıkları taksiye binip Si Won'un evi-ne doğru yol aldılar.
Davetliler geldikçe Si Won gözünü kapıdan ayırmıyordu.Bu Min Ho'nun da dikkatini çekti ve:
- Hey dostum neyin var gözün kapıda önemli birini mi bekliyorsun? gülümseyerek sordu.
- Efendim,ah hayır gözüm daldı.
- İyi madem öyle diyorsan.
Bu sırada taksi evin önüne yanaştı ve iki güzel taksiden indiler ve eve doğru yürüdüler.Kapıdan içeri girdiklerinde tüm gözler onların üzerinde toplandı.Min Ho ve Si Won hayranlıkla onları izlediler.Si Won hemen kendine gelip bu güzellerin yanına gelip selam verdi ve onları yanına alarak Min Ho'nun yanına geldiler.Mi Yu'nun kalbi yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.Min Ho ise gözünü ondan almaıyordu.Hep beraber sohbet etmeye başladılar.Si Won pastasını üfledi ve herkes içeceklerini ve pastalarını alıp kenara çekildiler.Bir süre sonra herkes dans etmeye başladı.Mi Yu sıcaklamaya başlayınca üst kattaki balkona çıkmıştı.Min Ho da 5 dakika sonra arkasından çıktı ve kapıdan onu izledi
Sonra dayanamdı ve yanına gitti.Mi Yu onu bir anda görünce çok şaşırdı ama kısa süre sonra konuşmaya başladı.
- Bu gece yıldızlar çok parlak ve çok güzeller.
- Evet şimdiye kadar gökyüzüne bu kadar derin bakmamıştım.
-Ben her gece gökyüzünü izlemeyi çok severim.Tüm sıkıntılarım gidiyor.
Min Ho düşündü bu kadar masum bir kızı neden üzerler ki? Kalbi deli gibi atmaya başladı ona sarılmak,hoşlandığını söylemek istiyordu.Daha ne kadar dayanabilirdi ki bu güzellik karşısında.
Mi Yu da aynı duyguları paylaşıyordu ve bir cesaretle ona itiraf etmek istiyordu ondan hoşlandığını rededilse bile.
- Sana bir şey sorabilir miyim?
- Sana bir şey sorabilir miyim?
İkisi de aynı anda aynı soruyu sordular ve birbirle-rine bakıp güldüler.
- Önce sen söyle Min Ho lütfen.
-Bu söylediklerimden sonra benden kaçman
dan korkuyorum.Benden uzak durmandan korkuyorum ama itiraf etmek istiyorum.Seni ne zaman görsem kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor.Seni ilk otobüste gördüğümde bu kadar etkileneceğimi bilmiyordum Sen yıldızlardan çok daha güzelsin Mi Yu,Senden çok hoşlanıyorum.
Mi Yu duyduklarına inanamadı ve duygularının karşılığı olduğu için hem şaşkındı hem de seviniyordu.
- Min Ho seni ilk gördüğümde ben kendimi geri çeksemde sen beni kendine daha çok çekiyordun her gördüğümde bu daha da arttı ve ben o zaman anladım ki ben senden hoşlanıyorum.Şimdi mutluyum ki duyguların karsılıklıymış.
Bu iki genç itiraflarından sonra birbirlerine sarılıp yıldızları izlemeye başladılar kalpleri aynı ritimle atarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin sahibi....
FanfictionTanıtım Kahramanımız Mi Yu geçmişte yaşadığı aşktan dolayı çok acı çekmiştir bu yüzden yeniden aşık olup aynı şeyleri yaşamak istemiyordu. Ta ki onunla karşılaşana kadar Mi yu ve Lee Min Ho hiç düşünmedikleri bir anda aşka yelken açarla...