Mi Yu farkında değildi izlendiğinin ve dosyaları toplayıp ayağa kalktı Min Ho'nun önünde eğilip özür dileyerek dosyaları ona uzattı.Sonra sınıfına doğru yürümeye başladı.Min Ho ise arkasından onu izlemeye devam etti bu sırada yanındaki arkadaşları " Hey Min Ho neler oluyor? Bakıyoruz da kızdan çok etkilendin gözlerini ayırmıyorsun.yoksa aşık mı oldun " demeleri üzerine Min Ho yüzünü arkadaşlarına döndürdü " Saçmalamayın ben sadece daldım hem aşkın bana uzak olduğunu biliyorsunuz,konuşmayı kesin de sınıfa gidelim derse geç kalacağız" dedi.
Ri Jin ve Mi Yu öğle tatili için getirdikleri ev yemeklerini yemek için çatı katına çıkmışlardı
kendilerine bir yer bulup oturdukları sırada tek olmadıklarını anladılar.Bir kızla erkeğin konuşmalarını duyuyorlardı ve biraz sonra kızın ağlayarak bağırdığını duydular, yerlerinden kalkıp sesin geldiği yöne gizlice gittiler ve kısa süreli bir şok yaşadılar karşılarında gördükleri çocuk sabah çaptığı Min Ho'ydu.Kızın teklifini kabul etmeyeceğini ve kızlara güvenmediğini söylüyordu.Sonra kıza en kötü sözü söylemişti " Hele ki sürtüklerle hiç işim olmaz" demesi üzerine kız sinirlenerek yanağına tokatı yapıştırdı.Min Ho ise kızaran yanağını okşayarak sadece dudağının yanıyla gülümsedi.Bu kızı daha da sinirlendirdi ve kız hızla merdivenlere yöneldi.Min Ho da beş dakika sonra merdivenlere yöneldi.
Mi Yu ve Ri Jin olanlar karşısında baya şaşır-mışlardı ve hemen yemeklerinin başına dönmüşlerdi.Pek konuşmamışlardı.Ama Mi Yu 'tüm erkeklerin aynı olduğunu ,kendilerini bir halt sandıklarını' biliyordu.Bu yüzden ilk aşkından sonra hayatına kimse girmemişti.
Ama şu vardı ki Mi Yu ilk aşkını,aşkının kendi beğenmişliğinden değil onu en yakın arkadaşıyla beraber yatakta gördüğünde kaybetmişti.O günü kafasından atamıyordu her aklına geldiğinde kalbi sıkışıyor ve ağlıyordu.
Yemeklerini yedikten sonra onlar da sınıflarına geri dönmüşlerdi.son iki derste bittikten sonra evlerine dağıldılar.Mi Yu ve Ri Jin okul kapısında vedalaştılar ve her ikisi de farklı duraklara doğru yol aldılar.
Not: Arkadaşlar biraz kurgum kusurlu olmuş olabilir kusura bakmayın bu aralar sınav üstüne sınav....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin sahibi....
FanficTanıtım Kahramanımız Mi Yu geçmişte yaşadığı aşktan dolayı çok acı çekmiştir bu yüzden yeniden aşık olup aynı şeyleri yaşamak istemiyordu. Ta ki onunla karşılaşana kadar Mi yu ve Lee Min Ho hiç düşünmedikleri bir anda aşka yelken açarla...